DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen potrestán za incident na Monze
Už v průběhu Grand Prix Itálie bylo avizováno, že traťoví komisaři si s oběma účastníky dramatické kolize pohovoří po závodě. Stalo se tak a výsledkem je postih pro vedoucího pilota průběžné klasifikace letošního šampionátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Verstappen potrestán za incident na Monze
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Chinadragon
12:48 19.09.2021 176.118.168.XXX
Přesně tak ....je to závodní incident....a máte pravdu Hamilton dostal 10 sekund a Max 3 pozice na startu tak kdo je tu profitovaný.....komu FIA leze do zad.....
Mike17
10:38 14.09.2021 185.149.130.XXX
Pod pojmem zavřít zatáčku si představuju situaci, kdy ten uvnitř nemá místo na to, aby zatáčku projel. Hamilton tam měl místo ještě na jedno auto, které mohlo projet víc uvnitř. To, že absolutně neměl v úmyslu jet tu zatáčku normální stopou není vina Maxe.
Byly tu názory, že Ham neměl povinnost jet závodní stopu a měl právo Maxe vyyvézt na špinavý levý kraj tratě. Pak ovšem mc nechápu, proč Max neměl v neděli právo udělat to samé.
Nemám problém s názory na Silverstonu, hájící Hamíka. Ale pokud je přijmu, pak nemůžu vinit v Monze Maxe. Max udělal to samé. Možná úmyslně, ale byla to jen odveta za Silverstone.
Byly tu názory, že Ham neměl povinnost jet závodní stopu a měl právo Maxe vyyvézt na špinavý levý kraj tratě. Pak ovšem mc nechápu, proč Max neměl v neděli právo udělat to samé.
Nemám problém s názory na Silverstonu, hájící Hamíka. Ale pokud je přijmu, pak nemůžu vinit v Monze Maxe. Max udělal to samé. Možná úmyslně, ale byla to jen odveta za Silverstone.
ItsDominik
09:07 14.09.2021 194.108.200.XXX
Raději bych se znovu podíval na video..Ver tam nechal Hamovi auto a půl a stejně se tam Ham nevešel, kompletně minul apex zatáčky a najel do Ver
juras
20:46 13.09.2021 88.103.92.XXX
Dodnes mám před očima Hockenheim 1982...a Piqueta jak ve stylu kung-fu jde po Salazarovi...
Souhlasím že tehdy nebyli piloti takové primadony...ani neměli radio aby do něj brečeli.
Ale troufám si tvrdit že tam větší respekt byl...ono oproti dnešku kdy piloti krouží kola v desetinách vteřiny tehdy byl mnohem větší rozptyl...nebylo to tak dokonalé.
Souhlasím že tehdy nebyli piloti takové primadony...ani neměli radio aby do něj brečeli.
Ale troufám si tvrdit že tam větší respekt byl...ono oproti dnešku kdy piloti krouží kola v desetinách vteřiny tehdy byl mnohem větší rozptyl...nebylo to tak dokonalé.
Poky
16:35 13.09.2021 46.254.64.XXX
Dle mě měli být oba incidenty braný jako závodní inciden. V silverstounu jsem to viděl spíš na provinění Maxe. Jelikož Hama zavřel. Ale netrestal bych nikoho,
Popravdě tedka tam Ham nenechal moc místa a Max se cpal někam kde musel vědět že místo nebude. Sám ho tam taky nikdy nenechá. Ale opet bych netrestal.
Po trestu pro Maxe volám jen díky tomu, že minule to hodily na Hama a dostal 5 míst..
Popravdě tedka tam Ham nenechal moc místa a Max se cpal někam kde musel vědět že místo nebude. Sám ho tam taky nikdy nenechá. Ale opet bych netrestal.
Po trestu pro Maxe volám jen díky tomu, že minule to hodily na Hama a dostal 5 míst..
Poky
16:31 13.09.2021 46.254.64.XXX
Jak jsem byl proti Halo, tak musím uznat že za tu krátkou chvíli co ho tu máme tak udělal sakra práce. Dle mě zachránilo minimálně 3 jezdce. Grozjean stoprocentně přežil díky Halo. U Hama bych to vyděl taky bledě bez halo a pak si vybavuju ještě jeden incident kdy šla pneu přes halo, ale už nevím u koho.
Prostě se osvědčilo a dělá to co mám.
Prostě se osvědčilo a dělá to co mám.
Mike17
15:16 13.09.2021 185.149.130.XXX
Kouknul jsem na to. Byl to dost divný náraz. Vlastně zespodu nahoru a přitom z boku. Hlava mu narazila dozadu do auta. Úplně jiný, než včera, kdy by dostal Lewis náraz zhora.
Jak nejsem lékař, ale dost pochybuju, že by mohl Lewis další závod sednout do auta. Ale kdo ví....
Jak nejsem lékař, ale dost pochybuju, že by mohl Lewis další závod sednout do auta. Ale kdo ví....
Mike17
12:19 13.09.2021 185.149.130.XXX
Je to celkem zajímavý paradox.
Po Silverstone byla celkem logická diskuse, kdo z těch dvou má větší podíl viny. Názory opačné podle preferencí pilota, nebo preferencí závodního stylu.
Ti co byli tehdy na straně Maxe, dnes (až tuším na 1 vyjímku) uznávají převážně větší část viny u Maxe.
Ti, co byli na straně Lewise dnes převážně opět hledají vinu u Maxe. Asi se závodění za ty 2 měsíce změnilo a co platilo tehdy, dnes už neplatí.
Tehdy byl v podstatě nulový trest moc přísný, dnes je 3 místa (dost pravděpodobně bude mít taky nulový efekt) moc mírný.
Po Silverstone byla celkem logická diskuse, kdo z těch dvou má větší podíl viny. Názory opačné podle preferencí pilota, nebo preferencí závodního stylu.
Ti co byli tehdy na straně Maxe, dnes (až tuším na 1 vyjímku) uznávají převážně větší část viny u Maxe.
Ti, co byli na straně Lewise dnes převážně opět hledají vinu u Maxe. Asi se závodění za ty 2 měsíce změnilo a co platilo tehdy, dnes už neplatí.
Tehdy byl v podstatě nulový trest moc přísný, dnes je 3 místa (dost pravděpodobně bude mít taky nulový efekt) moc mírný.
daaviid23
11:42 13.09.2021 90.182.169.XXX
Akorát že v Anglii musel Lewis brzdit dřív, protože měl horší nájezdový úhel.
Jinak i v článku je napsáno, že vůz 44 mohl poskytnout vozu 33 víc prostoru. Nemusel ale mohl aby pak po případné kolizi už nebylo o viníkovi nejmenší pochyb.
Jinak i v článku je napsáno, že vůz 44 mohl poskytnout vozu 33 víc prostoru. Nemusel ale mohl aby pak po případné kolizi už nebylo o viníkovi nejmenší pochyb.
Mike17
11:38 13.09.2021 185.149.130.XXX
V Silverstone neměl Hamilton jak reagovat? Jako sorry, ale to má být vtípek?
Stačilo jet stejnou stopu, jako všechny zbývající kola, včetně kvalifikací a tréninků a projeli by oba tu zatáčku 2 metry od sebe. Nemusel na nic reagovat, kdyby nechtěl Maxe vytlačit.
Max udělal to samé, jen ve 4x nižší rychlosti. Času na reakci bylo o dost víc. Ale ne, Hamík nemusel včera uhýbat, stejně tak nemusel uhýbat v Silverstone Max.
Je to čistě zákon akce a reakce a jsem celkem rád, že komisaři aspoň rešili incidenty konzistentně. Kam to povede dál, je už jiná otázka.
Stačilo jet stejnou stopu, jako všechny zbývající kola, včetně kvalifikací a tréninků a projeli by oba tu zatáčku 2 metry od sebe. Nemusel na nic reagovat, kdyby nechtěl Maxe vytlačit.
Max udělal to samé, jen ve 4x nižší rychlosti. Času na reakci bylo o dost víc. Ale ne, Hamík nemusel včera uhýbat, stejně tak nemusel uhýbat v Silverstone Max.
Je to čistě zákon akce a reakce a jsem celkem rád, že komisaři aspoň rešili incidenty konzistentně. Kam to povede dál, je už jiná otázka.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek