DISKUZE K ČLÁNKU Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Fernando Alonso se ve Velké ceně Brazílie nedokázal Felipemu Massovi přiblížit ani pomocí systému pro snížení odporu (DRS). Není divu, že kvůli velkému výkonnostnímu deficitu Hondy Toro Rosso před změnou dodavatele motorů příští rok varuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 18.11.2017 21:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2017 13:23
Nevím na čem frčíš, ale Honda na tom evidentně… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 6 lidí) 13.11.2017 18:33
To je panečku logika. To by se dalo říct, že… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2017 14:40
Teď nevím na co narážíš. Na cílové čáře Alonso na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                      • uzivatel001836

                        uzivatel001836

                        109.105.39.XXX
                        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Tak vzhledem k tomu, že se použivají celou sezónu jen 4 jednotky, je logické, že ke konci to může být problém.

                          + 0 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • uzivatel001836

                            uzivatel001836

                            109.105.39.XXX
                            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mac_

                              Mac_

                              89.24.109.XXX
                              Posoudit, do jaké míry může za tahle selhání konstrukce motoru (Renault) a nebo řešení chlazení (Torro Rosso a jeho modifikace) je už, myslím, pod naše rozlišovací schopnosti, k tomu se nám nedostává ani informací, ani technického vzdělání. Co se dá určitě odvodit laicky, že motory Renault jsou poruchovější v oblasti MGU-H, kde mají zvýšené teploty destruktivní následky. Se stejným problémem se kdysi tuším potýkal v menší míře i Mercedes (hřídel MGU-H) a masivně tím trpí Honda. A souhlas, tři motory na sezonu, to je nesmysl. Myslím, že daleko levnější by bylo provozovat pět současných motorů na sezonu než investovat do vývoje a materiálů, aby tutéž zátěž vydržely tři PU.

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                            • GRAHAM

                              GRAHAM

                              77.236.218.XXX
                              A ty víš jak často dali na doporučení výrobce a jezdily v módu, který motor opotřebovává více.To nemusí být jen o chlazení, ale i o tom, v jakém módu a jak dlouho jezdí.To nikdo nevíte a Renault ano.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Říká se že najít výkon je těžší, než najít spolehlivost. V Malajsii, USA a Mexiku jsme mohli vidět, že v race módu je Renault srovnatelný s Ferrari a Mercedesem, ale chybí mu agresivnější kvalifikační / předjížděcí mód, kde na své soupeře ztrácí nějakou tu desetinu. I když to tady stále ještě několik lidí nechápe (spíše nechce chápat), je Renault výkonnostně srovnatelný a dovoluje při velmi dobrém šasi bojovat o titul... Škoda, že RB připravilo špičkové šasi až v polovině sezóny :(

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Slovo race mod Renaultu a Mexiko bych k sobe moc nedaval ... To chutna horce i v tovarne. Max mel velike stesti, ze Vettel sundal jenom Lewise a Max mohl jet po vetsinu zavodu kontrolovanou udrzbu. Byli tam jini s Renaulty, kteri nemeli stesti na cisty vzduch a nemusime si tady namlouvat, ze to dopadlo uzasne ... 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Renault použil oproti minulu hodně konzervativní módy pro všechny motory.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      A stejně to bylo na h... 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak, že se k nim neumí šasi a technika TR chovat, není tak úplně chyba výrobce.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No v tom případě se k tomu neumí chovat ani samotný tovární Rencek. Myslím, že v počtu vypadnutí u motorů Renault vede Hulk. 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Nemysli a raději se podívej na využití komponent PJ u týmu Renault, RB a TR a pak mi řekni, kde je chyba?!

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Ve Viry? Rekl bych, ze poslednich par zavodu jasne odrazi fakt, ze sice navysili vykon, ale na ukor spolehlivosti. Je konec sezony, tak to zkousi a uz neresi mrtve. Akorat se tento zpusob testovani nelibi Toro Rossu, coz je pochopitelne, ne? Myslis, ze by Haas, Williams nebo Force India skakali radosti, kdyby dostali motor, ktery leti jako strela a v pulce zavodu pak hasili monopost? 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Využití komponent je dáno i tím, kdy kdo chce nasadit novinky a pořeší rozložení komponent v celé sezoně.
              Pokud se bavíme o SELHÁVÁNÍ motorů Renault u STR, pak srovnávejme tedy SELHÁVÁNÍ u ostatních týmů. A světe div se, STR v tom nijak nevyniká (tedy až na pár posledních závodů, proč?). Tedy buď mají blbě instalovaný motor všichni (včetně samotné továrny), nebo bude zakopaný pes někde jinde. Že by v motoru?
              Prostě zvýšení výkonu bylo na úkor spolehlivosti. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    To má pravdu předseda. Musí být nerózní. Možná budou bojovat o nějaký bod a možná i dojedou do cíle 12
    To Alík může být v klidu. Boj o střed pole a posedávání v boxech během závodu, už má natrénováno. 12

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Face

    Face

    90.179.37.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Az cas ukaze, jestli lze McL srovnavat s RB. Ted to nema cenu resit. RB byl o 11 az 13km/h rychlejsi. Ostatni byly jen o chlup rychlejsi. Je to take otazka pritlaku.
      Proste si pockejme na pristi rok a uvidime. Minimalne lze ale rici, ze TR bude jezdit s tovarni podporou a nej dily a ne jako ted se zbytky, ktere musi TR nekdo vyskrabnout, aby mohlo dojet zavod.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.114.XXX
      To je panečku logika. To by se dalo říct, že kdyby neexistoval Hamilton, tak je Vettel mistr světa a Ferrari taky. Tak to asi brát nejde ne ? Motory Mercedes jsou prý nejlepší, hm, ale kdybych to bral jen podle Williamsu a FI ... taky by to bylo jiný. Fakta jsou taková, že motory Renault ve špičkovém šasi dokážou vyhrávat. A že Honda v McLarenu nefungovala. I kdyby měl McLaren jen průměrný auto, myslíš, že je horší než TR ? TR nevypadalo jako pomalý auto pouze v podání Sainze, jinak nic moc. Spojení TR & Honda bude určitě horší než McLaren & Renault.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      212.96.178.XXX
      Myslíš ten Red Bull, který měl do půlky sezóny při nejlepším 3-4 šasi? Nyní ho mají špičkové, možná vůbec nejlepší, taky proto od Asijské části sezóny pravidelně bojují o vítězství. Myslet si však, že je to práce jen šasi je dost naivní. Renault je v race módu srovnatelný s Ferrari a Mercedesem.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama