DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
HellHogr
21:38 18.11.2017 37.48.56.XXX
Četl jsem, že uznávaný novinář má informaci přímo z McLarenu, kde by rádi pro 2021 a dále začali stavět vlastní motor, pokud se schválí podoba, která je teď navržená, upřímně, asi by to bylo nejlepší pro McLaren, pokud Mercedes se nestáhne a nebude dělat znovu jen dodavatele pro týmy, což nejspíše zatím nehrozí, Honda ani Renault nejsou motory, co by dokázali v F1 vládnout - v moderní éře prostě ne, a jestli McLaren dokáže ty motory potom aplikovat pro své supersporty, bude to mít pro ně několik výhod, kžadopádně nechápu, jak si někdo může myslet, že RB dobrovolně chce jít k Hondě 2019? Horner měsíc zpět sám prohlásil, že chtěli v léte s Renaultem prodloužit do 2021, ale Renault odmítl, tady není žádné: počkejte si, Honda všem ukáže .. neukáže, podívejte se na její působení 2000-2008 .. vlastní motory a to nebyly tak komplikované jako teď a kde byly? za Renaultem, Mercedesem a Ferrari, kde jsou teď? prostě 80 léta 20 století jso usice fajn pro chlubení, ale nezaručuje to úspěch i teď, Renault je přechodné řešení, nebýt Prosta ten tým je pod Aboušem totálně zdevastovaný
Petr
21:31 14.11.2017 78.157.167.XXX
Ano, znám celkem přesný výkon pohonných jednotek v daném závodě (pochopitelně ne díky tomu, že bych byl tak dobrý, a dokázal si to doma na kalkulačce spočítat - to se přiznám, nedokážu). Ale myslet si můžeš cokoliv, na to máš samozřejmě právo.
uzivatel001836
11:27 14.11.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jumpman
10:06 14.11.2017 178.255.168.XXX
chápu, že máš lepší zdroje, ale pochybuju, že znáš přesný výkon té které jednotky v daném závodě. Já chtěl poukázat hlavně na to, že dívat se pouze na top speed je dost zavádějící, protože vettel měl evidentně auto nastavené na vyšší přítlak a tím pádem i nižší top speed a nedivil bych se, kdyby mcl šel stejnou cestou a přesto měl alonso vyšší top speed než vettel, přesto brečí, že nedal na top speed massu s mercedesem. Ano, mercedes je jiná liga a ano, honda je nejslabší motor v poli, ale rozhodně neztrácí na renault 80 koní, osobně si nemyslím, že ztrácí 80 koní na mercedes...
Mac_
10:05 14.11.2017 89.24.109.XXX
Posoudit, do jaké míry může za tahle selhání konstrukce motoru (Renault) a nebo řešení chlazení (Torro Rosso a jeho modifikace) je už, myslím, pod naše rozlišovací schopnosti, k tomu se nám nedostává ani informací, ani technického vzdělání. Co se dá určitě odvodit laicky, že motory Renault jsou poruchovější v oblasti MGU-H, kde mají zvýšené teploty destruktivní následky. Se stejným problémem se kdysi tuším potýkal v menší míře i Mercedes (hřídel MGU-H) a masivně tím trpí Honda. A souhlas, tři motory na sezonu, to je nesmysl. Myslím, že daleko levnější by bylo provozovat pět současných motorů na sezonu než investovat do vývoje a materiálů, aby tutéž zátěž vydržely tři PU.
Mike17
10:01 14.11.2017 185.149.130.XXX
Využití komponent je dáno i tím, kdy kdo chce nasadit novinky a pořeší rozložení komponent v celé sezoně.
Pokud se bavíme o SELHÁVÁNÍ motorů Renault u STR, pak srovnávejme tedy SELHÁVÁNÍ u ostatních týmů. A světe div se, STR v tom nijak nevyniká (tedy až na pár posledních závodů, proč?). Tedy buď mají blbě instalovaný motor všichni (včetně samotné továrny), nebo bude zakopaný pes někde jinde. Že by v motoru?
Prostě zvýšení výkonu bylo na úkor spolehlivosti.
Pokud se bavíme o SELHÁVÁNÍ motorů Renault u STR, pak srovnávejme tedy SELHÁVÁNÍ u ostatních týmů. A světe div se, STR v tom nijak nevyniká (tedy až na pár posledních závodů, proč?). Tedy buď mají blbě instalovaný motor všichni (včetně samotné továrny), nebo bude zakopaný pes někde jinde. Že by v motoru?
Prostě zvýšení výkonu bylo na úkor spolehlivosti.
uzivatel001836
09:50 14.11.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel002630
09:06 14.11.2017 194.228.79.XXX
Já pořád přemýšlím, kam se ztratili ti lidé od Mugenu, kteří v roce 1999 pro Jordana postavili stejně silný motor jako měli Ferrari a Mercedes? A to tehdy rozhodně nebyla náhoda. Vím, je to 18 let, ale pochybuju, že už jsou mrtví.
uzivatel001836
08:57 14.11.2017 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
08:38 14.11.2017 194.228.59.XXX
Slovo race mod Renaultu a Mexiko bych k sobe moc nedaval ... To chutna horce i v tovarne. Max mel velike stesti, ze Vettel sundal jenom Lewise a Max mohl jet po vetsinu zavodu kontrolovanou udrzbu. Byli tam jini s Renaulty, kteri nemeli stesti na cisty vzduch a nemusime si tady namlouvat, ze to dopadlo uzasne ...
jon
08:33 14.11.2017 194.228.59.XXX
Ve Viry? Rekl bych, ze poslednich par zavodu jasne odrazi fakt, ze sice navysili vykon, ale na ukor spolehlivosti. Je konec sezony, tak to zkousi a uz neresi mrtve. Akorat se tento zpusob testovani nelibi Toro Rossu, coz je pochopitelne, ne? Myslis, ze by Haas, Williams nebo Force India skakali radosti, kdyby dostali motor, ktery leti jako strela a v pulce zavodu pak hasili monopost?
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek