V poslední době jsi psal historii. Absolvoval si první závody pro LRGP a získal si své první body. Co bude následovat?
„Těžko říct. Pokračujeme pěkně a já jsem stále víc spokojený s autem i týmem. Existuje několik oblastí, v kterých se ještě musíme zlepšit; musím zdokonalit své technické znalosti o R31 a oprášit několik věcí, které se týkají mého jezdeckého stylu – určitě ještě nejsem stoprocentní. Během každého víkendu přijímám všechny možné informace a doufám, že jako tým budeme pokračovat v získávání bodů. Našim cílem je účast v poslední části kvalifikace každé sobotní odpoledne. Doufám, že v okamžiku, kdy se zcela seznámím s autem, budu získávat více bodů pro tým.“
Přijal jsi už zcela skutečnost, že jsi oficiálním závodním pilotem týmu Renault?
„Ano, už jsem si zvykl. Zažil jsem skvělý víkend v Monze, protože jsem za sebou už měl jeden závod. S R31 už jsem se seznámil dříve, ale na rozdíl od ostatních pilotů na startu jsem na svém kontě neměl žádné zkušenosti s víkendovým programem. Ostatní znali rychlost svých aut a věděli, čeho mohou dosáhnout.
Z mého pohledu je všechno tak trochu nové. Před Monzou jsem se zúčastnil pouze jedné kvalifikace, což bylo trochu tvrdé. Samotný závod byl skvělou příležitostí pro učení, bylo to zábavné a myslím, že jsem, s ohledem na problémy v první zatáčce, dosáhl dobrého výsledku. Vůz fungoval dobře a tým připravil dobrou strategii – ty byly dva pozitivní signály.“
Co pro tebe bylo nejnáročnější v tvé nové pozici?
„Poměrně těžce se mi zvykalo na pneumatiky. V této sezóně začal každý mluvit o pneumatikách, pneumatikách, pneumatikách, ale je to stejné jako u většiny ostatních věcí – čím víc zkušeností získáte, tím je to lehčí. Není lehké vytěžit z pneumatik Pirelli maximum, celé je to o učení, ale je v nich velký potenciál. Doufám, že během několika příštích závodů do sebe všechno zapadne.“
Příští závod, Velká cena Singapuru, se jezdí v noci. Jak se změní tvůj přístup k závodu?
„Singapur bude skutečným testem. Do kalendáře F1 přibyl jen nedávno a pro mě je novinkou. Bude náročné získat z auta maximum, ale jsem nadšený a doufám, že tým potěším ziskem dalších bodů. K víkendu přistoupím podobně jako v Monze a během tréninků se pokusím odjezdit co nejvíc kol, což mi, doufám, pomůže postoupit do třetí části kvalifikace.
Singapur má hodně zatáček a my se musíme vyhnout chybám, tato trať skutečně dostane z pilota maximum. Ani nastavení vozu není snadné. Závod bude fyzicky náročný, protože je zde velmi vlhko a trať vyžaduje preciznost v každé zatáčce. Řízení ve tmě vyžaduje, abyste si zvykli na kombinaci světla a stínu. Stejně jako v Malajsii musíme i do Singapuru přijet o něco dřív, abychom se aklimatizovali. Tým zůstane v režimu britského letního času. Těším se na zábavu a odlišný typ závodního víkendu."