DISKUZE K ČLÁNKU Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Třetí závodní víkend sezóny nabídl další zajímavé srovnání týmových kolegů. Jak si ve vzájemném srovnání vedli v kvalifikaci i v nedělním závodě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si proti sobě vedli týmoví kolegové v Číně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 17.04.2012 22:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 17.04.2012 15:14
Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:21
Přemýšleli jsme o tom. Jenže se snažíme… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 17.04.2012 14:58
Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

78.157.160.XXX
Já jen ať se nezlobíš zbytečně - to o tom, že to není čistý aritmetický průměr, se týkalo tabulky č. 3, ne tabulky č. 1 (v ní srovnáváme dle nejlepších časů, který oba týmoví kolegové dosáhli v co nejpozdější fázi kvalifikace).
A kdyby se dalo zohledňovat vše (teplota dráhy, vítr, směs pneumatik, jejich stáří a stupeň degradace, jak moc se který pilot snažil či jel volněji...) a dle toho přepočítávat výkonnost pilotů, bylo by to super, já si ale na to netroufám. Kimimu eviduj bod na víc a na konci roku mi to připomeň, v článku to pak klidně zmíním. 03

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.103.81.XXX
Kimi taky urcite nejel na pul plynu ale dal to na prvni pokus na zchladlejsi trati a podivej se o kolik v Q2 "prohral", zatímco Romain jel na teplejší trati v závěru. Říkáš, že to není čistě porovnání průměrů, tak by se mělo zohledňovat vše. Koneckonců výsledek na roštu mluví za vše. Ale beru rozhodnutí redakce. Nesouhlasím ale beru. Pro mě osobně má Kimi stejně bod ! :D

+ 8 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Snad si nemyslíš, že jel Kimi v Q2 na půl plynu, když je pole tak vyrovnané - v Číně v Q2 nejlepších jedenáct v rozmezí 0,3 sec?
Srovnávám jen to, co se srovnávat dá, ne něco s ničím. Je to úhel pohledu, to beru, nám se zdá většině tento správný a již léta se držíme tohoto systému. Nejen my.

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.103.81.XXX
Nebo si snad myslíš, že by jel Grosjean na půl plynu ? 1:35:898 kimi vs 1:35:903 romain. A to v Q3 spadla teplota ! Vždyť je to do očí bijící...

+ 9 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

89.103.81.XXX
Srovnáváš nesrovnatelné... Někdo jede jistotu, někdo krev. Když někdo jede krev a druhej už tu krev jet nemůže protože si to zkazil předtím, tak to přeci nemůže být remíza. Očividně je to úhel pohledu, který se zdá být divný nejen mě. Za mě má Kimi +1

+ 11 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Ja to chapu, jenze v Q3 Romain nevyjel. Stezujes si na drobne rozdily teplot v Q2, ale chtel bys, abych vyjimecne srovnaval ruzne casti, tj. Kimiho cas z Q3 s Romainovym z Q2? Vzdy jsme srovnavali jen casy ze stejne casti, kde oba zajeli merene kolo, bez ohledu na pouzite smesi. Bezna praxe.

+ 9 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Souhlas, Vettel zajel vzhledem ke strategii velmi dobře.

+ 11 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.103.81.XXX
Pokud si to sledoval, videl si taky, ze kimi zajel kolo na studenejsi trati hned na prvni pokus. Romain to nezvladl a musel jet znova a to kolo zajel nakonci Q2 na teplejsi trati a jeste na druhy pokus. Znicil si svou blbosti pneu a do Q3 uz mu poradne nezbyli a radsi si je posetril. Podle me by si mel minimalne pouzit kimiho cas z Q3 kdy jel kimi uplne naplno. A tam byl prekvapive kimi opet rychlejsi. Takze bod nedavat je podle me uplne blbost...

+ 10 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Panek

89.24.149.XXX
Dovolím si nesouhlasit v prvních 2 závodech přišel o vítězství díky okolnostem právě Lewis. A on byl také ten, kdo urval lepší umístění po kvalifikaci.

+ 10 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

84.42.238.XXX
Jediné z čeho bych se odvážil dělat statistiku, je výsledek kvalifikace a výsledek závodu. Hodnoty jako nejrychlejší kolo, nebo průměrné kolo v závodě nic neřeší, neboť za to body, a tudíž i peníze pro týmy, nejsou.

Takže mé hodnocení vypadá takto:
Hamilton : Button 3:0 (kvalda) - 45:43 (závod) atd.

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Ano.

+ 11 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

85.162.117.XXX
A zrovna v Číně bych s tímhle nesouhlasil.
Když opominu Rosberga, který měl volnou trať a úplně jiné podmínky, tak to byl právě Vettel, kdo se ze všech nejlíp poradil se strategií dvou zastávek - a to i přes mizernou pozici na roštu a slabý start.
Webber byl na startu mezi oběma McLareny a skončil v cíli za nimi. Vettel svůj několikařadový odstup stáhl a skončil na dohled od Hamiltona s Webberem.

+ 12 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000177

uzivatel000177

94.74.248.XXX
Malajsie Mclaren Button měl v Malajsii lepší průměr než Ham, že je to 3:0??

+ 8 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Sledoval, dobře vím, že mu byl s pneumatikami na štíru. Proto nepíšu, že mu to nedovolila technika, ale ptal jsem se, co kdyby...

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Není to zbytečné, krásně ilustruje čistou závodní rychlost, měl jsem v něm ovšem chybu (nejedná se o pouhý aritmetický průměr z času v cíli / počet kol).

+ 12 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

85.162.117.XXX
V případě nepoužitelné techniky by podle mne byla vhodná chvíle pro bezbodový stav. Ale do téhle škatulky rozhodně nemohu započítat pneumatiky, které se sám sjel právě v průběhu snahy dostat se do Q3 - zvlášť když mu v boxech v komínkách stálo několik dalších sad, z nichž některá by ty 3 kola určitě vydržela (za cenu horšího výkonu v závodě). Grosjean (respektive jeho tým) se sám a svobodně rozhodl prodat kvaldu ve prospěch závodu.

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.103.221.XXX
Vettel sice poskočil o víc míst, ale nebylo to tím, že by byl rychlejší, letos je v závodech lepší Mark.

+ 10 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Icewoman

85.70.14.XXX
Promiňte, ale vy jste to nesledoval? Grosjeanovi nezbyly do Q3 žádné nové měkké gumy, takže se o cokoliv snažit bylo marné. I tak se pokusil, ale stáhli ho. A to ani nemluvím i tom, že Räikkönen se do Q3 kvalifikoval na tvrdých, kdežto Grosjean na měkkých.
Trochu vám to srovnání kulhá, ale co, vždyť nejde o život 04

+ 12 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Grolman

89.24.36.XXX
Statistika je previt Tyhle statistiky jsou docela zajimave cteni, ale bohuzel toho mnoho neukazuji. Casy v zavode jsou poznamenany strategii zastavek, kdy je mezi dvou a trizastavkovou strategii velky rozdil. Kvalifikace pak setupem - "kvalifikacni setup" zajisti lepsi misto na startovnim rostu, ale do zavodu to neni kdovijaka vyhoda. Zvlast letos, kdy je pro umisteni v zavode dulezita setrnost k pneumatikam to musi byt obrovske dilema - postavit setrny setup nebo agresivni a ukrojit nejake mistecko na startu. Priklad? Button - uzasny v zavodech, ale kvaldy nic moc.
Proto je ve finale dulezita jedina statistika - body v poharu jezdcu.

+ 11 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Lze však srovnávat pouze nějaký výkon s nějakým, ne s žádným (to mi připomíná dělení nulou). Jak můžu tvrdit, že je někdo na dráze lepší, pokud ten druhý neujede ani kolo? Pokud šlo oba srovnávat, byl Romain lepší (Q1 i Q2).
A ještě jedna věc - co když by to nebyla strategická volba, ale nedovolila by mu vyjet technika?

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu