DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený pohled.
    Jde vidět že Adi je fanouškem Renaultu, ale ty jsi dost mimo v pohledu na výkonnost Renaultu a Hondy a taky jejich budoucnost v roce 2018 a dále.
    Renault má sice poslední měsíce velmi špatnou spolehlivost, ale výkonnostně se na špičku docela dotáhl (cca 25-30 koní v race modu?). A jsou tu zprávy že obětoval rok 2017 na úkor roku 2018.
    Zato Honda je tragická a prý má i velké zpoždění s vývojem na rok 2018.
    Prostě McL ví co dělá a ví že je lepší utéct od Hondy k Renaultu.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      25-30 koní v tom hořlavému módu, nebo v tom dojezdovém? V tom dojezdovém dostali za závod 46s. 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Porovnávej porovnatelné, řešme výkon a tam je renault úplně někde jinde než Honda.Ano na konci životnosti motorů mají problémy, ale osobně věřím, že pro rok 2018 to vylepšily. Zneužívat rozdilnost šásek je stupidní.
        Nebo snad nevidíš, že Mclaren z Hondou v zádech a tam je výkon jasně daný a už se dlouho nevylepšil, je schopna držet krok s auty které mají Mercedes na "zadku"? Divný viď... 10

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zajímavý, že stejný šásko, dokázalo v "hořlavém" nastavení vyhrát i závod, který není zrovna technický. Že by RB udělal za ty poslední 2 závody krok zpět o 0,8s? Nebo co mám srovnávat? RB a Renault s obrovskými rozpočty s chudými garážníky FI a Haas? Pokud se ti nelíbí srovnání RB a máš pocit, že ta ztráta je vinou šasi, tak srovnej Renault nebo STR.
          Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.95.XXX
            Miku, počkejme na rok 2019. 04 RB motor Hondy prověří zkoušce bez debat a uvidíme, jestli ti cirkusáci dokážou to, o čem pořád mluví a jsou o tom přesvědčeni. Respektive už v cca půlce příštího roku bude mít McLaren B-specifikaci šasí a jestli je všechno tak, jak se prezentuje, tak by se měla velká trojka obávat. Ale my, co na to koukáme realisticky víme, že obávat se může pouze Red Bull o míru tovární podpory. Mercedes nám ukázal, jak se dá nepředat know how a McLaren se v roce 2014 moc neradoval ...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              01 A dodám, že Renault ukazuje, že v případě potřeby se dá nepředat náhradní díly. Prostě továrny si konkurenci hýčkat nebudou. To je logické.

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Výkon Hondy už se dlouho nevylepšil?
          Tak dáme trochu, vámi fanoušky reality tolik neoblíbených, čísel:
          Výsledky z prvních 6 závodů:
          nedojel, poslední
          nedojel, nedojel
          poslední, nedojel
          nedojel, 14
          12, nedojel
          nedojel, nedojel

          A teď z posledních 6 závodů:
          11, 7
          11,14
          nedojel, 12
          10, 12
          8, nedojel
          9, 12

          Fakt se dlouho nevylepšil výkon? A co spolehlivost? Žádný rozdíl? 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hmm, hořlavé nastavení....a ty jako nevíš že Verstapen už měl nový motor? Každej tým dostal jen jednu specifikaci, jsou tam i nějaké novinky, co se použíjí v. r. 2018.Nevíš a tlacháš tady? Byla nová a nic najeto.... takže očekávám zase nějaké tvoje moudro. 11

            Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Výkon se nevylepšil, spolehlivost "kapku" ano....toť celé. Jen suchá čísla bez z5tné vazby, jaká je realita.Pišeš jen to co ti vyhovuje.
            Když si Mclaren, když dostane penalizaci nasyslí 2 motory, tak je vše pak zkreslené že....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Jo kluci, vy jste na nobelovku, jak tomu rozumíte.... 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Vím. A co to jako mění? Jako že dostal nový motor s horším výkonem? Hmm, to se tedy má RB a Mclaren na co těšit, když s novým motorem byl pomalejší. To je to moudro? 12
              Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
              Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
              No jo, já to furt překrucuju. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jasně. Na začátku jezdili suverénně poslední a v kvaldách nepostupovali do q2. Na konci dojíždějí na bodech a v kvaldách úspěšně bojují o q1. Ale rozhodně se nezlepšili. A jestli ano, je to jen a jen o šasi. Zlepšení na také top speed o tom svědčí že?
              Na začátku je procento odstoupení 83%, na konci 17% a spolehlivost zlepšili o kapku. 12
              Jasně. A celé ty čísla jsou jen o tom, že spotřebovali 11 jednotek. Kolik jich spotřebovali u STR? 8 nebo 9? Bruuuuutálnííííí rozdíl. Vo tom to jistě je. 12
              Ještě jsi mohl dodat Adiho hlášky o výborné spolehlivosti a výkonnosti Renaultu a dal bych ti tu nobelovku. 03

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                No hlavně, že ty tu vždy plácáš o tom, jak tu tomu nikdo jiný nerozumí, aniž bys doložil svůj argument aspoň nějakým číslem. 03
                46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
                Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
                03

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo, prosím. Hlavně mi nazapomeňte dát těch mínusů za zveřejnění čísel z oficiálních statistik mnohem víc.
              Já nechápu, co si ti statistici dovolují vůbec zveřejňovat nějaké zlepšení Mclarenu. 12 12 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                jabka, hrušky, překrucuješ...nemá cenu s tebou diskutovat.Ztráta času.... 02

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Víš co, pokud nechápeš souvislosti, je zbytečné s tebou diskutovat. Ty se sem chodíš hádat. Takže já s tebou končím xxteene. 02

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Waw, to je zlepšení :D

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              RB udělal šasko, které dokáže někde eliminovat ztrátu Renaultu 25 koní....nic více v tom není.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Ses mimo, už to tady tobě a El senorovi řeklo celkem dost lidí... Možná by ses mohl trochu zamyslet. Extra pro tebe rozdíl v časech kvalifikacich RB vs tým Renault na začátku sezóny:
              China: -0,5, Bahrain -0,3, Rus -0,3... To je opravdu skvělá práce šasi RB!!! Když jim dýchal rok a chvíli starý tým na záda. Znovu opakuji, že RB se letos zlepšil o 1s minimálně, motor o 0,3 s max. Je zvláštní, že za zlepšením McLarenu vidíš Hondu, ale oni jen stejně jako RB odladili šasi. Seš obyčejné Renault hater a nemá smysl s tebou debatovat. V tomto má Graham pravdu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.233.XXX
                "...rok a chvíli starý tým..."

                Ten tým existuje a funguje nepřetržitě od r. 1981, akorát občas mění jméno a vlastníka. V Enstone sídlí od r. 1992. Vymlouvat se na jeho věk je kravina. Jenom Williams, Ferrari a McLaren jsou v F1 dýl.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Výborně, na tom se shodneme. To vyvětluje, proč dokázal na začátku podzimu vyhrát i jinde než na tratích typu Monako. Teď je otázka, proč to samé neuměl na jaře, v létě, nebo poslední 2 závody. Mé vysvětlení je, že musel Renault stáhnout výkon na předchozí úroveň, kvůli poruchovosti. A protože v tomto nastavení ztrácí RB 0,5-1s na kolo, deficit výkonu bude o dost vyšší než 25k.
                  Je v podstatě to, co říká Aboteboul. Tak nevím, proč se tomu tak bráníte. Ten váš odpor k této možnosti pak svádí k posměškům. 03

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Nahoře ti to celkem šlo. 03 Správně jsi vyhodnotil situaci. Stejně tak můžeš dát zdůvodnění, proč jsou výsledky Mclarenu na začátku a na konci sezony tak brutálně rozdílné. O počtu motorů to není. Na začátku jich spotřebovali mnohem víc, než na konci. 03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Dost lidí? Je vás tu tak 5 co máte Renault za kvalitní motor. K těm tvým číslům (jsem rád, že jsi konečně nějaké použil 03). Co znamenají? Že RB se stejným motorem je i v kvaldě o 0,3-0,5s rychlejší, jak tovární tým s podobným rozpočtem. A to je jako ostuda? V závodě to pro fabriku tak dobře nevypadá. O tom, jak je rok a půl starý píše dole Rock. Dodám jen, že Lotus koupili před více jak 2 roky. Koupili 6-tý tým tabulky a za 2 roky z něj udělali 6-tý tým tabulky. To je dokazuje, proč vtipkuju na téma jejich boje o titul v příští sezoně.
                Znovu k tvým číslům. RB se zlepšil o 1s a z toho motor o 0,3s. No já si dal tu práci a vyjel si všechny ztráty na Mercedes v kvalifikacích za celý rok. Opět vezmu prvních 6 závodů (klidně si řekni o 7 nebo o 5) a průměrné ztráta na začátku sezony byla 0,979s na kolo. V posledních 6-ti 0,432s. Pouhým odečtením docházím k rozdílu 0,547s. Jestli Renault za celou sezonu v kvalifikačním módu nedokázal navýšit výkon ani o koník, pak to může odpovídat zlepšení šasi. Pokud výkon navýšil, pak to nebude zdaleko tolik. Prostě si vyber, buď je Renault neschopný, nebo RB nezlepšil šasi tolik co píšeš. No v každém případě to není 0,7s. Teď jde jen o to, o kolik ses seknul ve výpočtu. 03
                A pak jsou tu poslední 2 závody. Výkony v kvaldě jsou podobné jako předtím (0,303 a 0,728), ale v závodě už nevyhráli, ale dojeli s obrovskou ztrátou 33 a 46s. Tak čím to je? Jen na závod si zhoršili šasi? Já bych vysvětlení měl. Stejné, jako Abiteboul, ale tobě se nelíbí. 03

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Jaké souvislosti? Že z posledních míst jezdí na bodech není zlepšení? Že se procento vypadnutí zlepšilo z 83% na 17% také není zlepšení? Hmm, tak OK.
                A pokud jde o to hádání, dám ti otázku: Reagoval jsem já na tvůj, nebo ty na můj komentář? Kdo s kým se chtěl pohádat?

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Že jo? Jestli stejné předvedou příští sezonu, tak snad pojedou na ten boj o bednu. 12

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Problém je v tom, že kdyby Ostatní výrobci jezdili s výkonem Hondy, tak mají 100% spolehlivost a Mercedes by potřeboval 1-2 motory na sezónu, Ferrari 2 a Renault 2-3 dle zákazníka. 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Tak což o to. Ono to klidně může být 25-30 koní. Není problém udělat křivku, kdy motor pojede jen ve vyšších otáčkách a ze zatáčky to potom stojí. To pak můžeš mít top speed, ale je to k ničemu, protože motor nemá pružnost a v technické pasáži nejede. Ferrari a Mercedes mají motor, který jede po celé trati. Red Bull má špičkové aero, tak může obětovat trochu pružnosti v zatáčkách, aby to pak fungovalo na rovinách, kdy potom v maximálních otáčkách Renault nejspíš tolik neztrácí. Hlavně to stejně tolik nevadí, jestli má motor 870 nebo 900 koní maximální výkon je jedno. Pokud Mercedes umí dávat 870 koní už o 300 otáček níž, tak to pak nese další výhody, co se týká doby použitelnosti toho výkonu. To potom dělí motory na ty s potenciálem zajet nejrychlejší kolo a výjimečně vyhrát závod a ty s potenciálem válcovat šampionáty. Taková je realita, za kterou jsme tady jak na pranýři. Nejhorší je to, že tohle není z Adiho věštecké koule, ale je shrnuté v sekcích Tabulky a Výsledky GP a stačí se tam podívat. 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Ano, RB letos zapracoval nejlépe na šasí. Vynechme Red Bull a podívejme se na ostatní týmy s Renaultem a jejich ztrátu v kvalifikaci na začátku a konci sezóny ... Je pořád stejná. A to se pořád mluví o tom, že Mercedes letos šasí celkem pohnojil.
                  Tak jakou další zajímavost máš připravenou? A buď tentokrát tak laskav, podkládej to trochu relevantními fakty, ne překrucováním částí skutečností, které se Ti hodí zrovna do krámu.
                  Rok a chvíli mladý tým? To myslíš Cikrus Abiteboul? To není nová stáj, jen je tu dobu pod novou taktovkou. Ale i kdybychom to tak brali, tak kde RB dýchal na záda? Austrálie (RB 10 - R 0), Čína (RB 27 - R 0), Bahrajn (RB 10 - R 2). Mám pokračovat?
                  Jinak souhlas s tím, že McLaren snížil relativní ztrátu i díky šasí. Přeci jen by si toto asi ostatní stáje nevymýšlely.
                  Jen na závěr? Co pro Tebe znamená Renault hater? Je to někdo, kdo reálně pojmenovává výkony Renaultu? 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Takže chceš říct, že to, jak se Mercedes zachoval v roce 2014 k McLarenu bylo OK a fandíš takovému přístupu? Mercedesu sice fandím, ale mě to teda moc OK nepřišlo, byť k tomu měli legitimní důvody. Stejně jako mi nepřijde OK, když platícímu zákazníkovi řeknu, že celý rok nedodávám špičkový produkt a ještě jsem mu před koncem sezóny ukončil podporu ... Oboje chování je podlý přístup automobilek ...

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  To, že je na tom Honda hůř tu opakuješ pořád. A pořád to nikdo nezpochybňuje. Na rozdíl od Renaultu udělala viditelný pokrok měřitelný v číslech (samozřejmě i šasi Mclarenu a to možná i větší než Honda). Renault ho dokázal udělat ve výkonu na úkor spolehlivosti. Tak to vrátil zpět a v závodech jsou výkonově téměř tam, kde byli na začátku sezony. 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    jabka hrušky xxteení.....

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Koukám, že pro tebe jsou jabka a hrušky úplně všechno. 12

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      185.4.201.XXX
                      Tak ona je to s nima diskuze jak s kozou tanec. V podstatě to můžeme vést i tak, že motory Mercedes a Ferrari jedou bídu, protože Force India a Haas v. průběhu sezóny ztráceli na tovární Renault svůj náskok. Takže z toho jasně vyplívá, že je Renault nejen těsně za nimi, ale už možná 100 koní před nimi. 12 Kdyby se ti trubci pořádně koukali na poslední závod, tak tam jeli téměř všichni naplno. Lewis by asi uměl ujet ještě trochu více, ale to už je spekulace. Nicméně Mercedes ve Valteriho rukách umí nadělit Vettelovi 15 vteřin v cíli. Red Bullu půl kola. Zbytku světa skoro všem kolo. Spíš mi z toho vyšlo, že Mercedes si hlídá mírný odstup, aby měl 120% jistotu spolehlivosti a přesto vyhrál. Ten rozdíl byl vidět i ve Spa. Reálně to spíš vypadá tak, že 25 koní v rámci celé křivky ztrácí Ferrari. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    185.4.201.XXX
                    Renault udělal letos největší výkonnostní skok zlepšením šasí Red Bullu. 12 Továrna ztrácí na špičku stále stejně. Většinou 2 vteřiny v kvaldě, kolem kola v závodě. 11

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Zkus mi popsat, v jakým stavu byl Lotus v době, kdy ho přebíral Renault. Přebral po Genii zhuntovaný a vybrakovaný tým, který ve své 2. sezóně skončil 6., pro mě je to zklamání, protože minimálně od Silverstone měl Renault rychlostně 4. nejlepší balík, ale udělali mnoho chyb a měli slabou splehlivost (např. odstoupení Hulka v Japonsku kvuli DRS, Sainze v Abu Zabí kvůli kolu). Mercedes přebíral mistrovský Brown, né vybrakonavý Lotus a nastoupil do atmo éry s motorem, který znal 10 let (mimochodem ladění V8 motorů byl v letech 2002 - 2005 hoodně velký porod v podobě Mercedesu ) a oni ten tým poslali do střdu pole. Waw, to je páni výsledek! Ty mluvíš o cirkusu, vysmíváš se výrobci motorů, který toho v F1 dokázal o mnoho více než Mercedes. Který dominuje až nyní. Takže ty seš jen obyčejný Renault hater nic víc.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      81.19.11.XXX
                      Jj, kluci si tady honí triko. Škoda, že si to Ricci rozbil sám a že Kimi tak trochu zdržoval Maxa. Takže vaše porovnání je mimo opět a znovu. V Mexicu si Mercedes dal Max s prstem v nose a s úsporným motorovým módem. Jak mi na to odpovíš? A co říkáš na Malajsii? Tam to taky Mercedes úplně nedal. V USA Max ukázal, jak vypadá výkon nové PJ na motorové trati a Ricci podobnou věc ukázal na Monze, kde nadělil Vettelovi pul minuty. Opravdu si tady někdo myslí, že na Monze jde Ferrari nadělit pul minuty na šasi?

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Honda rozhodně udělala pokrok ve spolehlivosti, ale ve výkonosti je to dost bída stále. Pokrok Mclarenu je pokrok jejich šasi.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Čím je mimo? To jako Ricci dával Kimimu před odstoupením desítky sekund? 12
                      Ano, mezi Singapurem a Mexikem používal Renault svůj skvělý hořlavý mód. V něm ztrácel možná jen těch 25k, to jsme ti odsouhlasili. Jen si spočítej, kolikrát během těch závodů motor Renault kouřil. 12
                      A Monza? Vždyť Ricci dostal 40s a Max kolo!!!!! To bereš jako úspěch? 12 12 12

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Přebíral ho v lepším stavu než je teď. tehdy byl 6-tý a nikdo soupeřům nesabotoval motory. Teď jsou šestí jen díky nedodávání náhradních dílů. 12

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Ano, zase ten přístup. Zlepšení Mclarenu je jen a jen díky šasi. Důkaz žádný, pouze zbožné přání.
                      Ano, výkonově to nějak brutální pokrok není. Je asi tak srovnatelný s výkonovým pokrokem Renaultu (když nepočítám hořlavý mód, který se neujal). 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Tak mne napadlo podívat se na ten pokrok RB proti loňské sezoně:
                        V průměru v kvalifikaci 0,067s na kolo
                        v průměru v závodě 5,583s na závod (tedy kolem 0,1s na kolo?)
                        Vzhledem k tomu, že průměrně ztratil letos RB na Mercedes 0,74s v kvaldě a 21,46s v závodě, tak prostým dělením dojdu k závěru, že tímto tempem v závodě doženou Mercedes za necelé 4 roky, v kvaldě za 11 let. 12
                        Když z toho vyjmu těch 5 závodů s hořlavým módem, pak je zlepšení v kvaldě 0,0055s (ztráta0,903s letos) a na závod 5,412s (ztráta letos 29,273s). Tedy pak by to doháněli v závodech 5,5 roku v kvaldě 164 let. 12
                        Prostě příští rok jedou na titul zcela jistě. 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Však jak psal Mike. Nikdo z nás nepopírá, že když se ten motor vybudí, tak nejede. Jen pak prostě nevychází kupecké počty a tak nějak dřív nebo později dojde k penalizování, protože ty motory prostě nevydrží. A když si pak může Mercedes s Ferrari dovolit pustit motory naplno, tak je tam pořád ta samá ztráta. Viz Interlagos a Yas Marina. Co se Ti na tom pořád nezdá?

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          194.228.59.XXX
                          Však mohou jet, ale je to v rukách Andriana. 12
                          Je paráda, jak tady musíš hledat fakta a pořád do toho tahat Red Bull. Tam je to totiž jako u jediných s motorem Renault vidět. 11 Ale je to motorem, nebudeme se už dál rouhat, ne? 12

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        McLaren jen díky šasí, ale chraň Tě ruka páně, jestli si dovolíš připsat zlepšení Red Bullu jejich šasí a ne motoru!!! 11

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Máš recht. Renault za těch 34 let, co v F1 působí (minimálně jako dodavatel motorů) získal o 1 titul jezdců a 6 vítězství více.
                      Jinak jen pro informaci, jediný, kdo dokázal s Renaultem dominovat byl chvilku Williams, ale především o mnoho později Red Bull. Mercedes dominoval již v letech 1954 a 1955 a kdyby tehdy nedošlo k tragédii v Le Mans, tak by to asi také vypadalo trochu jinak. Nicméně i tak Mercedesu stačilo 25 let na to, aby dokázali skoro to stejné, jako Renault. 03 Jestli je Renault hater ten, co za sebe nechá mluvit fakta a není jen snílek - pak ano, jsem HATER. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    On si mumlal jen sám pro sebe, akorát to omylem i napsal. 11

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama