DISKUZE K ČLÁNKU V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu
Ve Ferrari při snaze udržet si nadějného mladíka z Monaka, jenž je již delší dobu také skrze jejich jezdeckou akademii s italskou značkou úzce spjat se rozhodli neváhat a po brilantních výkonech z letošního roku prodlužují s Leclercem vzájemný kontrakt a to na několik příštích sezón.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V Maranellu si pojišťují Leclerca na dlouhá léta dopředu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
-
SergioPÉREZ
21:05 24.12.2019 78.108.157.XXXJe to tak! Vettel před sezonou oficiálně dostal statut jedničky a Charles dvojky + rok hájení a zaučování.....jenže Vettel pod tlakem, hlavně od mladého vyhořel jak papír, a s jeho egoistickou povahou bez žádné sebereflexe zbytečně začal kopat kolem sebe, což vyustilo v problém jak pro FERRARI, tak pro Charlese. Věřím, že s KIMIm by to byla trochu jiná písnička, buď by mu sedlo auto a byl by rychlejší než Vettel, a nebo už po dvou závodech by zkušeně uznal, mladý je talent, který se jen tak nevidí třeba ho hnát do předu a zároveň vozit pro FERRARI co nejvíce bodů. S povahou Vettela bohužel, nevěřím že v další sezoně unese ten medialní tlak, který se na něj ze všech stran začne valit Forza!!! -
Mike17
11:54 26.12.2019 185.149.130.XXXSorry, ale nesouhlasím. Leclerc by sice získal nějaké body navíc. Ale téměř všechny na úkor kolegy. Zato by Ferrari ztratilo několik desítek bodů. O kolik míň bodů získával Kimi, jsme viděli 4 sezóny.
Ferrari by mělo asi 3 flek v PJ, otázka je, jestli by nebyli 3. i v PK. Víc bodů by neměli určitě.-
SergioPÉREZ
18:25 26.12.2019 78.108.157.XXXTuhle sezonu pal už čert! Na tu další nechme se překvapit co "analytik" Vettel u FERRARI zase připraví -
odin
07:31 27.12.2019 77.240.103.XXXMiku, to co píšeš, je samozřejmně pitomost. Ač se nestavím do pozice toho, který vše ví a hlavně zná CO BY KDYBY (v tom jsi nepřekonatelný na tomto fóru ty), tak si troufnu tvrdit, že KImi by určitě dovezl body, které Vettel poztrácel zbytečnými kolizemi a penalizacemi. Tyto body nejsou na úkor kolegy. A kolize mezi nimi by nebyly žádné, protože Kimi do svých kolegů nenajíždí.
Tak že 3 flek v PJ by nejspíše pro Ferrari byl jistý a v PK jasně druzí.
Mrkni na konečné bodové výsledky loňské a letošní sezóny. Kimi vloni těch bodů nezískal o moc méně, než Leclerk letos. A to měl mnohem více nedojetých závodů. Rozdíl byl jenom v tom, že Kimi jezdí více týmově. (např. Jsem přesvědčen, že kdyby seděl v Brazílii v jednom z Ferrari Kimi, (ať už na místě Vettela, nebo Leclerka), tak k žádné kolizi nedojde. Protože by Vettelovi uhnul (což ty považuješ v podání Kimiho za slabost,pomalost a chybu mezi sedačkou a volantem, ale neuhnutí v podání Leclerka za hloupost) a do Leclerka by nenajížděl). V tomto souhlasím s názorem SergioPÉREZe.
Kimi sice po čtyři sezóny získával méně bodů, než Vettel, ale za jakou cenu? To už vidět nechceš. Čistě teoreticky, asi by nebyl problém labilního Vettela zničit, ale to by nepomohlo ani Kimimu, ani Ferrari. Proč myslíš, že KImiho šoupli k Alfě Romeo? Vždyť když je podle tebe tak špatný pilot, bylo by logické vzít třebas Ocona, který byl v té době bez sedačky, nebo nějakého z mladých nadějí. Horší práci, než Kimi by přece pro Béčko Ferrari rozhodně tito piloti nedělali. Jenomže ono je to jinak, než tady blábolíš ty...-
Mike17
15:38 27.12.2019 185.149.130.XXXVettel má kolize už 2-3 roky. To není žádná novinka. Přesto Kimiho zjezdil. Celkem za ty 4 sezony vyjel o 335 bodů víc než Kimi, což je o 42% víc. Sorry, ale to je brutální rozdíl a nejde vysvětlit žádnými týmovými režiemi, ani větším počtem poruch. A to je důvod, proč byl Kimi poslán do Alfy. Prostě na to neměl. Byl to správný krok, jak dokázal Leclerc.
A je zajímavé, že tentokrát ignoruješ techniku, na jejichž důležitosti si obvykle hodně zakládáš. Proč jsi ke srovnání použil zorvna loňský rok a ne všechny 3 předchozí? Vím. Protože by ti ten příklad pak neseděl. Leclerc sice letos získal jen o málo víc bodů, než tehdy Kimi, ale ono to auto také zaostávalo za Mercedesem mnohem víc, než loni. Řekl bych, že to bude spíš důvod počtu bodů, nikoliv Vettelovy kolize. Těch měl v roce 2018 ještě víc.
Ale v jednom souhlasím. Kimi jezdí opravdu víc týmově. Jak proti Leclercovi, tak proti Vettelovi. Jenže to není všechno. Těch 335 bodů za 4 sezony je prostě dost.-
odin
19:22 27.12.2019 77.240.103.XXXTradičně jsi nic nepochopil a meleš dál své nesmysly (jakými jsou např. sčítání bodových rozdílů v sezónách, srovnávání před,před a předminulých sezón atd). Snažím se srovnávat "srovnatelné" a proto srovnávám dvě bezprostředně po sobě jdoucí sezóny.(Pro tebe nepochopitelné). Ano mohl jsem srovnávat Kimiho sezónu u Ferrari 2007, kdy se stal mistrem světa s letošní Leclerkovou sezónou. Asi bys pak lépepochopil proč srovnávám loňskou s letošní.-
Mike17
10:58 28.12.2019 185.149.130.XXXAle já bych celkem chápal, že srovnáváš 2 sezony po sobě. Jen dělat závěry z počtu bodů o kvalitách pilotů v různých sezonách je trochu o ničem. Ty auta nebyla srovnatelná. Letošní zaostávalo výrazně víc, než to loňské, které mělo i na titul. To dělalo rozdíl v bodech, nikoliv kolegové.
Dám ti příklad z jiné stáje rok po sobě.
2014: Button 126b, Magnussen 55b
2015: Button 16b, Alonso 11b
Dělat to jako ty, tak z toho odvodím, že Button zajel sezonu 2014 brutálně špatně a Alonso je horším náhradníkem Magnussena. Dobrá blbost ne?
Asi tak je vypovídající počet bodů, které zajel Kimi loni a Charles letos. Jaký byl rozdíl v autě je vidět na Vettelově počtu bodů (stejně jako na Buttonovi u Mclarenu). CHyby sem netahej, loni jich udělal ještě víc, než letos.-
odin
16:50 28.12.2019 77.240.103.XXXSouhlasím, že srovnání dvou sezón není zcela vypovídající. Nicméně zde se jednalo o výměnu v rámci dvou sezón dvou konkrétních pilotů. Tak se mrkni ještě jak si tito dva piloti vedli obě sezóny v Sauberu, respektive v Alfě Romeo. Vždyť plus mínus Leclerk dovezl stejně bodů (o devět méně)v Sauberu, jako Kimi o rok později v Alfě (jež se stala ze Sauberu). A stejně tak Kimi rok před tím dovezl jen o pár bodů méně ve Ferrari, jak Charles o rok později též ve Ferrari. Ty výkony jsou ppodobné v rámci stájí. Leclerk byl za bodový zisk u Sauberu vyzdvihován a Kimi tam získal o něco víc o rok později. I celkové body stájí jsou srovnatelné na to, abych si troufl tvrdit, že Kimi jezdil srovnatelnou výkonnost s Leclerkem. Rozdíl mezi nimi vidím v tom, že ChL byl u Ferrari lepším v kvalifikacích a neústupný Vettelovi i stáji. Což Kimi nebyl, ten jezdil více pro tým a tím pádem i pro Vettela, kterého tým protěžoval.
Opět mám problém s tvojí argumentací. Já se pokouším o srovnání, je to sice jako srovnávat blondýnku s černovláskou, ale ty to vyvracíš součtem blondýnky s černovláskou plus zrzavou a pro jistotu ještě přičteš hnědovlásku jen proto, abys mohl napsat, že jde o brutální rozdíl.-
Mike17
17:28 28.12.2019 185.149.130.XXXPromiň, ale u Mclarenu také došlo k výměně kolegy, stejně jako u Ferrari. Prostě se tohle srovnat nedá.
Ferrari 2018 bylo prostě víc konkurenceschopné, než v roce 2019. Já, jako fanatický fanboy Vettela ti tu prohlašuji, že mělo v roce 2018 na titul. Vettel s ním letos získal jen 3/4 bodů, přestože počet jeho kiksů byl letos menší. To mluví za vše.
Pokud chceš srovnávat Sabuer (Alfu), pak i Leclerc zajezdil stájového kolegu stejným rozdílem, jako letos Kimi. Jo, kolega byl jiný, takže to srovnání opět kulhá. Jen si dovolím upozornit, že to byla Leclercova nováčkovská sezona.
Prostě dle mého názoru je Leclerc prostě rychlejší než byl Kimi. TR s tím nemá nic moc společného. Toť můj názor, bohužel dokázat to nejde.
Na Vettelovi je, se s tím buď vyrovnat, nebo skončit.-
-
-
-
Mike17
19:26 29.12.2019 185.149.130.XXXNevím, jestli to něčemu prospělo. Výsledek je slabší, než loni.
TR nepopírám a uznávám, že má vliv na výsledek. Bohužel (pro tebe) Kimiho ztráta na Seba se těma pár režiema vysvětlit nedá.
Jestli měl Kimi možná v něčem proti Leclercovi navrch, byla to pomoc při vývoji a nastavení auta. Ale jestli to tak je, vědí asi jen v Maranellu. A to ještě možná.-
-
-
Icewoman
19:49 29.12.2019 178.255.168.XXXKolikrát to zdechlo Kimimu a kolikrát Vettelovi?
Ale já nechci srovnávat, protože Ferrari předvedlo, že není co. Nemáme ani tucha o případných dohodách za zavřenými dveřmi, myslíme si, že sledujeme sport a přitom je to jen divadlo - a ty to divadlo obhajuješ.-
Mike17
11:30 30.12.2019 185.149.130.XXXAno, máš pravdu. Kimi měl mnohem víc poruch. Letos jich má zase Vettel a nikomu nevadí oslavovat Leclerca s náskokem 24b. To se stává.
Máš tu 4 sezony, ve kterých ztratil Kimi na Vettela 335b. To je rozdíl, který neobhájíš ani nějakou TR, ani poruchami. Loni dojel Kimi před Vettelem jen v případě, že si Seb zahrál svůj oblíbený sport (kolize). Podívej se, kolik jen Seb poztrácel bodů. Prostě byl rychlejší. O dost. Jen často boural. Prostě je důvod, jezdit na něj. Na KImiho se jezdilo taky, když byl ten lepší a nikomu to nějak nevadilo.
Ano F1 je divadlo. A vždy bylo. TR k tomu divadlu patří. Když ti to tak vadí, nevím, proč se a to díváš. -
odin
13:09 30.12.2019 77.240.103.XXXS Mikem je zbytečné vést diskuze na téma TR. On neuznává TR, která je podrazem na týmového kolegu. Proto se domnívá, že 70b rozdíl není způsoben TR. Stačí si přečíst jeho názory v diskuzi po Singapuru. Bohužel mu občas ti čestní a spravedliví bossové Ferrari hodí klacek pod nohy.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-