tvoje argmenty chápu a co se týká škrtání časů, tak to se mi na současné podobě rozhodně vůbec nelíbí přesně z těch důvodů, které uvádíš. ale pokud by byl formát jednoho kola a v něm by překročil pilot limity tratě? dostane na závěr nový pokus? pojede z posledního místa?... navíc při tvém přístupu by ses stejně díval jen na Lewise, takže bys sledoval ještě menší část kvaldy
kvalifikace je součást závodního víkendu jako každá jiná a v ideálním případě by měly být všechny části víkendu spravedlivé a sportovně čisté. to je ale iluze, kterou v reálu nikdy nedosáhneme. to by museli jet všichni své kolo na stejné trati za naprosto stejných podmínek ( počasí, stav trati... ). to je prostě absolutně nereálné. pro mě, jako pro fanouška F1 obecně je současný formát naprosto OK, a coby fanda McL bych jej taky zásadně neměnil. co bych změnil, tak jsou tresty za limity - ty bych úplně zrušil a tratě doplnil o části s podstatně menší adhezí hned za obrubami. ale o tom se tu obecně bavíme už dobré dva roky, Plho
taktické hrátky s počty kol, s pomalými výjezdy a pod k tomu patří. a je jen na FIA a jejích pravidlech, aby to vše bylo v rámci pravidel, která by měla být jasná a jasně vymahatelná a jasně sankcionovaná v případě přestupku.