DISKUZE K ČLÁNKU Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Cosworth pomáhá s formováním nových pravidel pro motory, která mají vstoupit v platnost od roku 2021, a připravuje se na svůj návrat do Formule 1. A věří, že se po zjednodušení současných pohonných jednotek bude moci hned vyrovnat těm nejlepším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.07.2017 09:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:28
škoda, že změna bude až od s.2021, je to… »
» Milan B. (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:29
Tej poruchovosti dobre nerozumieš. Nikdy v… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:35
Mohli by trochu brzdit, s primym vstrikovanim moc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000792

uzivatel000792

206.123.17.XXX
Ja by som si nebol tak isty tym s cim maju a s cim nemaju skusenosti. Cosworth ma celkom siroke portfolio. To nie su len pretekarske a automobilove motory.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
To si presne myslim, ze spalovak udelal dost velky pokrok za poslednich par let a tam jim dle meho ujel vlak, coz je videt na Honde. Ta to dohani nejaky rok a stale to neni ono, proto si myslim ze az to ona dozene, tak ten kdo vstoupi po ni bude v podobne situaci, bude to dohanet nekolik let, cca 3-5 let a kdo Cosworthu bude chtit platit za jizdu na chvostu cca 5 let, nez se sebere, jestli se sebere?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.137.XXX
VW má teď úplně jiné starosti než řešit F1. Tam to je zcela nereálné. Možná Audi nebo Porsche. Ale ať se jedná o kteroukoli značku koncernu, pořád jde o jedny a ty samé peníze. A o těch rozhodují soudruzi ve Wolfsburgu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Libor P.

Libor P.

89.190.61.XXX
Mohli by trochu brzdit, s primym vstrikovanim moc zkusenosti nemaji a s detonacnim spalovanim a ochuzovanim smesi taky ne. A bez MGU-H vznikne turbolag 2vteriny a zrychleni bude traparna 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Tej poruchovosti dobre nerozumieš. Nikdy v histórii nevydržali motory dlhšie. Bolo by dosť trápne, aby v F1 boli motory jednoduchšie ako tie, ktoré sú pod kapotou bežných áut.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
škoda, že změna bude až od s.2021, je to nekonečně dlouhá doba.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.102.XXX
No jenže pokud bude Fia vymýšlet kraviny pro zelené hlavy a tyto motory budou muset být (ECO) tak se nezmění nic. Pokud bude dana maximalni spotřeba na závod i hodinový prutok paliva, aby to nebylo náhodou nebezpečné. Též může být řečeno ze budou tři motory na sezonu. Tak nezávislí a nový výrobci budou v nevýhodě proti stávajícím též vývoj se zákazem testování jim moc nepřidá viz. Honda. Tenhle rozjetý vlak se těžko dohání. A nedej bože když nějakého odborníka napadne ze vývoj v sezóně se zmrazí. Pokud tyhle nové motory budou mít restrikce tak se pro diváky zas až tak moc věci nezmění ani cena pro týmy. A hlavně moc nevěřím tomu že Mercedes Ferrari a potažmo Renault Honda se jen hladce bez boje vzdají MGU-H když do toho narvaly takove prachy. Aby to nebylo jako s Kersem který taky na sezonu vynechaly aby jse další vrátil.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Takže pokud tomu dobře rozumím, tak začátkem roku 2014 vešla v platnost pravidla nařizující neskutečně složité, poruchové a drahé pohonně jednotky, aby se o sedm let později pohonné jednotky změnily na jednodušší. Možná i tohle krátkozraké plánování pravidel je důvodem toho že se nové týmy do F1 nehrnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Bylo to v roce 2013 s jejich posledním ICE. Koukám, že asi budu muset udělat s jejich bývalým šéfem exkluzivní interview 04 O Cosworthu se tehdy nemluvilo moc pozitivně, podobně jako Red Bull moc nechválil Renault před pár lety. Když to moc nejezdí, tak se to obvykle hází na motor (tím nechci tvrdit, že by nejslabším článkem balíku McLaren - Honda nebyl motor, to je za poslední desetiletí spíše výjimka potvrzující pravidlo)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Tak jestli to bylo Petře takto, tak se Coswothu omlouvám. 11
Ale v případě jeho vstupu budou mít automobilky pořád výhodu peněz a kontinuity.
Jak se říká: "Uvidíme- řekl slepý." 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Tak mozna, ale kdy to bylo? Doba uz pokrocila a technika také a to ještě pokročí. Jsem zvědav, ale nemyslím si, že dnes dokáží nějací malovýrobci více než automobilky. Věřím, že se pole může vyrovnat, ale automobilky budou vpředu, ty obrovksé peníze co nacpou do vývoje se musí projevit. Že by v roce 2021 přišel Cosworth a najednou předatvil lepší motor než Mercedes pochybuji, přeci jen ta pouza Cosworthu a dlouholetý špičkový vývoj Mercedesu bude znát. Kór když Mercedes na nový motor bude moci skoro vše přenést 03
On ten vstup dalších dodavatelů nebude jen tak. Dlouhodobý vývoj bude muset někdo platit. Takže by to chtělo smlouvu. Kdo podepíše s Cosworthem dnes, aby mel zaručeného odběratele v roce 2021? Nikdo a moc se mi nezdá, že by Cosworth s nejistým výsledkem vyvíjel 3 roky a pak to od něj nikdo neodebíral. Takže to bude chtít dle mého vyvíjet co nejkratší dobu, jako každý jiný, aby to moc nestálo a pak pochybuji nad kloudným výsledkem 03
No jsem zvědav, ale v dnešní době bych spíše věřil, že bude úspěšná nějaká nová automobilka, která do toho prostě vrazí peníze. Porsche, Audi, Toyota, BMW? Která z těchto ale bude chtít vstoupit do F1, když Formule E a elektřina vypadá, že bude mít větší budoucnost 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
No, být s jejich posledním F1 motorem o 30 koní před Renaultem či o 15 koní před Ferrari, to nebylo vůbec špatné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

37.188.130.XXX
No, ony ty výkony motorů Cosworth v té jejich poslední štaci byly celkem přiměřené tomu, v jakých šasi byly namontovány. Chci tím říct, že žádný z týmů se nijak znatelně nezlepšil poté, co přešli na jiný motor. Snad částečně Williams, ale ti se o další sezónu později zase zpátky zhoršili tak moc, že ta jedna dobrá sezóna bylo spíš trefený šasi a štěstí s pneumatikami, než skokově lepší pohonná jednotka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No vidíte, teď jsem o tom přemýšlel. Nejenom Red Bull ale i McLaren by mohl mít kvůli jejich vstupu naději. Další otázka je vstup VW jako výrobce motorů.
Na druhou stranu výkony motorů Cosworth na konci jejich působení v F1 nebyly moc přesvědčivé. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama