DISKUZE K ČLÁNKU Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc
Okruh v Imole nabídl Formuli 1 své služby. O dubnovém víkendu, kdy se mělo závodit v Číně, tamější velká cena ale byla zrušena kvůli epidemii koronaviru. Týmy F1 by se tak mohly sejít v Itálii. Je takový záskok reálný?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Místo Číny do Imoly? Italský okruh nabízí narychlo pomoc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovali 2 lidé)
18.02.2020 09:05
legendární okruh s úseky které se neopakují na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
19:12 23.02.2020 185.149.130.XXX
Dovolit si můžeš.
Ano, kdysi to byla ikonická trať. Ale poslední roky to byla tragedie. Předjíždění nula a na rozdíl od Monaka se dá těžko kochat milimetrovými průjezdy kolem svodidel.
A myslím si, že ani DRS by nepomohlo. Ty rovinky jsou tak krátké, že by nestačilo DRS ani po celé délce. Tedy si to myslím.
Ano, kdysi to byla ikonická trať. Ale poslední roky to byla tragedie. Předjíždění nula a na rozdíl od Monaka se dá těžko kochat milimetrovými průjezdy kolem svodidel.
A myslím si, že ani DRS by nepomohlo. Ty rovinky jsou tak krátké, že by nestačilo DRS ani po celé délce. Tedy si to myslím.
jon
09:16 19.02.2020 90.176.154.XXX
Dovolím si nesouhlasit, náčelníku.
Když vzpomenu, které okruhy byly příslibem zajímavých závodů v té době, tak bych si vzpomněl na zajímavé závody na zlomku z nich. Imola byla vždy ikonická jakožto domácí trať Ferrari. Jediná víc domácí by velká cena by mohla být už jen ve Fioranu.
Je škoda, že nám letos vypadne zrovna Čína. Šanghaj je rozhodně jedna z těch hodně zajímavých velkých cen, kde o dramata je vždy postaráno. Ale Imola by dnes mohla také hodně nabídnout díky DRS. Je pravda, že to klikaté Tamburello je hrůza, ale pořád tam zůstala ta srdcařská pasáž, kdy po průletu Pirattelou je potřeba se dobře poskládat do Acque Mineralli. A Variante Alta uměla dobře prověřit i kontrolu trakce, tak by s dnešními monoposty mohla být také dobrá výzva. Navíc tam nebude extra pogumovaný povrch, tak by to místy byla výzva i v tomto ohledu.
Za mě určitě ano. Minimálně by to byla po dlouhé době kvalifikace, která by byla koukatelná i mimo časomíru.
https://www.youtube.com/watch?v=k2Lrg-PCNfA
Když vzpomenu, které okruhy byly příslibem zajímavých závodů v té době, tak bych si vzpomněl na zajímavé závody na zlomku z nich. Imola byla vždy ikonická jakožto domácí trať Ferrari. Jediná víc domácí by velká cena by mohla být už jen ve Fioranu.
Je škoda, že nám letos vypadne zrovna Čína. Šanghaj je rozhodně jedna z těch hodně zajímavých velkých cen, kde o dramata je vždy postaráno. Ale Imola by dnes mohla také hodně nabídnout díky DRS. Je pravda, že to klikaté Tamburello je hrůza, ale pořád tam zůstala ta srdcařská pasáž, kdy po průletu Pirattelou je potřeba se dobře poskládat do Acque Mineralli. A Variante Alta uměla dobře prověřit i kontrolu trakce, tak by s dnešními monoposty mohla být také dobrá výzva. Navíc tam nebude extra pogumovaný povrch, tak by to místy byla výzva i v tomto ohledu.
Za mě určitě ano. Minimálně by to byla po dlouhé době kvalifikace, která by byla koukatelná i mimo časomíru.
https://www.youtube.com/watch?v=k2Lrg-PCNfA
Ferda
20:13 18.02.2020 46.47.176.XXX
Já bych to řekl ještě jinak.
Původní problém totiž neměl s Hondou vůbec nic společného. Vše začalo sporem mezi Ronem a jeho společníky kterým zachutnala svoboda bez Ronové nadvlády. Jeho návrat mu mohl zajistit pouze titulární sponzor, ale Honda dala finančně výhodnější nabídku.
Původní problém totiž neměl s Hondou vůbec nic společného. Vše začalo sporem mezi Ronem a jeho společníky kterým zachutnala svoboda bez Ronové nadvlády. Jeho návrat mu mohl zajistit pouze titulární sponzor, ale Honda dala finančně výhodnější nabídku.
Kaša
18:36 18.02.2020 194.228.79.XXX
MInimálně v roce bylo to šasi opravdu top .... lidé najednou zapomínají že McL je pořád (minimálně) naprůměrný tým, který měl špatného dodavatel motorů (Honda), a pak pokazil káru v prvním roce s Renaultem. V roce McL jezdil to co se od něk očekávalo, ikdyž spousta lidí zapoměla jak kvalitní je McLaren.
Ferda
17:47 18.02.2020 46.47.176.XXX
Asi neexistuje větší jistota než Mergl. O tom žádná. Kuriózní je, že McL tento motor sedlal než přešel k Hondě.
Spojení McL-Honda bylo velice špatné rozhodnutí pro obě strany. Takové začátky by se měly dělat se slabší týmy, které neúspěchem tak moc neutrpí. Ideální by byl Williams.
Spojení McL-Honda bylo velice špatné rozhodnutí pro obě strany. Takové začátky by se měly dělat se slabší týmy, které neúspěchem tak moc neutrpí. Ideální by byl Williams.
GRAHAM
17:37 18.02.2020 109.81.213.XXX
Mercedes je jistota, o tom žádná....nebude zasadní problém, aspoň doufám.
Jo, RB to udělal dobře. Ale jestli z toho bude těžit, na to si musíme počkat.
Myslím si, že 4 roky by RB taky nevydržel čekat na vývoj motoru. Začatek Hondy byl prostě chybný, měla začínat s outsiderem....
Jo, RB to udělal dobře. Ale jestli z toho bude těžit, na to si musíme počkat.
Myslím si, že 4 roky by RB taky nevydržel čekat na vývoj motoru. Začatek Hondy byl prostě chybný, měla začínat s outsiderem....