DISKUZE K ČLÁNKU Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes

Podle pilota Marussie - Maxe Chiltona - by na zvažovaný zákaz FRIC systému zavěšení nejvíce doplatil Mercedes. O kolik vozy zpomalí a kdy jeho zákaz může mít naopak pozitivní vliv?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.07.2014 16:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2014 16:12
Unikly ti 2 principy: 1. F1 by neměl unikat… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 10.07.2014 10:00
;-) Nechcem spochybnovat Maxove poznatky z testu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    88.100.206.XXX
    Účelem zákazu je zpomalit Mercedes,o nic jiného nejde.05

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Max má na to správny názor,... ...lebo ešte pred sezónov bolo FIA navrhované aktívne zavesenie, čo je plné riadenie nastavenia compiuterom. Tak sa mi zdá, že vo FIA nevedia, čo od dobroty robiť a začínajú v strede sezóny kotrmelcami. 02

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.41.60.XXX
    ;-) Nechcem spochybnovat Maxove poznatky z testu ale je otazne, ci voz Marussie je tym spravnym meritkom...19 03

    Posledny odstavec - prave toto by mohol byt zrejme velky problem pre niekt. vozy (neviem ktore, ale minule roky tym "trpel" taky McL, ze?)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • seven

      93.153.124.XXX
      Myslím, že obecně tyhle věci budou platné pro všechny aplikace. Někdo víc a někdo míň podle toho nakolik který tým zvládl odladění. Co mně fakt ale opět irituje je přístup FIA. Principielně to bylo vždy zařízení, které aerodynamiku ovlivňuje, nicméně někdo se probral až teď (myšleno uprostřed sezony) aby to řešil. Je jisté, že týmy systém neustále zdokonalují až k hranici kterou je FIA ochotna akceptovat, ale tohle mohli snad očekávat, ne? Hoši, hoši ... 02 . Jinak z hlediska diváka super, aspoň se to zase třeba trochu zamotá 12 13

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no člověk by jim odpustil snad všechno, ale to že dělaj formuli čím dál pomalejší, to nemůžu, kopanec za kopancem to je celá fia, zajímalo by mě kolik stály týmy tyhle jejich převraty a změny za posledních deset let a kolik by to stálo, kdyby zůstaly káry z roku 2004, ty prachy mohli dát na charitu nebo mě a nikdo by jim nevyčítal, že nejsou zelení

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Unikly ti 2 principy:
      1. F1 by neměl unikat technický pokrok. Ten by unikl, kdyby zůstaly "káry" z roku 2004. Proč by v tom případě neměly nechat káry z roku 1950? Byly by levnější. 03 Nechceš se raději dívat na závody historických monopostů? 04
      2. Nikdo nechce formule o moc rychlejší. Proč? Jednak by museli auta řídit roboti, protože lidské tělo vydrží jen omezený počet G. Za druhé jde o bezpečnost. Větší rychlost znamená horší následky nehod. Okruhy by potřebovaly větší únikové zóny a ve většině případů už není kde je zvětšit. A bezpečnost vozů už se také radikálně zvýšit nemůže. 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama