DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2017 14:40
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

37.48.56.XXX
Četl jsem, že uznávaný novinář má informaci přímo z McLarenu, kde by rádi pro 2021 a dále začali stavět vlastní motor, pokud se schválí podoba, která je teď navržená, upřímně, asi by to bylo nejlepší pro McLaren, pokud Mercedes se nestáhne a nebude dělat znovu jen dodavatele pro týmy, což nejspíše zatím nehrozí, Honda ani Renault nejsou motory, co by dokázali v F1 vládnout - v moderní éře prostě ne, a jestli McLaren dokáže ty motory potom aplikovat pro své supersporty, bude to mít pro ně několik výhod, kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019? Horner měsíc zpět sám prohlásil, že chtěli v léte s Renaultem prodloužit do 2021, ale Renault odmítl, tady není žádné: počkejte si, Honda všem ukáže .. neukáže, podívejte se na její působení 2000-2008 .. vlastní motory a to nebyly tak komplikované jako teď a kde byly? za Renaultem, Mercedesem a Ferrari, kde jsou teď? prostě 80 léta 20 století jso usice fajn pro chlubení, ale nezaručuje to úspěch i teď, Renault je přechodné řešení, nebýt Prosta ten tým je pod Aboušem totálně zdevastovaný

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

37.48.56.XXX
Honda ani RB to nebudou, Honda nebyla za tři roky schopná postavit obstojný motor, myslíš, že za 5 let budou top? ... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Uvidíme, kdo se bude smát, až RB prestoupi v r. 2019 k Honde

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Už se nemůžu dočkat roku 2019 a přechodu RB na Hondu... Uvidíme, kdo se pak bude smát ;)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Ano, znám celkem přesný výkon pohonných jednotek v daném závodě (pochopitelně ne díky tomu, že bych byl tak dobrý, a dokázal si to doma na kalkulačce spočítat - to se přiznám, nedokážu). Ale myslet si můžeš cokoliv, na to máš samozřejmě právo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A ty víš jak často dali na doporučení výrobce a jezdily v módu, který motor opotřebovává více.To nemusí být jen o chlazení, ale i o tom, v jakém módu a jak dlouho jezdí.To nikdo nevíte a Renault ano.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
chápu, že máš lepší zdroje, ale pochybuju, že znáš přesný výkon té které jednotky v daném závodě. Já chtěl poukázat hlavně na to, že dívat se pouze na top speed je dost zavádějící, protože vettel měl evidentně auto nastavené na vyšší přítlak a tím pádem i nižší top speed a nedivil bych se, kdyby mcl šel stejnou cestou a přesto měl alonso vyšší top speed než vettel, přesto brečí, že nedal na top speed massu s mercedesem. Ano, mercedes je jiná liga a ano, honda je nejslabší motor v poli, ale rozhodně neztrácí na renault 80 koní, osobně si nemyslím, že ztrácí 80 koní na mercedes...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Posoudit, do jaké míry může za tahle selhání konstrukce motoru (Renault) a nebo řešení chlazení (Torro Rosso a jeho modifikace) je už, myslím, pod naše rozlišovací schopnosti, k tomu se nám nedostává ani informací, ani technického vzdělání. Co se dá určitě odvodit laicky, že motory Renault jsou poruchovější v oblasti MGU-H, kde mají zvýšené teploty destruktivní následky. Se stejným problémem se kdysi tuším potýkal v menší míře i Mercedes (hřídel MGU-H) a masivně tím trpí Honda. A souhlas, tři motory na sezonu, to je nesmysl. Myslím, že daleko levnější by bylo provozovat pět současných motorů na sezonu než investovat do vývoje a materiálů, aby tutéž zátěž vydržely tři PU.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Využití komponent je dáno i tím, kdy kdo chce nasadit novinky a pořeší rozložení komponent v celé sezoně.
Pokud se bavíme o SELHÁVÁNÍ motorů Renault u STR, pak srovnávejme tedy SELHÁVÁNÍ u ostatních týmů. A světe div se, STR v tom nijak nevyniká (tedy až na pár posledních závodů, proč?). Tedy buď mají blbě instalovaný motor všichni (včetně samotné továrny), nebo bude zakopaný pes někde jinde. Že by v motoru?
Prostě zvýšení výkonu bylo na úkor spolehlivosti. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Třeba už jsou v důchodu, je to už skoro 20 let... Nemluvě o tom, že to byly úplně jiné motory a éra F1...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak vzhledem k tomu, že se použivají celou sezónu jen 4 jednotky, je logické, že ke konci to může být problém.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No jenže tehdy byli pravidla o motorech dlouho stejné, to za prvé a za druhé v té době šlo zrychlit monopost mnohem lépe třeba pneumatikami a byli tam další věci.No a za třetí....motor měl vydržet pouze jeden závod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002630

uzivatel002630

194.228.79.XXX
Já pořád přemýšlím, kam se ztratili ti lidé od Mugenu, kteří v roce 1999 pro Jordana postavili stejně silný motor jako měli Ferrari a Mercedes? A to tehdy rozhodně nebyla náhoda. Vím, je to 18 let, ale pochybuju, že už jsou mrtví. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Slovo race mod Renaultu a Mexiko bych k sobe moc nedaval ... To chutna horce i v tovarne. Max mel velike stesti, ze Vettel sundal jenom Lewise a Max mohl jet po vetsinu zavodu kontrolovanou udrzbu. Byli tam jini s Renaulty, kteri nemeli stesti na cisty vzduch a nemusime si tady namlouvat, ze to dopadlo uzasne ... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.24.109.XXX
Ale vždyť to Renault po závodě v Mexiku přiznal, že nevhodným mapováním motorů na vyšší výkon způsobil ty problémy sám. Prostě to špatné chlazení ve vysoké nadmořské výšce popodcenili. Tak o čem se to proboha dohadujeme?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Ve Viry? Rekl bych, ze poslednich par zavodu jasne odrazi fakt, ze sice navysili vykon, ale na ukor spolehlivosti. Je konec sezony, tak to zkousi a uz neresi mrtve. Akorat se tento zpusob testovani nelibi Toro Rossu, coz je pochopitelne, ne? Myslis, ze by Haas, Williams nebo Force India skakali radosti, kdyby dostali motor, ktery leti jako strela a v pulce zavodu pak hasili monopost? 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama