DISKUZE K ČLÁNKU Permane: Lotus je v zatáčkách rychlejší než McLaren či Williams
Ředitel traťových operací Lotusu Alain Permane se v rozhovoru pro AMUS vrací k poslednímu závodu v Malajsii. Hodnotí výkonnost Lotusu E22, jeho slabiny, silné stránky a velké pokroky, které očekávají zejména v oblasti pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Permane: Lotus je v zatáčkách rychlejší než McLaren či Williams
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
20:20 01.04.2014 217.117.213.XXXKimi vs. Romain No jestli je pravda, že Romain jel s nakřáplou podlahou a načatým turbem a Kimi ho nedokázal udělat, tak je to na pováženou. Původně jsem myslel, že po tom defektu a odjetým kolem s rozšmelcovanou gumou něco poškodil na podvozku, ale on sám říkal, že ten kontakt s Magnussenem neměl na auto vliv.
Já se těšil na interní souboj RAI - ALO, ale zatím to vypadá dost jednoznačně. No snad se Kimi probudí, vypadá to, že i další závody budou nudné, případná rudá rivalita by je mohla trošku oživit -
Tomur
19:58 01.04.2014 95.173.85.XXXDo Bahrajnu to určitě nestihnou, ale nejpozději v Barceloně budou mít týmy vyřešený zvuk motorů
tady je řešení Mercedesu
https://www.youtube.com/watch?v=5W5mUVyh4l0
a tady Renaultu
https://www.youtube.com/watch?v=Zk5cygs_vZg
Ferrari své řešení dosud tají -
Kapor
17:38 01.04.2014 194.160.178.XXXJa teda neviem, prečo automaticky Renault,... ...nedá všetky poznatky aj Lotusu, ktoré získali tímy s ich pohonnou jednotkou, ako Red Bull, či Toro Rosso a prečo každý tím šturmuje na svojom piesočku a hrá sa so všetkými detskými chorobami, ktoré už iní vyriešili v oblasti pohonnej jednotky, či chladenia. Veď v cene je aj SW a poradenstvo, tak ja teda nevidím problém k širšej spolupráci. U nastavenia bŕzd chápem, že je potrebné mať na zreteli špecifiká každého šasi a zavesenia, aj jeho celkovej regulácie, ktoré má tím Lotus, jedinečné s prepojením tlmičov, ale nakoniec, to už majú aj všetky ostatné tímy F1, tak už nie je čo okopčiť. Snáď už v Bahrajne dokončia oba vozy a dokonca na bodoch a Lotus bude na ceste na špičku výkonnosti, ako to bolo minulého roku, lebo auto je zrovnateľné s Ferrari, ak všetko funguje ako má, keď nás tešili najmä počas prvých dvoch tretín sezóny 2013, lebo koniec bol už o ničom. Ako vidieť, bez peňazí to skrátka v F1 nejde !-
-
Kapor
10:00 02.04.2014 194.160.178.XXXÁno, som sa na to pýtal v jednom tíme,.. ...a majú to v zmluvách formulované tak, že to skrátka nejde a každý sa musí trápiť sám, aj keď o ich trápení Renault prehľad má, tak by tým menej úspešným mal ukázať aspoň cestu, ako ďalej, lebo ide predsa o image značky pohonných jednotiek a tímy majú predplatené aj spoluprácu na SW a poradenstvo, čo by ich k tomu malo zaväzovať, každému podľa zaplateného balíka. Preto je Red Bull jasne najďalej.-
seven
13:52 02.04.2014 93.153.124.XXXTrochu to ukazuje na to, že se Renaultu v základu motor nepovedl a souhlasím s tím, že jim to hodně kazí reputaci. Otázka ovšem taky je , nakolik Lotus dokáže své požadavky definovat a doporučení Renaultu implementovat do svých designových změn. Zdá se, že optimismus ohledně integrace agregátu do šasí je trochu přešel...
-
-
-
-
FWMonty
16:07 01.04.2014 80.82.145.XXXMrož od Williamsu FW26 dojel v Malajsii 2004 na bedně,ale po zbytek okruhu v sezoně se propadal polem.Moc se my nezdá,že by okruh v Malajsii měl nějakou vypovídající hodnotu a že by měl prověřit auto jestli je dobré nebo špatné.
Jinak na hodnocení LOTUSU a ostatních týmu si počkám po Barceloně-
-
-
Arnoux
18:54 01.04.2014 217.66.164.XXXMonty to nemusíš čekat do Španěl.Malaisie je okruh F1, který má naprosto všechno: úsek brzda plyn,střední sektor kde se ukáže přítlak,náročné počasí a téměř všechno abys poznal špičkové auto d průměru.
Mercedes nás v Malaisii zdrtil-nemá slabinu a letos ji mít nebude.Je sice trošinku slabší ve střední a vysoké rychlosti (v zatáčce) -bohužel ne tak slabý aby to vyvážilo jeho brutální sílu na výjezdu a při brzdění kde získává náskok.
Lotus má potenciál,ale otázkou zůstává jestli z důvodu financí bude využit.
Všeobecně auta s Renaultem mají výborné předpokady pro přítlak v zadní části auta z důvodu malého agregátu a můj odhad je,že půjdou všichni do desítky na ukor WIL a MCL,kteří už s přítlakem na zadku bojují ted a velmi jim schází.Při dnešní konstruci a zákazu foukání se s tím ale nedá v sezoně moc udělat.
Záhadou je mi Mecedes,který má všechno potřebné co se týká aera+silný agregát.Po Malaisii soupeř nejtěžšího kalibru.Ni není ale ztraceno a doufám,že jim to ostatní nedají zadarmo.
-
-
Arnoux
19:50 01.04.2014 217.66.164.XXXTo samozřejmě netvrdím, ale v difuzoru nenajdeš už nic.Williams byl dokonce týmem který přišel na to,že se dá využít startovací otvor pro zvýšení přítlaku a FIA to pak všem zatrhla.
O křídle dost pochybuju a měnit konstrukci podlahy na začátku sezony-no nevím.
Jako fanouška jednoho z týmů tě chápu,že se upínáš na Barcelonu a s novinkama máš samozřejmě v Evropě pravdu.
V Bahrajnu myslím,že se WIL i MCL trochu zvedne, ale v Číně za Lotusem a Toro Roso.Nebo ne?
-
-
-