DISKUZE K ČLÁNKU Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Cosworth pomáhá s formováním nových pravidel pro motory, která mají vstoupit v platnost od roku 2021, a připravuje se na svůj návrat do Formule 1. A věří, že se po zjednodušení současných pohonných jednotek bude moci hned vyrovnat těm nejlepším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.07.2017 09:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No vidíte, teď jsem o tom přemýšlel. Nejenom Red Bull ale i McLaren by mohl mít kvůli jejich vstupu naději. Další otázka je vstup VW jako výrobce motorů.
    Na druhou stranu výkony motorů Cosworth na konci jejich působení v F1 nebyly moc přesvědčivé. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.130.XXX
      No, ony ty výkony motorů Cosworth v té jejich poslední štaci byly celkem přiměřené tomu, v jakých šasi byly namontovány. Chci tím říct, že žádný z týmů se nijak znatelně nezlepšil poté, co přešli na jiný motor. Snad částečně Williams, ale ti se o další sezónu později zase zpátky zhoršili tak moc, že ta jedna dobrá sezóna bylo spíš trefený šasi a štěstí s pneumatikami, než skokově lepší pohonná jednotka.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      No, být s jejich posledním F1 motorem o 30 koní před Renaultem či o 15 koní před Ferrari, to nebylo vůbec špatné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Tak mozna, ale kdy to bylo? Doba uz pokrocila a technika také a to ještě pokročí. Jsem zvědav, ale nemyslím si, že dnes dokáží nějací malovýrobci více než automobilky. Věřím, že se pole může vyrovnat, ale automobilky budou vpředu, ty obrovksé peníze co nacpou do vývoje se musí projevit. Že by v roce 2021 přišel Cosworth a najednou předatvil lepší motor než Mercedes pochybuji, přeci jen ta pouza Cosworthu a dlouholetý špičkový vývoj Mercedesu bude znát. Kór když Mercedes na nový motor bude moci skoro vše přenést 03
        On ten vstup dalších dodavatelů nebude jen tak. Dlouhodobý vývoj bude muset někdo platit. Takže by to chtělo smlouvu. Kdo podepíše s Cosworthem dnes, aby mel zaručeného odběratele v roce 2021? Nikdo a moc se mi nezdá, že by Cosworth s nejistým výsledkem vyvíjel 3 roky a pak to od něj nikdo neodebíral. Takže to bude chtít dle mého vyvíjet co nejkratší dobu, jako každý jiný, aby to moc nestálo a pak pochybuji nad kloudným výsledkem 03
        No jsem zvědav, ale v dnešní době bych spíše věřil, že bude úspěšná nějaká nová automobilka, která do toho prostě vrazí peníze. Porsche, Audi, Toyota, BMW? Která z těchto ale bude chtít vstoupit do F1, když Formule E a elektřina vypadá, že bude mít větší budoucnost 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Tak jestli to bylo Petře takto, tak se Coswothu omlouvám. 11
        Ale v případě jeho vstupu budou mít automobilky pořád výhodu peněz a kontinuity.
        Jak se říká: "Uvidíme- řekl slepý." 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Bylo to v roce 2013 s jejich posledním ICE. Koukám, že asi budu muset udělat s jejich bývalým šéfem exkluzivní interview 04 O Cosworthu se tehdy nemluvilo moc pozitivně, podobně jako Red Bull moc nechválil Renault před pár lety. Když to moc nejezdí, tak se to obvykle hází na motor (tím nechci tvrdit, že by nejslabším článkem balíku McLaren - Honda nebyl motor, to je za poslední desetiletí spíše výjimka potvrzující pravidlo)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.137.XXX
      VW má teď úplně jiné starosti než řešit F1. Tam to je zcela nereálné. Možná Audi nebo Porsche. Ale ať se jedná o kteroukoli značku koncernu, pořád jde o jedny a ty samé peníze. A o těch rozhodují soudruzi ve Wolfsburgu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama