Jak bys shrnul výkonnost FW34 v Monze?
Mark Gillan: Celkově naše základní rychlost nebyla tak dobrá, jak jsme vídávali v předchozích závodech. Bylo však příjemné pozorovat naše piloty, jak se po celý závod usilovně snaží. Oba měli dobré starty a nakonec jsme skončili dohromady o 14 příček výše, než jsme začínali. Bruno získal bod za desáté místo a Pastor dojel hned za ním na jedenáctém, přitom startoval z 22. pozice.
Jak přípravám týmu pomohlo páteční suché počasí během tréninků?
MG: Poprvé po delší době jsme zažili zcela suchý víkend, což nám umožnilo projít celým programem testování a nastavování v rámci přípravy jak na kvalifikaci, tak i na závod. Vyhodnocovali jsme odlišné úrovně přítlaku, mechanická nastavení, množství paliva při kratších i delších výjezdech.
Jak váš přístup k víkendu u Pastorova vozu ovlivnilo vědomí toho, že bude na startu v rámci trestu odsunut o deset míst dozadu?
MG: Náš přístup to nikterak neovlivnilo.
Během závodu jste rozdělili pneumatikové strategie: Bruno jel na jednu zastávku a Pastor na dvě. Která strategie byla rychlejší?
MG: Bez omezení v podobě degradace pneumatik je v Monze jednozastávková strategie rychlejší, ale Pastor během prvního stintu závodu také přišel k pomalému defektu, což nás svazovalo v tom, co bychom mohli s jeho strategií udělat.
Maldonado musel kvůli pomalému defektu dvakrát do boxů
(foto: Williams F1 Team)
Jak narušil Brunův závod jeho incident s Paulem di Restou?
MG: Bruno při něm ztratil dost času a vzhledem k tomu, že management pneumatik byl v závodě klíčový, tento druh výjezdu mimo dráhu nebyl dobrou zprávou, může během stintu narušit časy na kolo.
Na řadě je Velká cena Singapuru. Co můžeme od FW34 očekávat na okruhu Marina Bay?
MG: V každém závodě očekáváme zisk bodů a jsme zklamáni, pokud nejsme úspěšní. Singapur představuje dlouhý závod a počátek zámořských velkých cen, kterými sezóna skončí. Celý tým se na závod těší a moc rádi bychom získali dobrý výsledek.