Měli jste v Suzuce vylepšený vůz FW32. Chovaly se nové díly tak, jak jste očekávali?
SM: V Suzuce jsme jezdili s novými předními a zadními kanálky na FW32. Tyto díly byly naše poslední vylepšení, která v této sezóně představíme. Fungovaly dobře, proto jsme je do závodu nasadili na oba vozy.
Jak záplava vody v sobotu ovlivnila přípravy týmu na kvalifikaci a závod?
SM: To, že jsme neměli ve třetím tréninku tolik času jako obvykle, omezilo náš čas na trati s nízkým množstvím paliva - přípravu na kvalifikaci. Bylo to však stejné pro všechny ostatní týmy.
Rubense Barrichella velmi brzy připravil v Suzuce o pozici Michael Schumacher
V kvalifikaci byl vůz velmi konkurenceschopný, obě auta postoupila do Q3, v závodě ale Rubens nebyl spokojený s výkonností toho svého. S čím měl problémy?
SM: Rubens hlásil poskakování vozu během závodu, měl také nějaký problém s vibracemi. Probíráme se nyní daty, abychom zjistili, co to způsobilo, a aby se to už neopakovalo.
Nico měl slabý start a pak do něj narazil před nájezdem do první zatáčky jiný vůz. Měl nějaké technické problémy na roštu?
SM: Nico žel pustil na startu spojku příliš brzy. Včas si to uvědomil, musel se vyhnout ulití startu, což samozřejmě ovlivnilo jeho startovní výkon, když se z toho snažil dostat.
Záď vozu FW32 s difuzorem
Rubensovo deváté místo přiblížil Williams stáji Force India na dostřel dvou bodů v šampionátu konstruktérů. Jak důležité je ta šestá příčka pro tým a co máte ještě ve vývoji pro poslední tři závody?
SM: Vždy je důležité skončil v šampionátu konstruktérů co nejvýše, protože to má přímý dopad na peníze, které dostanete od FOM na další sezónu. Šesté místo je proto našim cílem, který chceme v posledních kolech dosáhnout. Pro FW32 již nic dalšího letos nevyvíjíme.
Na řadě je první Velká cena Koreje. Jak se připravujete na závod v Jeongamu?
SM: Provedli jsme jednoduché simulace času na kolo na základě mapy okruhu. to nám umožňuje rozhodnout, s jakou úrovní křídel a s jakými převodovými poměry začneme.
Poslední letošní novinka Williamsu - brzdové kanálky: všimněte si stínění proti turbulencím pocházejícím od předního kola (McLaren či Renault toto řešení používá již od počátku sezóny)
Poslední dotaz, tým ve středu bude testovat na letišti v Kemble. Na čem tam budete pracovat?
SM: V Kemble se bude jednat o jízdy v přímém směru, během nichž chceme otestovat některé komponenty připravované pro rok 2011.