DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu
Lewis Hamilton nalézá i dobré věci na ázerbájdžánském víkendu, kde po své velké chybě dojel mezi posledními bez bodu. A Mercedes mu upraví volant, aby v budoucnu už nedošlo k nechtěnému přepnutí vyvážení brzd.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepino60
15:27 11.06.2021 217.197.155.XXXJá to říkal vždycky, že sýr Lojza má poněkud jednodušší myšlení. Ikdyž mu Mercedes upraví tlačítko udělá zase jinou chybu. A to je právě to co bylo třeba. Dostat ho pod tlak, aby dělal chyby. Navíc podržtaška už v Mercedesu končí, takže mu dlabe na nějaké krýtí zadku. Te´d bude sám na oba RedBully a to bude ono. V Imole udělal pod tlakem taky pěkně tvrdý kopanec, jenže tam ho zachránila červená vlajka. tam opravdu dostal to umístění zadarmo. V podstatě všechny jeho tituly byly z 80% superdominantním autem a podtžtaškou u zadku, která mu nejednou přenechala svoje místo. Letos konečně pozná co je třeba k vyjetí titulu. -
Ferda
18:30 10.06.2021 46.47.176.XXXNa volantu bych dovolil pouze tlačítka houkačky, blinkry, dálkové světla, radio, sytič a výstražné světla. Jó a ještě bych dovolil páčku k přepnutí na rezervu když dojde palivo.
Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka.-
kubajs
19:54 10.06.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
tom11
12:52 11.06.2021 77.48.94.XXXpřesně tak. dal bych jim tam jeden čudlík a to ovládání DRS. to bych navíc omezil na nějaký časový úsek v závodě ( řekněme 30s ) s tím, ať si každý pilot hospodaří sám. jinak jen volant, brzda, spojka ( nejlépe s kalsickou šaltr pákou, ale i pádla pod volantem bych vydýchal ), plyn ( myšleno pedál akcelerátoru, ne něco k (ne)dýchání ) a PETku s pitím. Dobře - pro bezpečnost kontrolku žlutých/červených/zelených vlajek na trati.
-
-
-
-
Duncan66
14:35 10.06.2021 86.49.246.XXXSi rikam, proc jsou pravidla vuci moznemu nastaveni vozu pomoci tlacitek na volnantu tak benevolentni. Neprispela by jejich vyrazna limitace k dramatictejsim a vyrovnanejsim zavodum a slo by vice o umeni pilota dostat z danych podminek a nastaveni auta maximum? Takto dostane pokyn od sveho inzenyra, ktery se rozhoduje na zaklade podkladu desitek inzenyru sledujicich tisice udaju prichazejicich online z vozu atp.-
-
tom11
15:02 10.06.2021 77.48.94.XXXjé, to je blbý, to se mi líbí!! otlačítíkujeme nejen celý volant, ale nějaké ty páčky a přepínače bychom mohli nandat i na to HALO, když už tam je. ať to vypadá jako v kokpitu letadla, když už se tomu místu řidiče říká kokpit i ve formulích . jo, a ty volanty tam dáme rovnou dva - pro každé kolo jeden -
-
-
-
jumpman
10:27 10.06.2021 178.255.168.XXXJá tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o nekonkurenceschopném voze. Ano, byl pomalejší než red bull, ale hamilton byl hned za nimi a pokud by neodepsali bottase a nechali jej závodit v rychlejší konfiguraci vozu, tak také nebyl tak hluboko v poli. Mercedes sio zvyknul, že měl auto o 2s rychlejší než konkurence a hamilton tedy mohl jezdit v pohodě na půl plynu a možností auta. Teď, když jim začíná někdo šlapat na paty, tak melou nesmysly místo aby si přiznali, že musí máknout. doufám, že je red bull porazí, ikdyž emila vůbec nemusím... -
-
zipp
15:05 11.06.2021 89.103.184.XXXPřesně jak říkáš. Rozdíl je v tom, že tento systém slouží k zahřátí pneu během zaváděcího kola a podobně, jednorázově změní rozložení brzdného účinku pro co nejúčinnější zahřívání.
To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy
-