DISKUZE K ČLÁNKU Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Cosworth pomáhá s formováním nových pravidel pro motory, která mají vstoupit v platnost od roku 2021, a připravuje se na svůj návrat do Formule 1. A věří, že se po zjednodušení současných pohonných jednotek bude moci hned vyrovnat těm nejlepším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Cosworth chystá návrat do F1, věří si na Ferrari i Mercedes. Čí vozy by mohl pohánět?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.07.2017 09:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:28
škoda, že změna bude až od s.2021, je to… »
» Milan B. (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:29
Tej poruchovosti dobre nerozumieš. Nikdy v… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 19.07.2017 20:35
Mohli by trochu brzdit, s primym vstrikovanim moc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Mohli by trochu brzdit, s primym vstrikovanim moc zkusenosti nemaji a s detonacnim spalovanim a ochuzovanim smesi taky ne. A bez MGU-H vznikne turbolag 2vteriny a zrychleni bude traparna 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      To si presne myslim, ze spalovak udelal dost velky pokrok za poslednich par let a tam jim dle meho ujel vlak, coz je videt na Honde. Ta to dohani nejaky rok a stale to neni ono, proto si myslim ze az to ona dozene, tak ten kdo vstoupi po ni bude v podobne situaci, bude to dohanet nekolik let, cca 3-5 let a kdo Cosworthu bude chtit platit za jizdu na chvostu cca 5 let, nez se sebere, jestli se sebere?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      206.123.17.XXX
      Ja by som si nebol tak isty tym s cim maju a s cim nemaju skusenosti. Cosworth ma celkom siroke portfolio. To nie su len pretekarske a automobilove motory.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    škoda, že změna bude až od s.2021, je to nekonečně dlouhá doba.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    No jenže pokud bude Fia vymýšlet kraviny pro zelené hlavy a tyto motory budou muset být (ECO) tak se nezmění nic. Pokud bude dana maximalni spotřeba na závod i hodinový prutok paliva, aby to nebylo náhodou nebezpečné. Též může být řečeno ze budou tři motory na sezonu. Tak nezávislí a nový výrobci budou v nevýhodě proti stávajícím též vývoj se zákazem testování jim moc nepřidá viz. Honda. Tenhle rozjetý vlak se těžko dohání. A nedej bože když nějakého odborníka napadne ze vývoj v sezóně se zmrazí. Pokud tyhle nové motory budou mít restrikce tak se pro diváky zas až tak moc věci nezmění ani cena pro týmy. A hlavně moc nevěřím tomu že Mercedes Ferrari a potažmo Renault Honda se jen hladce bez boje vzdají MGU-H když do toho narvaly takove prachy. Aby to nebylo jako s Kersem který taky na sezonu vynechaly aby jse další vrátil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Takže pokud tomu dobře rozumím, tak začátkem roku 2014 vešla v platnost pravidla nařizující neskutečně složité, poruchové a drahé pohonně jednotky, aby se o sedm let později pohonné jednotky změnily na jednodušší. Možná i tohle krátkozraké plánování pravidel je důvodem toho že se nové týmy do F1 nehrnou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Tej poruchovosti dobre nerozumieš. Nikdy v histórii nevydržali motory dlhšie. Bolo by dosť trápne, aby v F1 boli motory jednoduchšie ako tie, ktoré sú pod kapotou bežných áut.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No vidíte, teď jsem o tom přemýšlel. Nejenom Red Bull ale i McLaren by mohl mít kvůli jejich vstupu naději. Další otázka je vstup VW jako výrobce motorů.
    Na druhou stranu výkony motorů Cosworth na konci jejich působení v F1 nebyly moc přesvědčivé. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.130.XXX
      No, ony ty výkony motorů Cosworth v té jejich poslední štaci byly celkem přiměřené tomu, v jakých šasi byly namontovány. Chci tím říct, že žádný z týmů se nijak znatelně nezlepšil poté, co přešli na jiný motor. Snad částečně Williams, ale ti se o další sezónu později zase zpátky zhoršili tak moc, že ta jedna dobrá sezóna bylo spíš trefený šasi a štěstí s pneumatikami, než skokově lepší pohonná jednotka.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      No, být s jejich posledním F1 motorem o 30 koní před Renaultem či o 15 koní před Ferrari, to nebylo vůbec špatné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Tak mozna, ale kdy to bylo? Doba uz pokrocila a technika také a to ještě pokročí. Jsem zvědav, ale nemyslím si, že dnes dokáží nějací malovýrobci více než automobilky. Věřím, že se pole může vyrovnat, ale automobilky budou vpředu, ty obrovksé peníze co nacpou do vývoje se musí projevit. Že by v roce 2021 přišel Cosworth a najednou předatvil lepší motor než Mercedes pochybuji, přeci jen ta pouza Cosworthu a dlouholetý špičkový vývoj Mercedesu bude znát. Kór když Mercedes na nový motor bude moci skoro vše přenést 03
        On ten vstup dalších dodavatelů nebude jen tak. Dlouhodobý vývoj bude muset někdo platit. Takže by to chtělo smlouvu. Kdo podepíše s Cosworthem dnes, aby mel zaručeného odběratele v roce 2021? Nikdo a moc se mi nezdá, že by Cosworth s nejistým výsledkem vyvíjel 3 roky a pak to od něj nikdo neodebíral. Takže to bude chtít dle mého vyvíjet co nejkratší dobu, jako každý jiný, aby to moc nestálo a pak pochybuji nad kloudným výsledkem 03
        No jsem zvědav, ale v dnešní době bych spíše věřil, že bude úspěšná nějaká nová automobilka, která do toho prostě vrazí peníze. Porsche, Audi, Toyota, BMW? Která z těchto ale bude chtít vstoupit do F1, když Formule E a elektřina vypadá, že bude mít větší budoucnost 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Bylo to v roce 2013 s jejich posledním ICE. Koukám, že asi budu muset udělat s jejich bývalým šéfem exkluzivní interview 04 O Cosworthu se tehdy nemluvilo moc pozitivně, podobně jako Red Bull moc nechválil Renault před pár lety. Když to moc nejezdí, tak se to obvykle hází na motor (tím nechci tvrdit, že by nejslabším článkem balíku McLaren - Honda nebyl motor, to je za poslední desetiletí spíše výjimka potvrzující pravidlo)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Tak jestli to bylo Petře takto, tak se Coswothu omlouvám. 11
        Ale v případě jeho vstupu budou mít automobilky pořád výhodu peněz a kontinuity.
        Jak se říká: "Uvidíme- řekl slepý." 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.137.XXX
      VW má teď úplně jiné starosti než řešit F1. Tam to je zcela nereálné. Možná Audi nebo Porsche. Ale ať se jedná o kteroukoli značku koncernu, pořád jde o jedny a ty samé peníze. A o těch rozhodují soudruzi ve Wolfsburgu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama