Co můžeme očekávat v Silverstone?
Allison: Po třech okruzích s pomalými zatáčkami bude zajímavé vrátit se na okruh se středními a rychlými zatáčkami. Jak se předpokládá, změny v pravidlech nedovolují přesně odhadnout, jak budeme na ostatní ztrácet, ale věřím, že se brzy přizpůsobíme. Mohli bychom se dostat do podobné situace jako v Barceloně, kdy bude výhodnější zůstat v garáži, než použít další měkkou sadu pneumatik v kvalifikaci.
Co je na Silverstone náročné?
Allison: Je to jeden z klasických okruhů F1. V porovnání s několika předchozími okruhy nabízí několik obtížných zatáček, jak rychlých, tak pomalých, technických. Mezi těmito sekcemi jsou velké rozdíly a záleží jen na jezdci a jeho inženýrech, jak se s tím poperou. Navíc je tu typické britské počasí.
Jak trať změní úpravy, které byly nedávno provedeny?
Allison: Loňské úpravy charakter trati nezměnily, i když tam byl velký hrbol uprostřed trati v místech, kde se stará trať napojuje na novou část, ale to teď zmizí. Nový komplex boxů by měl změnit čas strávený v boxech, což by mělo ovlivnit strategie. To vše se ukáže v trénincích.
Jaké to je, mít závod jen kousek od továrny?
Allison: Jak jednou závodní víkend začne, je týmům jedno, že mají továrnu tak blízko, protože se soustředí jen na závod. Pro lidi z továrny je to možnost vidět vozy zblízka. Také je snažší dopravit na okruh některé díly, pokud je to potřeba.
Jak tým ovlivní omezení mapování motorů?
Allison: Tyto změny nám trochu zamotaly hlavu. Ovlivní to trochu nastavení vozu.
Jaká je tedy ohledně pravidel situace?
Allison: Hlavní změny jsou následující: Když pilot vůbec nesešlapuje plynový pedál, musí být ECU nastavena tak, aby se uzavřela škrticí klapka. Předtím ji bylo možné nechat otevřenou. ECU musí za této situace uzavřít přívod paliva, aby energie výfukových plynů nebyla zvyšována pomocí spalování.
Jaký dopad to bude mít na Renault v porovníní s ostatními týmy?
Allison: Je složité odhadovat, jak nás která změna ovlivní. Tyto změny budou mít za následek dva efekty, ztrátu přítlaku a tím pádem i ztrátu vyvážení vozu. Všechny vozy, které toto řešení používaly, něco od obojího ztratí. Ale je možné, že nebudeme tolik ztrácet na vyvážení, protože máme výfuky před bočnicemi a ty působí hlavně na prostředek vozu, takže aerodynamické vyvážení vozu by nemělo být příliš narušeno. Pravidla omezují výfukové plyny hlavně na vjezdu do zatáčky, takže je možné, že budou vozy nedotáčivé. Uvidíme v Silverstone.