Tým přivezl na Velkou cenu Británie spoustu nových dílů. Jak fungovaly?
Sam Michael: Všechny nové díly, které jsme do Silverstone přivezly - výfuky, difuzor, přední křídlo a zavěšení - všechny fungovaly podle očekávání, takže jsme je nasadili na oba vozy do kvalifikace a závodu.
Pastor v kvalifikaci překonal Rubense po čtvrté za sebou v pěti posledních závodech. Jak moc se zlepšil během sezóny 2011?
SM: Pastor odvádí opravdu solidní práci. Jako nováček je obzvlášť silný na okruzích, kde už dříve jezdil. Dle všech náznaků by měl v roce 2012 opravu excelovat, protože bude znát všechny okruhy, které navštívíme. Bude se tedy moci předvést v každém závodě a soustředit se na rychlost.
Déšť sehrál svou roli v kvalifikaci i v závodě. Jak náročné bylo správně volit pneumatiky?
SM: I přes proměnlivé podmínky jsme pneumatiky vždy vybrali správně. V takových podmínkách musíte být schopni reagovat a rychle s rozhodovat, někdy navíc máte jen velmi omezené informace.
Maldonado začíná mít v kvalifikacích navrch
(foto: Williams F1)
Jak si vedl vůz FW33 na přechodných pneumatikách na počátku závodů?
SM: Žádný z [našich] vozů si na přechodných pneumatikách nevedl dobře. Měli jsme na nich nové zavěšení, s nímž jsme toho moc neujeli, zřejmě jsme ho naladili přespříliš pro nastavení do sucha. Před Velkou cenou Německa to prozkoumáme.
Rozdělili jste strategie: Rubens jel na dvě a Pastor na tři zastávky. Proč?
SM: Rozdělili jsme je proto, abychom mohli využít nečekaných podmínek v pozdějších fázích závodu. Mohli jsme si to dovolit, protože degradace pneumatik byla nižší, než jsme očekávali vzhledem k tomu, že jsme první stint jsme odjeli na vlhké trati a měkčí směs to pak měla jednodušší.
Nyní je na řadě Velká cena Německa. Jak si povede FW33 na Nürburgringu?
SM: Jako vždy se budeme snažit dostat s oběma vozy mezi nejlepších deset.