Jak byste shrnul výkonnost vozu FW33 v Istanbulu Parku?
Sam Michael: Myslím, že naše výkonnost byla v Istanbulu lepší než v předchozích závodech, obzvlášť v kvalifikaci. Nacházíme se ale uprostřed pole, kde pár desetin sekundy má obrovský vliv na umístění v cíli, takže musíme dále pracovat na zlepšení.
Na voze bylo několik nových dílů. Které to byly a jaký měly vliv na výkonnost?
SM: I když jsme měli několik novinek, do závodu jsme nasadili pouze nové přední křídlo a zadní brzdové kanálky. Měli jsme určité problémy se separací [proudů vzduchu] na zadním křídle, takže jsme se rozhodli závodit bez něj. Nyní to zkoumáme a plánujeme ho znovu otestovat v Barceloně.
Během závodu jsme zaznamenali 82 zastávek, což je nový rekord. Bylo opotřebení pneumatik horší, než jste čekali?
SM: Opotřebení pneumatik bylo vyšší, než jsme pozorovali dříve a bylo rozhodně horší, než jsme v Turecku čekali.
Vy jste se v závodě rozhodli pro tři zastávky u obou pilotů. Proč?
SM: Mysleli jsme si, že tato strategie bude rychlejší než jedna zastávka navíc u čtyř zastávkové strategie. Jsme ale k pneumatikám tvrdší než některé jiné týmy, takže při zpětném pohledu by bylo bývalo lepší následovat příklad Renaultu a jet na čtyři zastávky.
Pro Barcelonu připravuje Williams nový difuzor
Rubens a Pastor byli na rovince o 12 km/hod pomalejší než vůz, který dosáhl nejvyšší rychlosti. Co bylo důvodem relativně nedostatečné rychlosti vozu na rovince?
SM: Nové zadní křídlo, které jsme vyvinuli, dramaticky vylepšuje naši rychlost na rovinkách, takže jej plánujeme nasadit na auto během příštího podniku.
Následuje Barcelona, kde Williams během zimy testoval. Jaké jsou vaše naděje před Velkou cenou Španělska?
SM: V Barceloně vyzkoušíme nový difuzor, který by nám měl pomoci podstatně zvýšit výkonnost.