Ray-Ban si od tohoto partnerství s BAR slibuje, že to bude jeden ze základních prvků nové propagační strategie, čemuž má napomoct koordinace společnosti Ray-Ban a mladého a úspěšného týmu ve Formuli 1.
Ray-Ban operuje ve více než 100 zemích světa dnes patří k hlavním prodejcům oční optiky na světě.
Nová spolupráce bude zahájena dnešním prvním tréninkem Grand Prix USA, kde se na kokpitu obou vozů BAR 006 poprvé objeví nápis Ray-Ban. Tato značka bude umístěna také na helmách obou jezdců Jensona Buttona a Takumy Sata a také u třetího jezdce týmu Anthony Davidsona.
BAR podepsal partnerství s Ray-Ban
Ray-Ban je vedoucí světovou společností v oblasti slunečních brýlí a oční optiky a za svého partnera při vstupu do F1 si vybral tým Lucky Strike BAR Honda.
Další zprávy
-
Češi na domácím MS v hokeji vybojovali zlato. Švýcarsko porazili 2:0
-
Céline Dion nezadržela slzy! Otevřeně promluvila o boji se svou nemocí
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Švédové porazili Kanadu. Z MS v hokeji si domů odváží bronz
-
Velkou cenu Monaka vyhrál domácí Charlese Leclerc
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval
-
Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy
-
GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný