uzivatel000635
13:21 07.06.2016 88.101.0.XXX
na jednu stranu chápu McL - přes všechna z toho plynoucí negativa šli do nového projektu a protože ze začátku negativa převládají, tak se chtějí pojistit exkluzivitou. McL zjednodušeně řečeno poskytl a plně zafinancoval vývoj a výrobu monopostu a jeho kompletní provoz v rámci mistrovství (včetně pilotů), k tomu je nutné přičíst ztrátu prestiže, odliv sponzorů, snížení honoráře za umístění..... a to vše poskytl Hondě pro vývoj jejich pohonné jednotky. Zcela logicky to chce zpátky. Ale na druhou stranu mince se sluší uvést, že do toho šli zcela dobrovolně, nikdo je nenutil.
Já bych to viděl tak, že výrobce pohonné jednotky, který má nejméně zákazníků, bude povinen dodávat tomu týmu, který bude bez (tedy v tomto souhlasím s verzí FIA), ale nemusí mu poskytovat aktuální verzi - může to být starší (např. loňská) specifikace. To nemusí přece nikomu nijak vadit, co Rone, Bernie, Jeane? Přiznávám, že to je řešení typu Vlk se nažral a koza zůstala celá... ale na druhou stranu takových řešení je současná F1 přeplněná
Já bych to viděl tak, že výrobce pohonné jednotky, který má nejméně zákazníků, bude povinen dodávat tomu týmu, který bude bez (tedy v tomto souhlasím s verzí FIA), ale nemusí mu poskytovat aktuální verzi - může to být starší (např. loňská) specifikace. To nemusí přece nikomu nijak vadit, co Rone, Bernie, Jeane? Přiznávám, že to je řešení typu Vlk se nažral a koza zůstala celá... ale na druhou stranu takových řešení je současná F1 přeplněná