DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2017 14:40
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Honda to už má s McLarenem za pár tak by si Alonso mohl odpustit zdůrazňovat jak moc špatně na tom Honda je, přece jen jejich věc to už za chvíli nebude, a všichni to stejnak vidí (nebo měli by). Alespoň že se Alonso drží v koridoru očividného, protože to co teď vzniklo za mediální roztržku mezi STR a Renaultem, tam už je to zcela na ostří nože. Jinak to vidím tak že i přes zlepšení Hondy které snad pro příští sezonu přijde, tak STR s ní bude rádo za pár náhodných bodů. Ten deficit na rovinkách je bude nadále velice limitovat a pro jezdce to bude stále velmi frustrující. Uvidíme jak tomu bude, a především taky jak moc si McLaren s tím Renaultem pomůže, snad předvedený nedostatek v posledních závodech dají do pořádku, četl jsem že v Brazílii raději snížili výkon, a myslím že to bylo poznat na všech s motory Renault.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Kdyby mel Alonso lepsi motor, tak by vcera mohl skoncit na lepsim miste. Ta nemohoucnost a beznadej na rovinkach, to neni ani rozdil tridy, ale nekolika trid. Je videt, ze dnesni japonci uz nejsou jako ti za starych casu, protoze takova ostuda by musela znamenat okamzite odstoupeni mnoha lidi z tymu Hondy. Misto toho se vymlouvaji a slibuji veci, ktere urcite vi, ze nemohli splnit. Neboli lhali a mazali Mcl med kolem huby.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Mě nemohoucnost Hondy hodně překvapila 17 Kdyby mi někdo řekl že třetím rokem Alonso s McLaren-Honda nezvládne 2 bezproblémové víkendy za sebou, tak bych si ťukal na čelo, no a to jsou s výkonem stále na hony daleko. A je fakt že Honda z nenaplnění jejich cílů a jejich slibů vlastně nikoho neuznává zodpovědným, je to od nich celkem nečekané, jak to selhání, tak přístup.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Ala take dost prehani, je to videt na merenych rychlostech a Alovych nesmyslnych cislech.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na Pereze skutečně v Q ztrácel skoro 25km/h . No a když k tomu přičteš že by Perez měl DRS a Alonso ne tak jsme někde na 40km/h. Kdyby nevyužil Massu pro aktivaci DRS tak by byl neskutečně snadným terčem. No a na Massu se Alonso přibližoval jen v zatáčkách, na rovinkách ho pak i s DRS nedokázal stahovat.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Na rovinkách s DRS jel Alonso rychleji nez Masa, tabulky ukazuji u Ali proste vyssi rychlost nebo tam snad nekdo vydi jiny rychlosti?
          V kvalde na speed trapu Ala ztracel 16km/h na nejrychlejsi Mercedes a auta s motorem Renault ztraceli od 8 do 13km/h. To jsou rozdily nekolika trid, akorat nevim mezi kym 12 Proste si pockejme na pristi rok kde bude McL-Renault. Ted se zbytecne dohadujeme o nizsim vykonu Hondy. Honda proste nizsi vykon ma o tom zadna, ale stejne tak neni Renault zadna vyhra, coz je videt jak vykonosti ostatnich tymu s motory Renault a ani na spolehlivosti viz TR. Vykon Mercedesu je spicka, je to videt na maximalkach u vsech tymu s motory Mercedes, u motoru Renault je nutne mluvit jen o RB, jinak je to bida.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No rád bych měl graf s postupným vývojem rychlostí na rovince pro různé týmy, ale nemám. Speed trap očividně není nejvyšší rychlost a když se koukneš na maximálky z třetího sektoru, které jsou vyšší, tak je to tak jak mluví Alonso. Průběh přiblížení jde nejlépe vidět z livetimmingu z kterého čerpám, a věř že Alonso se na rovince k Massovi nejprve pochopitelně vzdálil (celá rovinka není DRS) a pak po aktivaci DRS nepatrně přiblížil, no a výsledek přiblížení celou rovinkou byl ve výsledku nulu nula nic. Kdežto když si viděl Pereze tak ten Alonsa stahoval pořádně, a to Alonso též využíval DRS. Prostě Alonsovi DRS pomohlo aby se na rovinkách dokázal nevzdalovat, a sotva se ubránit před Perezem. Bylo to stejné jak minule s tím Hamiltonem. Stačí aby vypadl s DRS zóny a pak už by neměl nárok. V případě Pereze obzvlášť.

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              178.255.168.XXX
              Ty porad srovnavas Alu s Mercedesem, at uz s Massou nebo Perezem a na to se da rici jen ano, Mercedes ma vetsi vykon a jeho maximalka je o dost vetsi 03

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                ono je dost zajímavé porovnal álu s vettelem, protože pak by podle logiky mcl fans byla honda o 80 koní silnější než ferrari, protože byl alův mcl na trapu o cca 25 km/h rychlejší než vettel....
                Ono celkově tyhle nářky nemají moc reálný základ, ano na mercedes ztrácí, ale s renaultem je ta honda více méně na stejno, rozdíl je spíš ve spolehlivosti...

                + 2 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  No já opět vidím Vettela v sektoru 3 s vyšší rychlostí než Alonsa, při tom Vettel z prvního místa jezdil bez DRS. A mít rozdíl v normálu velikosti DRS je sakra hodně. Ale já sám jsem z těch udávaných dat trochu zmaten a nevím proč se tak liší, nevím proč obecně motory Mercedes a Ferrari maj od startovní čáry ke speed trapu takovej pokles rychlosti (až 20km/h), kdežto motory Renault i Honda se víceméně dokážou držet na těch samých hodnotách. Moc vysvětlení nemám, tak nějaké nápady bych celkem uvítal 12

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Radon

                    Radon

                    84.242.97.XXX
                    Situsi nemáš tak úplně pravdu - Vettel, pokud dojel třeba auto o kolo zpátky, tak měl k dispozici DRS!

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      To máš pravdu, to vyloučit nelze, vzhledem k rychlostem Kimiho bych si tipnul že ho i měl, ale asi ne ke konci závodu.

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  212.96.178.XXX
                  Honda a Renault výkonnostně na stejno?! :D :D... Tak jo, když myslíš... 18 18

                  + 4 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.167.XXX
                  Nesmysl, mají reálný základ, stačí se občas podívat na nějaká data. Honda má i na Renault pořádnou ztrátu.

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    chápu, že máš lepší zdroje, ale pochybuju, že znáš přesný výkon té které jednotky v daném závodě. Já chtěl poukázat hlavně na to, že dívat se pouze na top speed je dost zavádějící, protože vettel měl evidentně auto nastavené na vyšší přítlak a tím pádem i nižší top speed a nedivil bych se, kdyby mcl šel stejnou cestou a přesto měl alonso vyšší top speed než vettel, přesto brečí, že nedal na top speed massu s mercedesem. Ano, mercedes je jiná liga a ano, honda je nejslabší motor v poli, ale rozhodně neztrácí na renault 80 koní, osobně si nemyslím, že ztrácí 80 koní na mercedes...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      78.157.167.XXX
                      Ano, znám celkem přesný výkon pohonných jednotek v daném závodě (pochopitelně ne díky tomu, že bych byl tak dobrý, a dokázal si to doma na kalkulačce spočítat - to se přiznám, nedokážu). Ale myslet si můžeš cokoliv, na to máš samozřejmě právo.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Face

      Face

      90.179.37.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama