Jean Todt připustil, že problém jeho týmu tkví v kombinaci pneumatiky / aerodynamika, tedy dvou úzce souvisejících oblastech. „Určitě bychom těžili z toho, pokud by se k Bridgestone přidal i jiný tovární tým.“
Ferrari bylo dlouho jasnou jedničkou japonského výrobce a z tohoto postavení profitovalo, nyní se situace obrátila. „Nechtěl bych si stěžovat, všichni máme stejné podmínky, ale nová pravidla nám a Bridgestone hodně zkomplikovala život. Kdybychom mohli v Maďarsku měnit gumy, vyhráli bychom.“
Boj o titul je už minulostí, ale Ferrari sezonu nevzdává a hodlá vybojovat třetí místa v jezdcích i týmech „Možná jsem snílek, ale stále věřím v náš úspěch.“
Jean Todt pak opět zopakoval, že Rubens Barrichello bude volný pro tým BAR až od 1. ledna 2006 a testovat tedy na podzim nemůže. „Mohu lidem pomoci, ale vše má své hranice. Žádný jiný tým by ho neuvolnil ze smlouvy bez finanční náhrady, já však jednal férově a totéž očekávám od něj. Ví toho o našem autě pro příští rok skutečně hodně.“
Foto: Scuderia Ferrari
Todt je zklamaný, ale stále optimistou
Šéf Ferrari Jean Todt připustil, že prožívají ve Ferrari velmi těžkou sezonu a pojmenoval i příčiny.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton