DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen potrestán za incident na Monze

Už v průběhu Grand Prix Itálie bylo avizováno, že traťoví komisaři si s oběma účastníky dramatické kolize pohovoří po závodě. Stalo se tak a výsledkem je postih pro vedoucího pilota průběžné klasifikace letošního šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen potrestán za incident na Monze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 19.09.2021 12:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Alfred (Hlasovalo 8 lidí) 12.09.2021 21:10
Tak dneska mu už jednou uhnul, stejně tak v Imole… »
» Limbi (Hlasovalo 7 lidí) 12.09.2021 21:01
Normálně bych mu to nepřál, ale když vím jak tě… »
» badys (Hlasovalo 7 lidí) 12.09.2021 21:10
Nebýt dneska té svatozáře , tak by Hamiltona… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • margee

    margee

    46.135.111.XXX
    Zdůvodnění věrohodné, taky to vidím tak, ale sankce mi přijde slabá. Nedává se 5 míst dolů?

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Ty tři místa podle mě odpovídají poměru viny 60:40 pro Verstappena...

      Za je je špatně už jen to že piloti s kolizemi defakto počítají...není tam respekt k soupeři.

      Ale zas vlastně není divu...třeba v 60. tých a 70. tých letech min. století hrozila při kolizi a bouračce smrt...takže tam byl respekt mnohem větší. Dnes je bezpečnost opravdu na vysoké úrovni...už jsem slyšel od pár bývalých závodníků že dnes jsou piloti příliš jistí bezpečností...a riskují pak mnohem víc než je správné.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        za mě je špatně

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        V 60. letech možná, v "sedmdesátkách" si pamatuju mnohem horší řežby, třeba Villeneuve vs. Peterson v Japonsku 1977 (pravda, tam zahynuli dva diváci, ovšem v místě, kde neměli vůbec být) nebo Villeneuve-Regazzoni 1978 v Long Beach, případně Lauda-Tambay Long Beach a Lauda-Pironi v Monacu 1979. Uzavřel bych to masakrem v Monacu 1980, kdy se hezky horem proletěl Derek Daly a rozmandloval tři další auta. Nikdo nebyl za tyhle incidenty penalizován - čímž nechci říci, že byly v pořádku, ale braly se jako součást závodění. Dneska to vypadá tak, že si pilot vezme do kokpitu telefon a před útokem pro jistotu zavolá komisi FIA, jestli mu náhodou nějakou tu pentli nepřišije.

        + 6 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Tak Daly tam ten masakr udělal po startu, ne? Po startech bývá husto i teď...Maďarsko.

          Tedy ani 60-tá a 70-tá léta osobně nepamatuju... 12, vycházím z toho co člověk přečetl a nebo slyšel z vyprávění od pilotů kteří v té době jezdili.

          Ono vždycky se našel někdo kdo něco spískal...ale věřím tomu že kolize spíš vznikly v důsledku techniky (např. onen tragický náraz Regazzoniho v Long Beach...zatímco třeba nehoda Bianchiho na Suzuce jde dost na vrub samotnému pilotovi...a naprosto zbytečnému riziku.

          No s penalizacema je to složitý...hodně incidentů jsou prostě příčiny toho že se závodí...ale občas se stane něco jako Suzuka 1990...a to už nějaký řešení vyžaduje...to už není incident, ale zjevný úmysl (tehdy dokonce veřejně přiznaný Ayrtonem).

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            Ano, Daly tam vletěl jak urvaný vagón hned po startu, ale jen jsem chtěl říci, že se žádné postpenalizace neděly. Ayrton se přiznal až po roce a ještě se tvářil ublíženě, ale to je věc názoru. Moje prvotní reakce byla na onen názor o respektu. Nemyslím, že by lidé v 60. - 80. měli méně v úctě soupeře, taky se dokázali na trati porvat, jako třeba J. Scheckter a Cevert v Kanadě 1973 plus pár dalších bitek, o nichž už jsem psal. Jen byl trochu jiný a méně křečovitý přístup typu - udělali mi bebíčko, chci trest... Je to nadnesené, ale přijde mi, že tehdy si to piloti tolik nebrali, maximálně byli ochotni si dát po papuli - dodnes vidím reakci dvojice Hunt-Andretti po jejich kolizi v Holandsku 1977.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Dodnes mám před očima Hockenheim 1982...a Piqueta jak ve stylu kung-fu jde po Salazarovi... 12
              Souhlasím že tehdy nebyli piloti takové primadony...ani neměli radio aby do něj brečeli.
              Ale troufám si tvrdit že tam větší respekt byl...ono oproti dnešku kdy piloti krouží kola v desetinách vteřiny tehdy byl mnohem větší rozptyl...nebylo to tak dokonalé.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • badys

          badys

          46.13.68.XXX
          Nebýt dneska té svatozáře , tak by Hamiltona odvezli nohama napřed a my bychom tady byli (tedy někteří) spokojeni .....

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            Slovo do pranice, ale zase když se člověk podívá, co vydržel Martin Brundle po kolizi v Brazílii 1994, tak by z toho Hamík asi vyklouzl jen s většími bolestmi, ale nic horšího.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              No s bolestmi vyvázl včera. Mít auto na hlavě bych nechtěl. A že by na té hlavě to pravé zadní bylo, není pochyb. Nevím, kolik kg unese hlava, ale pochybuju, že by se letos do vozu posadil. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Je to nepoměr.Ham dostal 5 míst a Verstapen jen3

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.96.XXX
    Zajímavé, že takový Bottas při souboji s Pérezem tam raději uhnul, než aby riskoval crash!
    Prostě my vám říkáme, že "utlačovaný" dred ten rekordní osmý titul mít bude!

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.209.XXX
      Normálně bych mu to nepřál, ale když vím jak tě to nasere, tak mu ten osmej i přeju 11

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      185.213.145.XXX
      Tak dneska mu už jednou uhnul, stejně tak v Imole a v Silverstonu před kolizí se také jednou stáhnul. Prostě já to vidím tak, že dle tebe má Hamilton uhnout prostě vždy a bez výjimky...aby nedejbože ten osmý titul nebyl, že jo Toníku? O tom, že by měl aspoň jednou, jedinkrát uhnout Verstappen, tak to tě myslím taky nenapadlo ani jednou, jedinkrát...

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama