DISKUZE K ČLÁNKU Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes

Podle pilota Marussie - Maxe Chiltona - by na zvažovaný zákaz FRIC systému zavěšení nejvíce doplatil Mercedes. O kolik vozy zpomalí a kdy jeho zákaz může mít naopak pozitivní vliv?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chilton: Zákaz FRICu vozy zpomalí až o 7 desetin, nejvíce může být postižen Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.07.2014 16:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2014 16:12
Unikly ti 2 principy: 1. F1 by neměl unikat… »
» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 10.07.2014 10:00
;-) Nechcem spochybnovat Maxove poznatky z testu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Unikly ti 2 principy:
1. F1 by neměl unikat technický pokrok. Ten by unikl, kdyby zůstaly "káry" z roku 2004. Proč by v tom případě neměly nechat káry z roku 1950? Byly by levnější. 03 Nechceš se raději dívat na závody historických monopostů? 04
2. Nikdo nechce formule o moc rychlejší. Proč? Jednak by museli auta řídit roboti, protože lidské tělo vydrží jen omezený počet G. Za druhé jde o bezpečnost. Větší rychlost znamená horší následky nehod. Okruhy by potřebovaly větší únikové zóny a ve většině případů už není kde je zvětšit. A bezpečnost vozů už se také radikálně zvýšit nemůže. 03

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
Myslím, že obecně tyhle věci budou platné pro všechny aplikace. Někdo víc a někdo míň podle toho nakolik který tým zvládl odladění. Co mně fakt ale opět irituje je přístup FIA. Principielně to bylo vždy zařízení, které aerodynamiku ovlivňuje, nicméně někdo se probral až teď (myšleno uprostřed sezony) aby to řešil. Je jisté, že týmy systém neustále zdokonalují až k hranici kterou je FIA ochotna akceptovat, ale tohle mohli snad očekávat, ne? Hoši, hoši ... 02 . Jinak z hlediska diváka super, aspoň se to zase třeba trochu zamotá 12 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pidro

88.100.206.XXX
Účelem zákazu je zpomalit Mercedes,o nic jiného nejde.05

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

158.193.80.XXX
Max má na to správny názor,... ...lebo ešte pred sezónov bolo FIA navrhované aktívne zavesenie, čo je plné riadenie nastavenia compiuterom. Tak sa mi zdá, že vo FIA nevedia, čo od dobroty robiť a začínajú v strede sezóny kotrmelcami. 02

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.60.XXX
;-) Nechcem spochybnovat Maxove poznatky z testu ale je otazne, ci voz Marussie je tym spravnym meritkom...19 03

Posledny odstavec - prave toto by mohol byt zrejme velky problem pre niekt. vozy (neviem ktore, ale minule roky tym "trpel" taky McL, ze?)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no člověk by jim odpustil snad všechno, ale to že dělaj formuli čím dál pomalejší, to nemůžu, kopanec za kopancem to je celá fia, zajímalo by mě kolik stály týmy tyhle jejich převraty a změny za posledních deset let a kolik by to stálo, kdyby zůstaly káry z roku 2004, ty prachy mohli dát na charitu nebo mě a nikdo by jim nevyčítal, že nejsou zelení

+ 12 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama