Palmer se stává třetím pilotem Lotusu + foto

Palmer, Jolyon | foto: Sahara Force India

Lotus jmenuje úřadujícího šampiona GP2 - Jolyona Palmera - svým třetím a rezervním jezcem pro sezónu 2015. Tým slibuje, že ho nasadí do "významného počtu" pátečních tréninků před velkými cenami.

Jolyon Palmer, třetí pilot týmu Lotus F1. Jak to zní?
Jolyon Palmer: Zní to skvěle. Je to snem být u týmu F1 a nyní můžu říci, že jsem pilotem F1. Testoval jsem minulý rok s Force Indií, což už také bylo snem, ale získat nyní plnou roli u týmu - a tak prestižního týmu, jakým je Lotus, to je úžasná příležitost.

Nyní sis prohlédl Enstone, co si o zařízení myslíš?
JP: Je skutečně působivé. Je větší, než jsem čekal, ale když jste tady, tak můžete vidět, že jde o tým, který vyhrál šampionáty. Můžete poznávat profesionalismus a motivaci už jen při procházce kolem. Víte, že tady působil někteří fantastičtí jezdci. Je to skutečně dobrý pocit být teď toho součástí.

Letos navštívíš všechny závody a testy jako třetí a rezervní pilot a čas s E23 strávíš také na simulátoru. Jak přistupuješ k sezóně, která je před tebou?
JP: Mým hlavním cílem je v F1 závodit, proto budu co nejusilovněji pracovat ve všech oblastech mé nové práce. Pracovat jako třetí pilot je tou nejlepší věcí po roli závodního jezdce. Budu během sezóny pracovat s inženýry, ať už budu v autě či nikoliv.

Můžu se toho hodně naučit a budu pracovat na tom, abych cenně přispěl k vývoji E23. Pokaždé, když jsem ve voze, tak se snažím odvést to nejlepší. Není to jen o tom být rychlý, ale také spolupracovat s inženýry a týmem.


Třetí pilot Lotusu pro sezónu 2015: Jolyon Palmer (foto: Lotus F1 Team)

Z pohledu do tvého závodního životopisu vyplývá, že každý rok už dlouho závodíš. Letos budeš jezdit s nejlepším vozem na světě - s vozem Formule 1, ale nebudeš závodit. Jak se s tím srovnáš?
JP: Rozhodně jde o změnu a něco jiného. Pochopitelně jsem trochu smutný z toho, že nebudu soutěžit, protože závodění je samozřejmě mou oblíbenou součástí života jezdce, musím se na to ale dívat v širších souvislostech.

Protože nejsou žádná závodní místa letos k dispozici, budu přesto jezdit s vozem F1, budu pracovat s prestižním týmem, který bude dělat pokroky, a mým cílem je nyní během roku bez závodění pracovat na tom, abych v F1 v roce 2016 opět závodil.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 6 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy