Jaká byla Korejská Velká cena z Vašeho pohledu?
Gallagher: Jsem rád, že se nakonec Velká cena odjela. Korea je pátým největším výrobcem automobilů, Velká cena tak ideální příležitostí k propagaci našich motorů a elektroniky.
A jak to viděly týmy používající motory Cosworth?
Williams byl zklamaný tím, že se do třetí části kvalifikace nedostaly oba vozy. Ostatní týmy, tedy Lotus, Virgin a HRT ukázaly, že i s technikou, která se nevyrovná špičce, se dá zajet slušný výsledek. Například pro HRT to byl nejlepší výsledek sezony. Škoda Tima Glocka, mohl zajet lépe v kvalifikaci.
Měly motory na nové trati nějaké potíže?
Vlastně ani ne, inženýři starajíci se o nastavení vozu odvedli dobrou práci, u všech týmu odebírajících naše motory. Motor CA2010 znovu prokázal svou pověstnou spolehlivost.
A co počet motorů, vystačí si týmy s povolenými osmi?
Podle našich odhadů ano. V Koreji se motory moc nepřetěžovaly, jízda za safety carem pro ně není tak náročná. Těšíme se do Interlagosu a Abú Zabí, chceme se ještě předvést.