V letošním kalendáři jsou dva nové okruhy - v Bahrajnu a v Číně. Opět se tak ukáže, jak rychle se dokáží piloti F1 novému okruhu přizpůsobit. Výhodu mají piloti McLarenu, kteří dostali ve Wokingu k dispozici simulátory F1.
Kimi Raikkonen však přiznává, že zatím možnost nevyužil: "Nikdy jsem se na obrazy tratí nedíval. Když přijedu na nový okruh, vždycky si jej nejdříve projdu nebo projedu na kole."
V roce 2001 Raikkonen, tehdy nejmladší pilot, neznal dvě třetiny tratí v kalendáři. I přesto se velmi rychle učil a vedle tehdy už zkušeného Nicka Heidfelda se rozhodně neztratil, spíše naopak. Jak sám tvrdí, když už jednou umí řídit, nedělá mu problém naučit se nový okruh. "Potom už je to jen spousta práce s nastavováním auta a jak si postupně zvykáte, zrychlujete," dodává loňský vicemistr světa.
Nové okruhy podle většiny ohlasu slibují pěkné závody a i Kimi se na závody těší: "Znamená to více cestování mimo Evropu, ale je to zajímavé, navštěvovat nové okruhy a nová města, ve kterých jsem nikdy před tím nebyl."
Foto: archiv
Kimi se na simulátoru neučí
McLaren nabízí svým pilotům svezení na nových okruzích na simulátorech Formule 1.
Další zprávy
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Simona Postlerová (†59): Sbohem jí přišli dát Bohdalová, Havlová nebo Trojan!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů