Gratulace k prvnímu bodovanému umístění Williamsu od závodu v Koreji 2010. Jaké to je pro tým povzbuzení?
Mark Gillan: Dostat se s oběma vozy na body je velmi dobrým výsledkem. Všichni v týmu na to mohou být hrdí, obzvlášť po sezóně 2011, která byla zklamáním. Tým byl tímto výsledkem dále povzbuzen, aby se ještě více snažil v tvrdé konkurenci, kdy je pole velmi vyrovnané.
Můžeš shrnout výkonnost vozu FW34 v Číně?
MG: Výkonnost vozu v Šanghaji bylo dobrá jak na jedno kolo, tak obzvlášť v závodě, kdy je péče o pneumatiky nejdůležitější. Závod byl zajímavý, jelikož se teploty dráhy během víkendu celkem dost měnily, což ztížilo nastavení vozu pro maximální využití pneumatik.
Startovali jste s piloty na odlišných směsích pneumatik, Bruno na tvrdších a Pastor na měkčích. Proč?
MG: Byla to obtížná volba, ale cítili jsme, že rozdělení strategií - byť vozy stály na roštu vedle sebe - bylo to nejrozumnější.
Jak moc na hraně byla dvouzastávková strategie vzhledem k tomu, že Šanghaj je okruh s vysokou degradací?
MG: Bylo to na hraně, obzvlášť kvůli povaze závodění, ale oba piloti i auto to s pneumatikami zvládli.
Mohl bys shrnout výkonnost Bruna a Pastora během víkendu?
MG: Jsem velmi potěšen výkonností obou. Bojovali v závodě velmi tvrdě proti tuhé konkurenci, aby vyjeli celkem deset bodů. Jejich zpětná vazba během víkendu byla rovněž excelentní, což nám pomáhá dále vyvíjet a optimalizovat auto.
Williams v Šanghaji prožil úspěšný víkend, bodoval s oběma vozy
(foto: Williams F1 Team)
Pastor zajel čtvrté nejrychlejší kolo v závodě - rychlejší než Webber, Hamilton, Vettel a Rosberg. Co z tak výborného času vyplývá?
MG: Pastor byl v té části závodu velmi rychlý a cítil, že auto je velmi silné a dobře vyvážené.
Další na řadě je Velká cena Bahrajnu. Jakou výzvu představuje okruh a co tam od Williamsu FW34 očekáváte?
MG: Na základě dobrého víkendu v Číně tento týden opět cílíme s oběma vozy na body. Bahrajnu bude těžkým závodem, podepíšou se na tom i vysoké teploty, jež si mohou vyžádat další otvory v krytu motoru.