DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko
Toro Rosso se kvůli nespolehlivosti motoru Renault a nedostatku náhradních dílů dostalo o víkendu v Brazílii do křížku se svým francouzským dodavatelem. Jeho šéf Franz Tost se k tomu s odstupem času vrací, k neuspokojivé situaci se vyjadřuje také odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Toro Rosso: "Na kritiku Renaultu jsme museli reagovat." Situaci hodnotí i Helmut Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Jindrich K.
17:17 18.11.2017 91.229.253.XXXMyslíš že TR na tom bude lépe než McLaren ? Je to možný pokud se McLarenu nepovede auto, nebo ho bude Renault sabotovat (je zvláštní že nesabotovali REd Bull když vyhrával šampionáty) a pokud TR zázračně postaví super auto + Honda se zázračně zvedne. Jinak je to spíš zbožné přání. A to, že je Renault tak strašně zlý se bere odkud ? Od Hornera ? Nebo koho ?-
Easy
18:14 18.11.2017 178.209.132.XXXKdyž Red Bull vyhrával šampionáty (ještě s motory RENAULT, ne "Tag Heuer"), tak Renault jezdil docela tužku (tj. nejezdil na špičce a to je to, co tu celou dobu uvádím). Pro připomenutí všechny roky, kdy RB vyhráli titul:
2010 - Renault 5.
2011 - Renault 5.
2012 - Lotus Renault 4.
2013 - Lotus Renault 4.
Takže Renault nebyl vůbec v pozici ohrožující Red Bull.
Až si ty i někteří ostatní pořádně přečtete, co tu v této diskusi píšu, tak si snad uvědomíte, že celou dobu řeším situaci, kdy se Renault dotáhne na špičku. Když se tak nestane, tak musí Renault vyrobit perfektní motor a zfušovat vlastní auto, aby z toho McLaren jako zákazník něco měl. Jinak druhé housle, jak jsem psal v prvním příspěvku. Místo mínusů byste měli raději pozorně číst, co píšou jiní.-
Jindrich K.
19:29 18.11.2017 91.229.253.XXXTag Heuer je výrobce hodinek. Je to v podstatě komerční označení. Jakože je tam ještě spolupráce s Illmorem. Ale Furt Renault, ne BMW, ne Toyota, ale Renault. Nicméně tahle diskuse je vážně o ničem protože ty stále omíláš něco co je založené na tom, "až se něco stane" a přitom samosebou nikdo neví, jestli se to "vůbec stane". Mercedesy jsou taky dobrý a když s nima začal jezdit Williams, jak se zlepšil, ale pak to padalo (a padá dál) a nikdo z Williamsu netvrdí, že jim dává Mergl nějaký zmetky. Prostě si přiznaj, že maj na prd aerodynamiku. Ale když to nevyjde RB tak pláčou nad špatným Renaultem. No nic to je v přístupu. Ať tak či onak, pokud příští rok bude McLaren útočit na pódia znamená to, že Renault je dobrý a s dobrým šasi funguje. Pokud bude bojovat o desátý místa neznamená to, že Renault a Honda jedno jsou (kvalitativně), ale že McLaren postavil špatný auto. A to už je jejich boj. Stát se to může.-
Easy
19:40 18.11.2017 178.209.132.XXXJasně, tím Tag Heuerem jsem se snažil naznačit, že si ještě s Renaultem Red Bull rozuměl.
Aby to nebylo bráno špatně - McLarenu rozhodně nepřeji, aby se plácali ve stejných problémech jako dosud. Ano, vše jsou spekulace. Jenže jak to bývá u špičkových továrních stájí, když jde o hodně, bude automobilka upřednostňovat svůj tým a není to ještě tak dávno, co tu někteří tvrdili, jak žádné dva závodní motory nejsou stejné (navíc v rámci jednoho týmu - viz porovnání Vettel/Räikkönen). Najednou je to jedno a zákazník bude mít vše stejné s továrním týmem? Nemyslím si...-
Jindrich K.
13:18 19.11.2017 89.103.114.XXXPravdu máš samozřejmě v tom, že žádný výrobce motorů nechce aby ho zákazník porážel. Nicméně jde i o reklamu. Kdyby se každý druhý motor "pokazil" nebo nabízel záhadně slabší výkon, jistě by to nepomohlo reklamě firmy. No a upřímně nevěřím ve vzájemný vzestup obou týmů. Osobně Renaultu moc nevěřím.-
Easy
15:10 19.11.2017 178.209.132.XXXZáhadně slabší výkon motoru se může schovat ve výkonu celého balíku. Takže tam bych nevýhodu špatné reklamy tak výrazně nevnímal. A jak říkám v celé této diskusi, problém pro McLaren bude představovat situace (ne nutně v příští sezóně), když bude Renault na samotné špičce. V tu chvíli si myslím, že tovární stáj bude mít absolutní podporu a zákazník bude mít velmi obtížnou práci se jí vyrovnat, natož ji porazit.
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek