Magnussen chce bodovat: V Číně doufám v lepší výsledek než s McLarenem

Kevin Magnussen ve Velké ceně Bahrajnu | foto: Renault Sport F1

Kevin Magnussen se těší s Renaultem do Číny, kde tento víkend podle něj budou mít za normálních okolností šanci na body. Před dvěma roky zde s McLarenem dojel třináctý, letos je i přes slabší výkon jejich pohonné jednotky odhodlaný vybojovat lepší výsledek.

Jaké jsou tvé vyhlídky před třetím závodem sezóny?
Kevin Magnussen: Jsem opravdu nadšený a fakt bych chtěl ty první body už získat. Dejte mi normální závod bez defektů a penalizací a myslím, že to můžeme dokázat!

Jaké jsou tvé dřívější vzpomínky na závodění ve Velké ceně Číny?
KM: Můj závod v roce 2014 [s McLarenem] nebyl nejlepší. Trápil jsem se s autem, které jsem měl, proto jsem dojel na 13. pozici. Rozhodně při své druhé návštěvě doufám v lepší výsledek.

V prvních dvou závodech se velmi snažil, tvé tempo bylo slibné. Bylo to těsné, jenže bez bodů. Je to frustrující?
KM: Je to dost frustrující! Takové někdy závodění bývá, ale jsme velmi blízko, a to motivuje. Auto se řídí opravdu dobře. Samozřejmě, že chceme více přítlaku a výkonu, ukažte mi ale pilota, který by si to nepřál.

Přirozeně si opět užívám to, že jsem za volantem, že na to můžu tvrdě tlačit a předjíždět, ale když začínáte zezadu, odvedete tolik práce, absolvujete velmi dobrý závod, a přesto dojedete jedenáctí. Kdybychom startovali v pořadí výše a neměli v prvním kole incidenty, mohlo by dojít na dobré věci.

Kevin Magnussen věří, že Renault bude moci v Číně s dlouhou rovinkou i přes slabší výkon motoru bojovat o body | foto: Renault Sport F1

Co si myslíš o rozvržení Mezinárodního šanghajského okruhu?
KM: Je zajímavé, jenže je velmi široký a obsahuje tolik únikových zón, že vám pak ani nepřipadá tak senzační, jak by mohl být. Obsahuje některé opravdu dobré, rychlé zatáčky. Obzvlášť nájezd do té první je zvláštní - najíždíte do ní z té nejrychlejší části dráhy a na konci docela dlouhé zatáčky jste na 60 km/h.

Kde se dá předjíždět?
KM: Jsou tam dvě DRS rovinky, takže se po předjíždění přirozeně ohlížíte tam. Největší šance je do první zatáčky, protože DRS zóna začíná na startovní / cílové rovince velmi pozdě, takže se k autu před sebou můžete dostat blízko. Snažím se nicméně využívat jakoukoliv příležitost bez ohledu na to, kde se během kola objeví.

Co je tentokrát vašim cílem?
KM: Známe své slabiny a Šanghaj k nám kvůli nim nebude zřejmě tou nejpřátelštější tratí, přesto si stále myslím, že můžeme odjet dobrý závod a bojovat o body. Opravdu jsem nabuzený a vzrušený!

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy