Tedy nelze říci, že by na tom byl Michelin v porovnání s japonským konkurentem špatně, ale kombinace Bridgestone-Ferrari opět zvítězila.
Patrick Head, technický ředitel Williamsu, svedl částečně neúspěch na nepříznivé podmínky pro Michelin a na Bridgestone, který vyvíjí pneu jen pro Ferrari na úkor svých ostatních týmů.
Ross Brawn, technický ředitel Ferrari, se však svého týmu i dodavatele pneumatik zastává: "Zní to jako výmluva."
Brawn přiznává, že loni Bridgestone na Michelin nestačil za sucha a tepla. Přes zimu prý i tento nedostatek dlouhým testováním odstranil. "Brzy budeme mít další vylepšení, spolupracujeme na tom. Zaměřujeme se především na pneumatiky pro vyšší teploty," dodává Brit.
"Během několika posledních měsíců odvedli práci, která se v následujících závodech projeví. Cítím jistotu a jsem spokojený s partnerstvím s Bridgestone."
Brawn ovšem také očekává, že ve všech závodech to tak snadné nebude: "Podmínky v Melbourne pro nás byly dobré. I další faktory nám pomohly. Pokusíme se být nejlepší na většině okruhů. Ale na všech to nepůjde."
Foto: archiv
Bridgestone nezaostává, alespoň ne s Ferrari
Navíc v Melbourne bylo chladno a Michelin nemohl využít tradiční výhodu.
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu