DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Toro Rosso se kvůli nespolehlivosti motoru Renault a nedostatku náhradních dílů dostalo o víkendu v Brazílii do křížku se svým francouzským dodavatelem. Jeho šéf Franz Tost se k tomu s odstupem času vrací, k neuspokojivé situaci se vyjadřuje také odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 20.11.2017 18:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 16.11.2017 12:54
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 14:13
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem.… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 16.11.2017 16:00
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Adi

Adi

89.24.51.XXX
Wow, Honda je v posledních 4 závodech spolehlivější jak Renault... To chce v Sakure otevřít sake! Teď už jenom stáhnout těch cca 50 PS na Renault ;) Mimochodem od Asijské části je RB stejně úspěšný, jako Mercedes. A ne, opravdu za to nemůže jen šasi ;)

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.51.XXX
Já tvrdím, že si McLaren přechodem na Renault pomůže celkem výrazně. Loni měl Renault spolehlivost nejlepší ze všech výrobců PJ, letos kromě TR a Mexika to taky bylo oproti Honde o mnoho lepší...viz množství nasazenych náhradních dílů. Je jasné, že přes zimu musí na spolehlivosti zapracovat, ale také je jasné, že nyní je Mercedesu Renault nejblíže od začátku hybrid éry. Jen naivní lidé si myslí, že odchod Mclarenu od Hondy byla chyba a že si Renaultem nepomůžou. Mimochodem, Ferrari dnes v Race módu není výkonnější než Renault, ale mají lepší kvalifikační mód.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pokud jde o spolehlivost, tak v poslední době už nejhorší není. Natož tak suverénně. 03

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.20.XXX
Ještě jsem ani nestihl doplnit příspěvek a už mám mínus 12

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.20.XXX
Jen tvrdím, že si McLaren přechodem na motory Renaultu nepomůže. Nejen co do (i cílené) spolehlivosti, tak zejména servisu a intenzity spolupráce. Mě by vůbec nepřekvapilo, kdyby příští rok bylo na tom TR lépe jak McLaren.

Nezapomeň, že to jejich údajně super šasi bude muset být upraveno pro potřeby zástavby jiného motoru. Nemyslím, že Renault bude projevovat nějakou přehnanou péči svému zákazníkovi. McLaren je na Renaultu závislý a budou se přizpůsobovat ve Wokingu, ne obráceně.

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.114.XXX
Ano u Hondy je vidět posun, ale to je vždycky, když je někdo suverénně nejhorší a malinko se zlepší. Čím lepší je tím je zlepšení vidět hůř.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No ono to nemusí fungovat ani s Renaultem. Hulkových 6 odstoupení, Sainzových 7, Palmerových 5 (za nekompletní sezonu) a další na tom nejsou zrovna brutálně líp.
U Hondy je aspoň v poslední době vidět posun. To se o Renaultu říct rozhodně nedá. 03

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
To spojenectví McLarenu s Hondou fungovalo akorát na papíře. V reálu Alonso v průběhu sezóny osmkrát odstoupil pro technické potíže a pokud dojel, tak většinou mimo bodované pozice. Na to, že tým má jedno z nejlepších šasi v poli, tento pilot s patnácti získanými body určitě není spokojen a výsledky sezóny určitě hovoří o všem jiném než o fungujícím partnerství.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.85.XXX
Ať se McLaren připraví na to, že budou u Renaultu hrát jen druhé housle. Od chvíle, co Mercedes převzal otěže vlastního týmu bylo pro McLaren výhodnější spolupracovat s čistým motorářem a to ještě k tomu exkluzivně. Každá velká změna něco stojí a když se konečně zdálo, že by spojení McLarenu a Hondy mohlo začít fungovat, tak se rozejdou a McLaren jde dle mého názoru akorát z bláta do louže. Již na nynější spolupráci Renaultu s RB/TR lze vysledovat, jak jim asi bude záležet na tom, aby někdo porážel jejich tovární stáj. Ferrari ani Mercedes tyto problémy neřeší, neboť až na slušně závodící FI nemají ve svých zákaznících reálné soupeře. Kdežto Renault ano a také se dle této skutečnosti k tomu takto staví. O peníze jde až v první řadě (+ image, ale to jsou koneckonců také peníze).

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama