V neděli na Hungaroringu musel odstoupit Max Verstappen kvůli závadě MGU-K už v pátém kole a šéf Red Bullu Christian Horner poté uvedl: "Platíme za tyto motory miliony liber, za prvotřídní, špičkový produkt. A jak vidíte, tak je docela zřejmé, že se pohybujeme dost pod touto úrovní. Je to tedy frustrující."
"Měli jsme v závodě velmi konkurenceschopné auto, takže to je velmi otravné. Viděli jste, že jsme ve velké ceně měli velmi silné auto, nic jsme ostatním nedarovali. Max podle mě mohl odjet velmi slušně, nebýt poruchy motoru... Vypadá to, že v příštích závodech bychom mohli dostat nějaké penalizace, takže to je očividně frustrující," hodnotil Horner po Velké ceně Maďarska.
Abiteboul na dotaz, co na stížnosti Red Bullu říká a jaký vliv by to mohlo mít na vedení Renaultu, odpovídá: "Naši šéfové přestali číst, co o nás Christian Horner říká, někdy od roku 2015. Je naprosto zřejmé, s nimi už nechceme mí nic společného. Je zcela zřejmé, že je po všem."
"Budou mít svého motorového partnera, který bude platit obrovské peníze, aby dostal svůj produkt do vozu, a já jim přeji hodně štěstí. Nemám nic víc, co bych k tomu dodávat," říká ředitel Renaultu.
Red Bull, jenž si motory přejmenovává na TAG Heuer kvůli výhodné reklamní smlouvě, se po sezóně s Renaultem definitivně rozejde. Od příštího ročníku jeho monoposty bude pohánět Honda, která své pohonné jednotky po krachu partnerství s McLarenem letos dodává jejich B-týmu Toro Rosso.