DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Klidně se vsadím, že TR letošní 7. Místo v PK příští rok neudrží. Jestli dostane Sauber PJ Ferrari aktuální specifikace, tipuji TR jako outsudera příští sezóny.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Vyhoda TR bude dle meho lepsi aerodynamika, tu u TR umi. Uz to nekolikrat ukazali. Honda bude jiste slabina, minimalne na zacatku sezony.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Jinak pokud je dnes 9. McL, tak se da asi tezko cekat TR na 7. miste. Konec je docela vyrovnany a da se cekat ze Tr bude bojovat o 8.-10.misto. Boj o 7. misto by byl velky uspech.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Také to s nima vidím špatně. Ono pravidelně na bodech čekám teď i McL a Ren a k tomu samo letošní Mer, Fer, RB, FI, to pak pro ostatní bodovat už bude skoro náhoda. Ono klidně 1 náhodně získanej bod může mít sílu toho 7 či 8 místa v PK.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Kdyz se dnes podivame kde je McL a TR tak je jasne, ze musi dojit k vymene pozic.U McL musi byt ten posun hodne vyrazny, mnohem vyse nez na 5. misto.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No mnohem výše, pokud budou lepší než 4 tak to znamená že bojují se špičkou na úrovni Mer, Fer, RB. A já nepodceňuji ani tovární Renault který se jednoznačně dere nahoru a TOP 5 má myslím příští rok zaručen. Sním o tom že McLaren bude bojovat s RB a s Ferrari, přijdou pódia, ale nemalá skupina uživatelů se této vizi dost vysmívá, tak si prostě počkejme.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Této vizi se vysmivaji lidé, kteří toho o F1 a Motorsportu moc neví. Ti, co znají trochu zákulisí a sleduji dění, tak svorně proklamuji, že si McLaren polepší a to celkem výrazně.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            178.255.168.XXX
            Ja si nemyslim, ze o tom nekdo pochybuje. Tedy o tom, ze McL pujde nahoru, ale jestli bude boovat s Mercedesem je tezke hodnotit. To se proste neda odhadnout, podivejme se na posledni zavod, staci par desetin na kole a je to rozdil tridy. McL zatim diky Honde ztraci hodne na kolo, ale jestli to dokaze motor Renault stahnout se neda odhadnout, Takze se klidne muze stat, ze bude McL bojovat jen s RB a Mercedes bude klidne stale o 1/2 tridy jinde 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Ta nemalá skupina se vysmívá vizi boje o titul v příští sezoně. O tom, že půjdou nahoru tu tuším nepochyboval nikdo. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Honda je vyřízená, ta už se do změny pravidel nevzpamatuje.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      A na to si prisel jak? 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • S-fan

        S-fan

        212.111.22.XXX
        Z průběhu posledních 3 let ? 03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          takze rikas, ze si Renault do roku 2020 nevrzne, protoze poslednich 5 let je oproti Ferrari a Mercedesu totalne mimo. Jejich motory resp. pochodne nemaji vykon a dost casto plapolaji 03

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Ty hodně věříš rčení, že 1000x vyřčená lež se stává pravdou. Ale nezapomínej, že tady vždy budou lidi, aby tě opět upozornili, že píšeš nesmysly. Renault stáhl svoji ztrátu na Mercedes na cca 1/4 toho, co ztrácel v r. 2014. Nejvíce stáhli loni a letos. Od 2. Poloviny roku 2015 do letošního roku byl Renault nejspolehlivější PJ v poli. Podle neoficiálních informací do toho Renault za poslední rok a půl sype opravdu hodně a to se projeví pevně doufám již příští rok. Letos měl Renault 3x tolik zpětné vazby a tedy i dat co Honda a příští rok bude mít feedback z technologicky špičkového McLarenu namísto slabého TR. Motor pro rok 2018 mají na stolici o mnoho déle než Honda. Nezlob se na mě, ale nevidím moc indicií, proč by měla příští rok Honda Renault dotáhnout.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              178.255.168.XXX
              Ja ti nevim, ale co ze??? Kdo byl nejspolehlivejsi do letosniho roku v poli?
              zajima me era hybridnich turbomotoru a tady je proste Renault slabota, jak vykonova tak spolehlivostni. RB uz jednou vypovedel smlouvu a letos je to znovu velka bida. S tebou se nema cenu bavit na tema Renault.
              Co ze stahly na cca 1/4??? vykonovou ztratu? Dnes maji cca 40 koni a ty chces rici ze meli v roce 2014 cca ztratu 120 koni? To je dle meho nesmysl. Kdo tvrdi, ze ma dnes Renault mensi ztratu, tak take lze. Pokud ma jet Renault se stejnou spolehlivosti jako Mercedes tak tech 40 koni ma. Pokud nastavenim ztratu zmensi, tak je to oproti konkurenci na ukor spolehlivosti a takto ty motory nejdou porovnavat, protoze takto nejdou provozovat dlouhodobe.
              Jinak kdyby byl Renault takovy zazrak jak tvrdis a jak tvrdi McL, ze testuji jiz motor pro rok 2018 tak by RB tak hlasite neprotestoval proti 3 motorum. RB protestuje proto, ze ma s Renaultem jiste zkusenosti a kdy jim loni take slibovali. McL nemuze nic resit, je rad, ze dostane o 40 koni vykonejsi motor a ceka ze se bude konat zazrak, coz oproti Honde asi bude, ale oproti Mercedesu bohuzel.
              Ty cekas, ze renault udela pokrok jen diky tomu, ze proste na motoru pro rok 2018 delali dele nez jini. Ale to je o tomjestli na to vubec maji. Kdyz vidim letosni rok, tak slibovali a nic. Ztrata porad dost velka na spicku, spolehlivost bidna a treba MGU-K se zpozdenim 1/2 roku. Ty v tomto vyrobci vidis proste neco co tam neni. Honda ma sice pomale tempo vyvoje, ale pres zimu dokazala vyvinout komplet motor a pripravit ho pro prvni zavod, coz je trochu slozitejsi nez jedno MGU-K.
              Ja si proste za tu chvilku co je Honda v F1 nedovolim hodnotit ceho je schopna a za 1,2,3 roky. Ale u Renaultu jsou videt vysldky za posledni desetileti a vykon tam proste nikdy nebyl, tedy ne takovy, ze by byl nejlepsi v poli 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.146.XXX
    Kluky z Toro Rosso to nemůže nijak rozhodit

    2015 - Renault
    2016 - výprodejový Ferrari
    2017 - Renault
    2018 - Honda

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše haluška nebude tak na ráně, budeme se moci schovat za jejich mizerný šasi a ty zelenáče, co budou za volantem. 03

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Asi ctes neco jineho. Lide rikaji ze ta hlasuka nebude tak na rane, ale to dle Hasegawi neni pravda 03 Jak na tom ta haluska bude ukazi testy, ale verim, ze max rychlost bude dobra, resp. zmena oproti Renaultu zadna 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Ani bych se nedivil, kdyby za Red Bull konzultoval vše Ilien, který má perfektní znalost o tom, co se dá na motoru podělat a případné komplikace s jeho integraci do Neweyho šasí. Honda už se poučila a přes RB může jít hodně nahoru. Jestli byl letos schopný Red Bull potrápit s Renaultem Mercedes, za dva roky může takto trápit přední stáje zbytku světa, což by mohl být hodně slušný základ nové spolupráce. A ona pak Honda hned dostane trochu jinou motivaci ...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama