IRATI FUJIMOTO: Jaký druh zmrzliny je tvůj oblíbený?
KR (s úsměvem): Nemám žádnou speciální. Vanilka, čokoláda, jahoda, tradiční příchutě, které jsou ve Finsku k dostání.
HUBERT BOROŃ: Jak relaxuješ po závodech?
KR: Rád si odpočinu se svými blízkými přáteli. Pár kamarádů z Finska mívám s sebou na závodech v paddocku a to se mi líbí. Je skvělé, že s nimi mohu prohodit pár slov finsky a myslet také na něco jiného než závodění.
MICHAEL KEARNS: Jaké bylo tvé první auto? A co máš v garáži teď? Stále ještě vlastníš Enzo?
KR: Byla to Lada, ojetá. Užil jsem si s ní hodně zábavy. Enzo už nemám, pořídil jsem si pěkný Lotus Evores S, což je skvělý kompromis.
TANIA DHALIWAL: Jakou hudbu rád posloucháš? Která skupina je tvoje nejoblíbenější? KR: Obecně mám rád finskou muziku. Bezva jsou ale také třeba Linkin Park.
MAKI FUJITA: Myslíš, že máš šanci získat tzv. hattrick (pole-position, výhra a nejrychlejší kolo) v E20? Pokud ano, na kterém okruhu by to bylo možné?
KR: To by bylo úžasné. Po našem výkonu v Bahrajnu vím, že můžeme být ještě lepší. Vítězství bylo velmi, velmi blízko. Budeme si muset počkat na to, jaký okruh to bude. Ale pamatujte - za pole-position a nejrychlejší kola se body nedostávají.
VINAY POTHNIS: Podle čeho poznáš, že jsi zalej perfektní kolo?
KR: Dokonalé kolo existuje jen ve snech. Můžete zajet skvělé kolo bez jakékoliv chybičky, ale vždycky se můžete ještě zlepšit, to mi věřte!
VINAY POTHNIS: Jak docílit toho, že se kolo od kola v závodě zlepšuješ?
KR: S novými pneumatikami vždycky zajíždíš lépe než s ojetými. Auto je také během závodu lehčí a lehčí. Zatímco se ti ničí pneumatiky, není běžně šance, že po pár kolech své časy zlepšíš. Normálně zlepšuješ časy správným načasováním zastávek v boxech a správnou spotřebou paliva, aby se auto zlehčovalo až do cíle.
Kimi rozdává autogramy (foto: Lotus F1 Team)
RENE SPEKSNIJDER: Víme, že jsi na motor tvrdší než Romain. Jak to ovlivňuje auto? Kromě toho - jak jsi spokojen s motorem vzhledem k tvému používání plynu?
KR: Řídil jsem auto a používal plyn po celou mou kariéru stejně. Každý jezdec má svůj styl, jak být rychlý. To je ten můj. Je možná tvrdý, ale dává tak příležitos ukázat, co motor Renault zvládne.
HORVÁTH LEVENTE: Co znamená a znázorňuje červený motiv na tvé helmě?
KR: Je tam červené číslo devět, což je moje startovní číslo. Nicméně je to jen design, nemá znázorňovat nic speciálního. Každý rok ten vzhled rád měním. Potom je jednoduché si pamatovat, který rok patří ke které helmě.
HORVÁTH LEVENTE: Kdo byl tvůj nejsilnější týmový kolega během tvé kariéry v F1?
KR: Téměř všichni z nich byli velmi konkurenceschopní. Já se na ně ale nikdy nezaměřoval, koncentruji se na svou práci se svým týmem. To je jediný způsob jak je porazit a s nimi i zbytek startovního pole.