DISKUZE K ČLÁNKU

Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jurgenb (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 15:48
Renault ještě bude v dobrém vzpomínat na občasné… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.56.XXX
    Četl jsem, že uznávaný novinář má informaci přímo z McLarenu, kde by rádi pro 2021 a dále začali stavět vlastní motor, pokud se schválí podoba, která je teď navržená, upřímně, asi by to bylo nejlepší pro McLaren, pokud Mercedes se nestáhne a nebude dělat znovu jen dodavatele pro týmy, což nejspíše zatím nehrozí, Honda ani Renault nejsou motory, co by dokázali v F1 vládnout - v moderní éře prostě ne, a jestli McLaren dokáže ty motory potom aplikovat pro své supersporty, bude to mít pro ně několik výhod, kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019? Horner měsíc zpět sám prohlásil, že chtěli v léte s Renaultem prodloužit do 2021, ale Renault odmítl, tady není žádné: počkejte si, Honda všem ukáže .. neukáže, podívejte se na její působení 2000-2008 .. vlastní motory a to nebyly tak komplikované jako teď a kde byly? za Renaultem, Mercedesem a Ferrari, kde jsou teď? prostě 80 léta 20 století jso usice fajn pro chlubení, ale nezaručuje to úspěch i teď, Renault je přechodné řešení, nebýt Prosta ten tým je pod Aboušem totálně zdevastovaný

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Už se nemůžu dočkat roku 2019 a přechodu RB na Hondu... Uvidíme, kdo se pak bude smát ;)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel U.

    Pavel U.

    194.228.79.XXX
    Já pořád přemýšlím, kam se ztratili ti lidé od Mugenu, kteří v roce 1999 pro Jordana postavili stejně silný motor jako měli Ferrari a Mercedes? A to tehdy rozhodně nebyla náhoda. Vím, je to 18 let, ale pochybuju, že už jsou mrtví. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No jenže tehdy byli pravidla o motorech dlouho stejné, to za prvé a za druhé v té době šlo zrychlit monopost mnohem lépe třeba pneumatikami a byli tam další věci.No a za třetí....motor měl vydržet pouze jeden závod.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      Třeba už jsou v důchodu, je to už skoro 20 let... Nemluvě o tom, že to byly úplně jiné motory a éra F1...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ales B.

    Ales B.

    37.48.32.XXX
    Az budes zase ty nebo Alonso blekotat nesmysly, tak se podivej na nejvyssi rychlosti v zavode. Alosno mel na desetinu stejnou rychlost jako Hamilton! 325,3km/h. Neni zajimave, ze Hamilton s touto rychlosti predjizdel bez problemu a Alik zase jen breci a snazi se vsem namluvit jak je Bozi pilot.

    + 1 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milanek

    Milanek

    213.226.251.XXX
    Když se sečte - že Renault ztrácel (před Brazílií) na ToroRoso 5 bodů,
    Ty poruchy
    "konzervativní mód"
    To přetažení toho technika od FIA
    .... No nejsou to tipičtí Francouští "zmetci"?
    to že nastavěji na okruhu jako je v Brazílii "konzervativní mód" Je v podstatě ošizení zákazníků a snaha vyhnout se dodávkám dílů ... jako by za tím byla snaha aby pokud možno všechny šumky dojeli na start Abú Dhabí ... a pak ať kleknou klidně všchny kromě jejich vlastních
    Toro Roso samozřejmě muselo kleknout už teď protože po jednom bodě se to špatně stahuje ...
    Já to jen tak hádám ale myslet si, že Renault sleduje jiné než svoje zájmy se mi zdá dost naivní a jsou zcela bezohlední ...
    Kardinál Richelieu by byl na dnešní Francii hrdý 01

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Myslet si, že někdo někoho záměrně poškozuje je úplná hovadina! TR si PJ ničí do velké míry samo.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jurgenb

        jurgenb

        109.105.39.XXX
        A čím? Můžeš svou opět geniální myšlenku nějak rozvinout i pro nás tupé?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Musíš víc číst ;) Změna v chlazení v létě je myslím hlavní příčina. Renault má interní data a věř, že smirliva Markova reakce je jasný důkaz! Protože, kdyby to bylo opačně, už dávno je Renault z úst doktora na odstranění ze světa! Na dodávání rozdílných motorů je specialista jiný výrobce. Renault vždy dodával stejné PJ všem.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Změna v létě se projevila až v posledních závodech? Zajímavá dedukce. 03
            Hlavně by měli poladit to chlazení u samotného Renaultu, Hulkovy 2 dojezdy z posledních 6-ti závodů není žádná hitparáda. Jestli tohle potká příští rok Alíka, tak mu z toho hrábne. 12

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jurgenb

            jurgenb

            109.105.39.XXX
            No to by mě nenapadlo, že téměř na počátku zimy se budou motory přehřívat. Sao Paulo v nadmořské výšce cca 720 mnm asi taky nebylo zrovna nejžhavější prostředí. Skvělá dedukce. A v Bahrajnu, kde bylo mnohem větší vedro už v půlce dubna, se to nedělo. Nějaké vysvětlení? A neboj se popustit uzdu fantasie, rádi se zase zasmějeme.
            Cituji: "Rádi bychom objasnili, že všechna selhání MGU-H a hřídelí, která Toro Rosso v poslední době postihly, se netýkají toho, jak tým provozuje pohonné jednotky či toho, jak jsou integrovány do šasi. Nic jsme během sezóny 2017 na této instalaci neměnili, uprostřed ní jsme jen vylepšili chlazení," upozorňuje Toro Rosso.

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Stejně jako ty věříš Tostovi já věřím Prostovi a Abiteulovi. Jak jsem již psal předtím, je to kombinace důvodu...

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              212.96.178.XXX
              Btw podívej se na využití komponent PJ u Renaultu, RB a TR. Není pravda, že se TR sype až teď, sype se již od začátku sezóny. A teď mi to vysvetli.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mac_

              Mac_

              89.176.74.XXX
              Měl jsi na základní škole fyziku? Ty na počátku zimy probudivší se odborníku 18

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jurgenb

                jurgenb

                109.105.39.XXX
                Další nic nevypovídající post. Dobrá, odpovím. Ano, měl. Ještě nějaký důležitý dotaz k tématu?

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mac_

                  Mac_

                  89.176.74.XXX
                  Tak tedy polopatě. Jak se bude lišit účinnost chlazení motoru v normální a jak ve vysoké nadmořské výšce ?

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jurgenb

                    jurgenb

                    86.49.169.XXX
                    Samozřejmě vyšší nadmořská výška = řidší vzduch = nižší účinnost chlazení vzduchem.
                    Nicméně to, že v Mexiku nedojelo 4 ze 6 motorů Renault (a přitom oba továrnímu týmu), to asi nebude mít přímou souvislost s chlazením v autě STR. Nebo mi chceš říct, že při instalaci motoru do šasi STR nikoho z Renaultu či STR nenapadlo, že v Mexiku a Brazílii budou jaksi o několik set (až tisíc v MEX) metrů výše a nikdo to nijak neřekl, nepřipomínkoval, nezohlednil? Při všech těch simulacích?
                    To je příliš nepravděpodobné. Takže sorry, toto neberu.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kimi Räikkönen a Sebastian Vettel v kvalifikaci v Brazílii

Ferrari by odchodem z Formule 1 ušetřilo 2,9 miliardy korun

Fernando Alonso s Toyotou TS050 Hybrid při testech v Bahrajnu

VIDEO: Alonsův debut s vozem LMP1 při testech s Toyotou v Bahrajnu

Pierre Gasly a Brendon Hartley - nová sestava Toro Rosso pro rok 2018

Toro Rosso oznamuje své jezdce pro rok 2018

Ferrari má na svém kontě další rekord, tentokrát v oblasti sběratelství

Nevíte co s penězi? Kupte si třeba vůz, ve kterém Schumacher vyhrál GP Monaka

Lance Strolla v Brazílii zradila technika

"Strollovi by pomohl pomalejší týmový kolega," domnívá se Villeneuve. Williams jej brání

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama