DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
skejpa
15:34 15.05.2015 88.146.158.XXX
Chybí mi tam jedna základní věc To co řešili určitě nejsou špatné věci ale nezazněla jedna podstatná věc - jak vyřeší proudící výry za autem. Tedy aby auta mohla jezdit nalepená na sobě a neztrácela tolik přítlaku. To jako vyřeší ty pneumatiky ? To podle mě rozhodně nebude stačit.
tom11
15:33 15.05.2015 77.48.94.XXX
to jsem nečekal je fakt překvapení, že se vůbec na něčem dohodli. ale podle mého, ta jsou to, až na to tankování a výběr gum, takové dohody o tom, že se něco změní a později se dohodneme jak stejně to zase sešněrují spoustou pravidel a nařízení.
Kapor
15:22 15.05.2015 80.87.214.XXX
Sú v tom rozpory,... ...preto nechápem, ako to mohli všetci schváliť, lebo :
1, 100 kg paliva nie je tak veľa, aby sa muselo dotankovávať. Úplná hlúposť !
2, Nie je možné dostať zvuk tam, kde bol, na 120 dB a viac bez vyhodenia MGU-H z pohonnej jednotky, lebo v turbíne jeje spaliny odovzdávajú kinetickú-pohybovú energiu, ktorá je predsa ydrojom hluku. Úplná hlúposť !
3, Zákaznícke vozy narušujú duch tradície F1, že každý tím má byť konštruktér.
4, Zvýšenie otáčok je automaticky podmienené zvýšením prietoku aj množstva paliva na závod, preto je to totálna somarina !
5, Nie je potreba úmelo znižovať ani hmotnosť a nechať to na konštruktérov, ako im to optimálne vyjde, lebo širšie nízkoprofilové pneumatiky pneumatiky majú jednak väčšiu únostnosť a menšie bočné vybočenie, lebo sa nebudú tak deformovať pri bočnom preťažení.
Zase je tam veľa chýb, takže asi to bolo o ničom a ako vidieť mlátili len slamu.
1, 100 kg paliva nie je tak veľa, aby sa muselo dotankovávať. Úplná hlúposť !
2, Nie je možné dostať zvuk tam, kde bol, na 120 dB a viac bez vyhodenia MGU-H z pohonnej jednotky, lebo v turbíne jeje spaliny odovzdávajú kinetickú-pohybovú energiu, ktorá je predsa ydrojom hluku. Úplná hlúposť !
3, Zákaznícke vozy narušujú duch tradície F1, že každý tím má byť konštruktér.
4, Zvýšenie otáčok je automaticky podmienené zvýšením prietoku aj množstva paliva na závod, preto je to totálna somarina !
5, Nie je potreba úmelo znižovať ani hmotnosť a nechať to na konštruktérov, ako im to optimálne vyjde, lebo širšie nízkoprofilové pneumatiky pneumatiky majú jednak väčšiu únostnosť a menšie bočné vybočenie, lebo sa nebudú tak deformovať pri bočnom preťažení.
Zase je tam veľa chýb, takže asi to bolo o ničom a ako vidieť mlátili len slamu.
Mike17
14:58 15.05.2015 93.99.87.XXX
tankování Jsem pro návrat tankování. Ale má to jeden háček. Natankovaný monopost bude mít vyšší hmotnost, tudíž se zmenší výhody nových gum a budou malé rozdíly mezi vozy na starých a čerstvých gumách.
Takže musí následovat krok 2: zavést gumy, které nebudou trpět takovou degradací, aby byly pořád rozdíly mezi vozy před a po pitstopu a tím víc předjíždění. Jen to bude opačně než dnes. Vůz po ptistopu bude pomalejší, než ten před pitstopem. Asi tak, jak tomu bylo kdysi.
Takže musí následovat krok 2: zavést gumy, které nebudou trpět takovou degradací, aby byly pořád rozdíly mezi vozy před a po pitstopu a tím víc předjíždění. Jen to bude opačně než dnes. Vůz po ptistopu bude pomalejší, než ten před pitstopem. Asi tak, jak tomu bylo kdysi.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek