DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen potrestán za incident na Monze
Už v průběhu Grand Prix Itálie bylo avizováno, že traťoví komisaři si s oběma účastníky dramatické kolize pohovoří po závodě. Stalo se tak a výsledkem je postih pro vedoucího pilota průběžné klasifikace letošního šampionátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen potrestán za incident na Monze
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chinadragon
12:48 19.09.2021 176.118.168.XXXPřesně tak ....je to závodní incident....a máte pravdu Hamilton dostal 10 sekund a Max 3 pozice na startu tak kdo je tu profitovaný.....komu FIA leze do zad..... -
Mike17
12:19 13.09.2021 185.149.130.XXXJe to celkem zajímavý paradox.
Po Silverstone byla celkem logická diskuse, kdo z těch dvou má větší podíl viny. Názory opačné podle preferencí pilota, nebo preferencí závodního stylu.
Ti co byli tehdy na straně Maxe, dnes (až tuším na 1 vyjímku) uznávají převážně větší část viny u Maxe.
Ti, co byli na straně Lewise dnes převážně opět hledají vinu u Maxe. Asi se závodění za ty 2 měsíce změnilo a co platilo tehdy, dnes už neplatí.
Tehdy byl v podstatě nulový trest moc přísný, dnes je 3 místa (dost pravděpodobně bude mít taky nulový efekt) moc mírný.-
Poky
16:35 13.09.2021 46.254.64.XXXDle mě měli být oba incidenty braný jako závodní inciden. V silverstounu jsem to viděl spíš na provinění Maxe. Jelikož Hama zavřel. Ale netrestal bych nikoho,
Popravdě tedka tam Ham nenechal moc místa a Max se cpal někam kde musel vědět že místo nebude. Sám ho tam taky nikdy nenechá. Ale opet bych netrestal.
Po trestu pro Maxe volám jen díky tomu, že minule to hodily na Hama a dostal 5 míst..
-
-
-
-
Mike17
15:16 13.09.2021 185.149.130.XXXKouknul jsem na to. Byl to dost divný náraz. Vlastně zespodu nahoru a přitom z boku. Hlava mu narazila dozadu do auta. Úplně jiný, než včera, kdy by dostal Lewis náraz zhora.
Jak nejsem lékař, ale dost pochybuju, že by mohl Lewis další závod sednout do auta. Ale kdo ví....
-
-
Poky
16:31 13.09.2021 46.254.64.XXXJak jsem byl proti Halo, tak musím uznat že za tu krátkou chvíli co ho tu máme tak udělal sakra práce. Dle mě zachránilo minimálně 3 jezdce. Grozjean stoprocentně přežil díky Halo. U Hama bych to vyděl taky bledě bez halo a pak si vybavuju ještě jeden incident kdy šla pneu přes halo, ale už nevím u koho.
Prostě se osvědčilo a dělá to co mám. -
-
-
-
Fanda.LH
07:28 13.09.2021 194.228.96.XXXBody bych neřešil, oba skončili s 0, což může být i LH ve finále dobře... Horší je, že Max do toho šel s tím, že kolidovat budou a málem to stálo LH život... Což fakt není ok... Samozřejmě taky by se chtělo zamyslet nad těmi retardéry... V kvalifikaci budiž, ale v závodě tohle není úplně super věc... -
airwar1939
07:29 13.09.2021 176.74.150.XXXFIA je dlouhodobě vůči prohřeškům Maxe benevolent ní, takže je s podivem, že vůbec nějaký trest dostal. Ale v principu máte pravdu v tom, že z toho vyšel jako vítěz, vzhledem k nutnosti měnit motor v podstatě bez trestu a poškozeným je Hamilton a Mercedes.-
-
-
daaviid23
11:05 13.09.2021 90.182.169.XXXV tu dobu jsem si to myslel taky ale po včerejšku to rozhodnutí dává smysl.
Porovnávat dvě situace je vždycky ošemetné, zvlášť pokud se staly v úplně jiném typu zatáčky, ale základní princip je stejný.
V Anglii byl ve výhodě Max, jel vpředu v závodní stopě, Lewis byl jednoznačně za ním. Nicméně pak to Max zavřel a proto jsem nechtěl trest pro Lewise.
V Itálii to bylo přesně opačně, Lewis byl vpředu a "volil stopu" a Max útočil z méně výhodné stopy příliš agresivně. Nicméně Lewis měl možnost nechat Maxovi víc místa, nebyla to jenom 100% chyba Maxe.
Ty dva rozsudky komisařů dávají spolu smysl, ten co je vepředu a ve výhodnější stopě "volí stopu" a průjezd zatáčkou a útočník musí být ten opatrnější.
Aspoň mě to teda smysl dává.
-
-
-