Za prvé nevíme, jestli se kvalda bude jezdit s prázdnou nádrží, nebo s nádrží plnou na závod. Osobně je mi to jedno. Nijak mi nevadilo, když měli v kvaldě jezdci jiné množství paliva a jeho stav člověk zjistil až podle prvního pitstopu. Byl to prvek inteligence, naplánovat dobře strategii na závod. A to mi určitě nevadí.
Za druhé rozdíly se budou lišit podle jednotlivých závodů. Jestli budou strategie 1-2 zastávky v boxech, bude častý můj výše popsaný scénář. Pokud zastávek bude víc, rozdíly mezi auty budou menší, ale vzhledem k většímu množství variant kdy těch několik zastávek mít je zaručeno i více možností k předjíždění.
Tebou zmíněný závod si moc nevybavuju, ale předjíždění díky různému množství paliva by se našlo určitě mnohem víc. Jestli máš o 1,7s rychlejší auto, je jistě pravděpodobnější, než když ho máš stejně rychlé. To je záležitost fyziky.
CO by se stalo, kdyby byly stejné gumy a nebylo DRS není vůbec těžké domyslet. Stačí se vrátit do roku 2010 a ještě nějaké předjíždění vypustit. Už tenkrát to byla bída, se na to dívat. Netoužím po tom to zažít zase. Byla by to ještě mnohem větší nuda než letos a to už je hodně slušné měřítko.