DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
skejpa
15:34 15.05.2015 88.146.158.XXX
Chybí mi tam jedna základní věc To co řešili určitě nejsou špatné věci ale nezazněla jedna podstatná věc - jak vyřeší proudící výry za autem. Tedy aby auta mohla jezdit nalepená na sobě a neztrácela tolik přítlaku. To jako vyřeší ty pneumatiky ? To podle mě rozhodně nebude stačit.
tom11
15:33 15.05.2015 77.48.94.XXX
to jsem nečekal je fakt překvapení, že se vůbec na něčem dohodli. ale podle mého, ta jsou to, až na to tankování a výběr gum, takové dohody o tom, že se něco změní a později se dohodneme jak stejně to zase sešněrují spoustou pravidel a nařízení.
Kapor
15:22 15.05.2015 80.87.214.XXX
Sú v tom rozpory,... ...preto nechápem, ako to mohli všetci schváliť, lebo :
1, 100 kg paliva nie je tak veľa, aby sa muselo dotankovávať. Úplná hlúposť !
2, Nie je možné dostať zvuk tam, kde bol, na 120 dB a viac bez vyhodenia MGU-H z pohonnej jednotky, lebo v turbíne jeje spaliny odovzdávajú kinetickú-pohybovú energiu, ktorá je predsa ydrojom hluku. Úplná hlúposť !
3, Zákaznícke vozy narušujú duch tradície F1, že každý tím má byť konštruktér.
4, Zvýšenie otáčok je automaticky podmienené zvýšením prietoku aj množstva paliva na závod, preto je to totálna somarina !
5, Nie je potreba úmelo znižovať ani hmotnosť a nechať to na konštruktérov, ako im to optimálne vyjde, lebo širšie nízkoprofilové pneumatiky pneumatiky majú jednak väčšiu únostnosť a menšie bočné vybočenie, lebo sa nebudú tak deformovať pri bočnom preťažení.
Zase je tam veľa chýb, takže asi to bolo o ničom a ako vidieť mlátili len slamu.
1, 100 kg paliva nie je tak veľa, aby sa muselo dotankovávať. Úplná hlúposť !
2, Nie je možné dostať zvuk tam, kde bol, na 120 dB a viac bez vyhodenia MGU-H z pohonnej jednotky, lebo v turbíne jeje spaliny odovzdávajú kinetickú-pohybovú energiu, ktorá je predsa ydrojom hluku. Úplná hlúposť !
3, Zákaznícke vozy narušujú duch tradície F1, že každý tím má byť konštruktér.
4, Zvýšenie otáčok je automaticky podmienené zvýšením prietoku aj množstva paliva na závod, preto je to totálna somarina !
5, Nie je potreba úmelo znižovať ani hmotnosť a nechať to na konštruktérov, ako im to optimálne vyjde, lebo širšie nízkoprofilové pneumatiky pneumatiky majú jednak väčšiu únostnosť a menšie bočné vybočenie, lebo sa nebudú tak deformovať pri bočnom preťažení.
Zase je tam veľa chýb, takže asi to bolo o ničom a ako vidieť mlátili len slamu.
Mike17
14:58 15.05.2015 93.99.87.XXX
tankování Jsem pro návrat tankování. Ale má to jeden háček. Natankovaný monopost bude mít vyšší hmotnost, tudíž se zmenší výhody nových gum a budou malé rozdíly mezi vozy na starých a čerstvých gumách.
Takže musí následovat krok 2: zavést gumy, které nebudou trpět takovou degradací, aby byly pořád rozdíly mezi vozy před a po pitstopu a tím víc předjíždění. Jen to bude opačně než dnes. Vůz po ptistopu bude pomalejší, než ten před pitstopem. Asi tak, jak tomu bylo kdysi.
Takže musí následovat krok 2: zavést gumy, které nebudou trpět takovou degradací, aby byly pořád rozdíly mezi vozy před a po pitstopu a tím víc předjíždění. Jen to bude opačně než dnes. Vůz po ptistopu bude pomalejší, než ten před pitstopem. Asi tak, jak tomu bylo kdysi.