DISKUZE K ČLÁNKU Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Strategická skupina F1 se včera při jednání v Anglii dohodla na větší podpoře zákaznických vozů, návratu tankování a o pět až šest sekund rychlejších vozech s agresivnějším vzhledem od roku 2017.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strategická skupina schválila návrat tankování od roku 2017 a agresivnější vozy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 19.05.2015 20:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 26 lidí) 15.05.2015 15:30
... a oni tě k tomu jednání nepozvou a nepozvou… »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 15.05.2015 14:46
Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 16.05.2015 10:19
Promiň, ale 2 zásadní věci jsi nepochopil: 1.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Chybí mi tam jedna základní věc To co řešili určitě nejsou špatné věci ale nezazněla jedna podstatná věc - jak vyřeší proudící výry za autem. Tedy aby auta mohla jezdit nalepená na sobě a neztrácela tolik přítlaku. To jako vyřeší ty pneumatiky ? To podle mě rozhodně nebude stačit.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
to jsem nečekal je fakt překvapení, že se vůbec na něčem dohodli. ale podle mého, ta jsou to, až na to tankování a výběr gum, takové dohody o tom, že se něco změní a později se dohodneme jak05 stejně to zase sešněrují spoustou pravidel a nařízení.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
... a oni tě k tomu jednání nepozvou a nepozvou03

+ 26 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Sú v tom rozpory,... ...preto nechápem, ako to mohli všetci schváliť, lebo :
1, 100 kg paliva nie je tak veľa, aby sa muselo dotankovávať. Úplná hlúposť !
2, Nie je možné dostať zvuk tam, kde bol, na 120 dB a viac bez vyhodenia MGU-H z pohonnej jednotky, lebo v turbíne jeje spaliny odovzdávajú kinetickú-pohybovú energiu, ktorá je predsa ydrojom hluku. Úplná hlúposť !
3, Zákaznícke vozy narušujú duch tradície F1, že každý tím má byť konštruktér.
4, Zvýšenie otáčok je automaticky podmienené zvýšením prietoku aj množstva paliva na závod, preto je to totálna somarina !
5, Nie je potreba úmelo znižovať ani hmotnosť a nechať to na konštruktérov, ako im to optimálne vyjde, lebo širšie nízkoprofilové pneumatiky pneumatiky majú jednak väčšiu únostnosť a menšie bočné vybočenie, lebo sa nebudú tak deformovať pri bočnom preťažení.
Zase je tam veľa chýb, takže asi to bolo o ničom a ako vidieť mlátili len slamu. 02

+ 26 / − 28

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kimi89

80.188.41.XXX
Tohle je velmi dobrý postřeh 01

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
tankování Jsem pro návrat tankování. Ale má to jeden háček. Natankovaný monopost bude mít vyšší hmotnost, tudíž se zmenší výhody nových gum a budou malé rozdíly mezi vozy na starých a čerstvých gumách.
Takže musí následovat krok 2: zavést gumy, které nebudou trpět takovou degradací, aby byly pořád rozdíly mezi vozy před a po pitstopu a tím víc předjíždění. Jen to bude opačně než dnes. Vůz po ptistopu bude pomalejší, než ten před pitstopem. Asi tak, jak tomu bylo kdysi. 04

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

FWMonty

80.82.145.XXX
ale trochu to zachrání krom strategie03
Auta totiž nebudou tak těžké díky palivu,takže nebudou tolik trpět gumy a pojede se konečně rychle01

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Hr3bec

Hr3bec

85.135.106.XXX
Nechce se mi věřit. Oni se fakt jednou na něčem dohodli? A ještě na alespoň v textu skvěle znějících věcech? Tak to smekám :-D

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kimi89

80.188.41.XXX
Tankování Návrat tankování F1 sám o sobě nezachrání, ale od něčeho se odrazit musíme. Vrátí se jeden strategický prvek, takže rozhodně pozitivní zpráva...

+ 8 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama