Sam Michael o Nürburgringu i vylepšeních pro Maďarsko

Michael, Sam | foto: Williams F1 Team

Pro Williams to byl znovu těžký víkend, Rubens Barrichello ani Pastor Maldonado nepostoupili do třetí části kvalifikace, nezískali žádné body...Jak situaci před VC Maďarska vidí technický ředitel týmu, Sam Michael?

Williams přivezl na Nürburgring spoustu novinek, co přesně to bylo a jak fungovaly?
Michael: Na Rubensově autě jsme měli nové přední křídlo. Také jsme přivezli nové zadní křídlo, ale měli jsme s ním problémy, takže jsme se rozhodli, že ho do závodu nenasadíme. V Maďarsku ho znovu otestujeme. Podobné je to se zavěšením, rozhodli jsme se nenasadit jeho upravenou verzi, ale v Budapešti je zkusíme znovu.

Nastavili jste své vozy do mokrých podmínek? Vypadalo to, že bude pršet.
MIchael: Ne, předpovědi neukazovaly, že by mělo pršet, když jsme vozy nastavovali. 

Rubens Barrichello se kvalifikoval a závodil bez KERSu, proč?
Michael: Chtěli jsme zkusit jeden víkend s jedním vozem bez KERSu, abychom zjistili, jaký to má vliv na degradaci pneumatik, kvůli mapování motoru. Samozřejmě, jet s KERSem nebo bez něj, to je velký váhový rozdíl. 

Přišli jste už na to, co stálo za únikem oleje z motoru vozu Rubense Barrichella?
Michael: Ano, bylo to kvůli hlavnímu zadnímu těsnění. Museli jsme zastavit, abychom nezničili motor.

Jak Williams ovlivnily nižší teploty na okruhu?
Michael: Měli jsme problémy s pneumatikami, nemohli jsme dostat maximum z pneumatik, což bylo patrné.

Pastor Maldonado jako první pilot přezul na tvrdší směs pneumatik, proč tak brzy?
Michael: Snažili jsme se zůstat na měkkčí sadě až do 40. kola, ale opotřebení bylo moc velké. Ačkoli tvrdší sada byla jasně horší, naše strategie padla kvůli provozu na trati a modrými vlajkami mezi Pastorovou první zastávkou a zastávkami těch, se kterými jsme bojovali.

Další závod je Maďarsko. Očekáváte od FW33 lepší výkony v teplejších podmínkách?
Michael: Ano. Budeme mít novou karoserii, které razantně změní náš chladící režim. To je něco, co stejně jako difuzor FW33, pomůže při vývoji FW34.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy