DISKUZE K ČLÁNKU "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari
Šéf Ferrari Mattia Binotto hovoří o svém vztahu s jeho protějškem z Mercedesu, s Totem Wolffem. Nechovají vůči sobě nenávist, podle něj jde pouze o sportovní rivalitu i přesto, že Scuderia podezřívané z nelegálního motoru loni uzavřela s FIA tajnou dohodu, jejíž obsah chtěly týmy znát.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Obsah tajné dohody nemohl být zveřejněn, s Wolffem jde jen o sportovní rivalitu," bagatelizuje šéf Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
16:43 07.11.2020 46.47.176.XXXTo si já nemyslím. Dle mě skutečně Ferrari doplatilo na to, že se ukonejšilo vynikajícími výsledky s olejíčky, ale ve skutečném progresu ve vývoji motorů zaspali.
A teď se naskýtá otázka proč se tak stalo?
Skutečně byl Binotto tak dobrý ve vývoji tak moc dobrý a pro Ferrari ve vývojovém centru motorů téměř nepostradatelný, nebo jako šéf sportovní divize v F1 totálně zklamal a těžce klesající výkony Ferrari ho pozvolna přesunují bez velkého humbuku do ústraní?
Jako vždy pouze mlýny času vyplaví skutečnou pravdu na povrch.
Když jsem viděl jaké strategické chyby dělalo Ferrarri při rozhodování v závodech, tak se přikláním k tomu, že jako motorář může být Binnoto téměř dokonalý, ale jako závodní šéf a stratég těžce nepoužítelný.-
jumpman
18:12 07.11.2020 178.255.168.XXXtak to si myslím, že netuší nikdo, proč je tam takovej propad. Kdyby bylo veřejné, v čem ferrari mělo fígl, tak by sme asi věděli víc, ale když zveřejnila FIA že uzavřeli s ferrari tu dohodu, tak binotto přiznal, že motor raději přepracovali, než by z něj jen něco odstraňovali. Evidentně se jim to nepovedlo tak jak by chtěli. On ten motor evidentně zase tolik neztrácí, rozhodně ne tolik co honda když vstoupili do F1. Jejich ztráta byla nejmarkantnější v kvalifikacích ajejich motor je nejhorší v současném poli. Jenže oni mají problém i s pneumatikama a stabilitou zadku, proto jezdí jako lemry. Sice to binotto svádí na slabej motor, ale ta chyba bude spíš v zavěšení a oni nevědí kudy kam a protože zavěšení od nich bere jak haas tak alfa tak jsou v zadeli všichni tři...
... a budou i příští rok, protože celý zavěšení jen tak nezmění
a když vidím ty nesmysly které binotto ordinuje jako strategie, tak jako fanoušek ferrari trpím jako zvíře-
Ferda
19:22 07.11.2020 46.47.176.XXXŽe trpíš jako zvíře chápu. Já fanoušek Ferrari nikdy nebyl a taky se mijejích současná situace vůbec nezamlouvá.
Porovnání s Hondou bych nedělal, přece jen Honda byla nováčkem a Ferrari mělo loni motor ze všech nejsilnější.
Taky si nemyslím, že Ferrari má nový motor. Pár novinek budou mít určitě, ale odhaduji, že největší problém budou mít s mapováním, které musí být s menším množstvím paliva zcela jiné. Roli můžou hrát i chybějící olejíčky bez kterých se povolený benzín chová zcela jinak.
Příklad. S olejíčkem dostal motor vyšší krouťák, ten ale nepřišel tak razantně a jezdec si lépe rozuměl s přidáním plynu. Bez olejíčku ale hned bouchnou v motoru saze a pak je hnaná náprava neovladatelná. V takovém případě by bylo jasné proč má Vettel takové trampoty.
Tohle neber jako důkaz, pouze jednu z mnoha možností. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
14:51 06.11.2020 46.47.176.XXXFerrari jasně doplatilo na vývojový směr motoru, ale pouze ten podvodný. Když je loni chytla FIA za flígr, tak museli jít s pravdou ven a Ferrari má jediné štěstí v tom, že jim velí Binotto a né třeba Ron Dennis. Pod jeho vedením by Ferrari dopadlo poněkud jinak.
A tomu že Ferrari doplatilo na stop stav ve vývoji motorů věří pouze méně bystré dušičky. I zcela průměrné lidské bytosti je jasné, že je to hodně ubohá výmluva, vždyť s loňským motorem by i letos mohli dávat Red Bullu pořádný záhul, tak proč se na ten nový nevybodli? -