DISKUZE K ČLÁNKU Force India navrhuje, aby si týmy samy volně vybíraly ze směsí pneumatik

Force India přichází se zajímavým návrhem, jak zpestřit závody ve Formuli 1: nechat týmy, ať si sami pro závodní víkend volně vyberou dvě ze čtyř nabízených směsí pneumatik Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India navrhuje, aby si týmy samy volně vybíraly ze směsí pneumatik

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 27.04.2015 14:56 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kubyk002

    85.207.90.XXX
    Tohle je užasný nápad! Prostě každý by si vzal pneu jaké chce, většinou by se moc si myslím ve výběru nelišili, ale prostě bylo by super, kdyby do Q3 všichni vždy vytáhli superměkké pneu, vytáhli z auta co můžou (kdyby ještě zakázali maximální možný průtok, ať si týmy dělají co chtějí, i maximum paliva bych nechal, kdo by jel usporněji, měl by výhodu na začátku závodu, a naopak...jen jim prostě nechat max těch 5 motorů na sezónu, ať to nedělají tak, že za víkend na každém voze odvaří 2 motory jako v minulosti!)...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eddmund

      212.79.110.XXX
      uplně souhlasím. Tady máš nádrž na 120 litrů musí ti to vystačit na celý závod a dělej si stím co chceš ...

      ale nejvíc mě sere (jinak se to říct nedá) to že omezují uspořádání motorů ... chci vidět proti sobě stát V6 90° , 6válec BOXER , řadový R6 a případně nějakou variaci jako od VW VR6 co má mezi válci 15°
      případně jako kdysi renalt a jeho 111° každá koncepce má své výhody a každý motorář preferuje svojí ...

      a plnění bych nechal taky na každém jestli chce dmychadlo nebo kompresor a omezil bych maximální plnící tlak

      Co se pneumati týče udělal bych to následovně

      5 směsí: super soft, soft, medium, hard, extra hard

      stím že si tým vybera na okruh jeden ze tří balíku libovolně rozdělem mazi všechny směsi

      měkký (super sofr, soft, medium)
      střední (soft, medium, hard)
      tvrdý (medium, hard, extra hard)

      a na Q3 dostne každý navíc jednu sadu super měkých pneu


      kers, co se něj týče tak bych to udělal že baterie smějí vážit max 30 Kg a smjí jen využívat bez mezení ... stím že maximální výkon bych omezil třeba na 150kW a 300 N/m

      ale at jim dají sakra nějakou volnost !!!

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        S něčím souhlasím a s něčím ne. Píšeš o volnosti a podívej se kolik tam máš restrikcí. Proč nestanovit max. objem válců, a ostatní nechat na týmech. Pro mě za mě ať klidně závodí Wankel proti Dieselu, ale ať mají všichni právo výběru pro svou cestu.

        Do sníženého váhového limitu, nepočítat váhu motorů včetně příslušentsví (KERS či ERS) a každý ať se rozhodne zda raději lehčí auto nebo auto na baterky. Ale proč pořád omezovat výkony ? Když by to bylo podle FIA přes hranu tak snížím objem. Jak auta dosáhnou nějaké hranice výkonu, nebo překonají nějakou top speed, či podle časů na kolo, tak adekvátně na příští rok snížit objem. A případná úprava objemu o pár ccm by zase nemusel být takový problém a nějaké extra náklady.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu