DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Hondě chybi čas, ona se zlepšuje, jenže ostatní také.Zapomeňte na to, že bude schopná naráz soupeře dohnat.Nejde to, jenom postupně, testováním, vylepšovánim.A to jde pomalu. Nevěřím že Honda bude konkurenceschopná do konce roku 2020.Vsadím se, že příští rok, nedoženou ani Renault, protože na to zkratka mají šnečí vývoj.Nakonec to už tady proběhlo, Renault měl pro rok 2018 už motor dávno na stolici a byl už otestován, kdežto Hondě v té době nechodil ten současný a slibovala hory doly a to i že Renault dožene.Nestalo se z toho vůbec nic a kdo ví zda testují nový motor, pro rok 2018. IMHO spiše pilníkem a rašplí dolaďují motorovou verzi 4.0. 18

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            178.255.168.XXX
            Nejsou dulezite dohady, ale vysledky a ty pristi rok uvidime.
            Honda za 4 roky stihla 2 koncepce motoru. Tomu ty rikas sneci vyvoj? Co predvedl Renault svetoborneho? Ladi stejnou koncepci 5 let a nema ani vykon ani spolehlivost. Jestli ma Renault neco otestovaneho na pristi rok je vcelku jedno, protoze loni rikali, ze jdou prace na motoru dobre a letosni motor zadna slava. Nikoho nedohnali a spolehlivostne to byla oproti spicce tragedie. Takze pristi rok muze byt stejne bidny jako ten letosni. Renault predvadi opravdu sneci tempo a na 80% se pristi rok ukaze, ze Renault nikam nepokrocil.
            Rok 2018 bude Honda asi jeste ladit a vyvijet, ale co bude v roce 2020 si netroufne nikdo rozumny odhadovat.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Souhlas, 2020 je daleko a nikdo neví, co bude. Zbytek tvého prispevku jsou to tvé obyčejné chimery a přání, nic, co by odráželo realitu. 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001639

                uzivatel001639

                178.255.168.XXX
                Co neodrazi realitu, ze Honda letos jede od nuly je pozadu nebo ze Renault jen preslapuje a jeho vyvoj ma sneci tempo, jako loni, predloni,... 03
                Tvrdit dnes ze Honda dozene Renault je tvrzeni stejne na vode, jako ze Renault pristi rok dozene Mercedes.
                Honda nam ukazala, ze zatim hleda koncepci. Zatim nemela cas a nema zkusenosti, aby ukazala co v ni je. Renault nam dosud za tech 5 let ukazal neco podobneho, ze proste neumi udelat spolehlivy motor a na Mercedes porad ztraci 40 koni.
                Budu rad kdyz Renault pokroci, ale zatim nemam duvod verit nejakym slibum. Podobne u Hondy, kdyz budou v prosinci tvrdit jak jim slape vyvoj, tak je to stejne o nicem, protoze se muzou predvest v testech.
                Takze jsem uz vylecen z nejakych dohadu. Proste si kazdy neco preje a doufa, ze to tak bude a myslim si ze si nemame co vycitat. Kazdy si myslel ze ten jeho motorar udela letos konecne pokrok a ono velky kulovy 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  212.96.178.XXX
                  Pořád máš tendenci popírat realitu. Ta je taková, že Renault je v race módu max 20 ps za Mercedesem a defakto na úrovni Ferrari. V qualifikacnim módu více, ale mají ho stále lepší než Honda. Honda je za Renaultem minimálně 50 ps, možná i více. Renault má letos úplně jiný koncept než loni. Renault podělal Mexico, jinak je o mnoho spolehlivější než Honda a loni byl nejvíce spolehlivý ze všech. RB letos od začátku sezóny mělo PJ v okně pro vítězství, ale jejich slabé šasi jim boj o titul zhatil.Tolik fakta. Dále Je velmi pravděpodobné, že příští rok nebude hlavní rozdíl motor, ale šasi, tedy kromě Hondy. Jen totálně slepý člověk si dovolí srovnat Hondu s Renaultem. Honda líže dno od nástupu do hybrid éry. Mají 3 roky nejslabší, nejporuchovejsi a nejžravejsi motor a od příštího roku jeden z,nejslabších týmu v poli s dvěma sotva průměrnýma pilotama. Já se narozdil Id vás (myslím hlavně Mika a Jena, ale i tebe) nemám potřebu jako malé dítě posmivat někomu, komu se nepovede část sezóny. Mě nedělá dobře utahovat si s Hondy, ale ta automobilka zatím předvedla opravdu mizernou práci a ani trochu nerozumím, jak idiot Richter může letošní tragédii Hondy srovnávat s Renaultem, který podělal jeden závod, který ovlivnil zbytek sezóny. Tzn. 2 další závody. Kde btw neodstoupil nikdo s PJ Renault kvůli závadě....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Hmm, ty máš co vykládat o realitě. Tak je taková, že za posledních 6 závodů nedokončil kvůli poruše motoru závod Mclaren pouze 1x, Renault 9x!!!!!! A povídej tu něco o spolehlivosti, nebo o vyjímečném Mexiku a podělaném 1 závodě. A které 2 závody na konci sezony nikdo s Renaultem neodstoupil ??? Poslední a?
                    Když už tu mluvíš o popírání reality, tak se na ty čísla aspoň podívej. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      81.19.11.XXX
                      Spolehlivost PJ nejlépe odráží tabulka použitých komponentů a celkový počet penalizací. Shodneme se na tom, že Honda v posledních 6 závodech sezóny poprvé od vstupu do hybrid éry ukázala, že umí být spolehlivá a to je samozřejmě povzbuzující. Renault má na čem pracovat, ale oni již svoji spolehlivost prokázali několikrát, takže nemám obavy.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mac_

                      Mac_

                      89.176.74.XXX
                      No tak ty jsi dobrý demagog 18

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        18 Konkrétně v čem? Jakože se na konci sezony kazil Mclaren, někdo to zatajil a jezdci to dojeli na šlapací pohon? Nebo týmy s Renaultem měli v autě dýmovnici, kterou úmyslně zapálili a dobrovolně ukončili závod? 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.228.59.XXX
            Já spíš myslel to, že Honda v Red Bullu bude slabý motor v nejlepším šasí. Letos Red Bull často jezdil se sníženým přítlakem a i tak jim to fungovalo na výbornou.
            S tou specifikací 4.0 těžko říct. Třeba už ji měli, ale nechtěli to pouštět na trať za každou cenu, aby si ušetřili další možná selhání a tím i další posměch směrem k automobilce.
            Příští rok podle mě Toro Rosso bude hodně dole, ale jen aby se doladila spolehlivost a za běhu se testovalo, aby se Honda mohla v klidu připravit na rok 2019, kdy půjde o hodně. Další selhání s top stájí by pro ně byla asi konečná. Respektive tahle vyhlídka je asi jediná věc, která je v F1 udržela. Pochybuji, že by Honda chtěla jednou pro vždy dodávat Toro Rosso, Sauberu, Williamsu nebo Haasu. Při těch nákladech tam musí být úplně jiné ambice.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              RB letos neměl nejlepší šasi. Měl ho od poloviny sezóny na velmi dobré úrovni stejně jako F a M a záleželo na trati a momentální formě pilotů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Furt meleš stejnou kravinu. Na začátku možná mělo Ferrari o fous lepší. Ale od půlky už není pochyb. Jak jinak může být vůz s deficitem výkonu rychlejší? Matematika nekecá, tvoje čísla založená na dojmech jsou jen tvé přání. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                185.4.201.XXX
                Jestli měl RB stejně kvalitní šasí, tak gratuluji Renaultu k jedné z nejhorších. Pokud by mělo platit vyřčené a výkonově jsou tedy téměř srovnáni, tak proč jede továrna pořád takovou bídu? 12 Jdu pro popcorn a pozorně poslouchám. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  81.19.11.XXX
                  Být ve své druhé sezóně 4. nejrychlejší auto je bída?! To se klidně nech vysmát. Mercedes v atmo éře, která byla o mnoho jednoduší pro vstup nového týmu než v hybrid éře poslal mistrivský tým do středu pole a ty se tady vysmíváš Renaultu? Kdybys o historii F1 něco věděl, nikdy by ses nevysmál, protože to byl právě Renault, který ukončil nejdelší dominanci Ferrari v jejich historii. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    "Z technického pohledu to je pro nás dobré získat více poznatků o dalších věcech, jako jsou nové situace hlazení nebo jak odpor ovlivňuje maximální rychlosti vozu s odlišnou konstrukcí. Je velmi důležité poznat, co je standardem"

    Toto je hezke. Rekl bych pekna narazka na to, ze se ted ukaze jak je to s tou max. rychlosti Hondackeho motoru v jinem sasi nez McL. Fakt jsem zvedav na zacatek sezonich testu s cim vyrukuji. Doufam, ze to nebude jak letos a nebudou porad stat v boxech pro poruchu motoru. To bychom v testech nemeli co porovnavat 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    hlavně musí piloti ten motor dobře hladit a říkat "hodnej, hodnej, neporouchá se, hodnej" 03

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama