"Dělám si trochu starosti o poslední úzký sektor v Hockenheimu, protože je velmi pomalý," říká Steiner před 11. podnikem letošní sezóny. FIA pro něj chystá další DRS zónu, která se bude nacházet na startovní rovince. Cílem je poskytnout jezdcům větší šanci na předjetí soupeře.
Americký tým podává mnohem lepší výkony na rychlejších okruzích, jako je rakouský Spielberg, ze kterého si přivezl 22 bodů. Na těch pomalejších se ale trápí: "Naše auto je v rychlých zatáčkách určitě konkurenceschop-nější v rychlých zatáčkách. Vlastně v nich je velmi konkurenceschopné,"
hodnotí Steiner.
"Určité potíže míváme na pomalých okruzích. Uvidíme, co dokážeme v pátek s nastavením vozu, abychom překonali naše nedostatky v pomalých částech. Možná tam nalezneme trochu více rychlosti a budeme stále konkurenceschopní," přeje si šéf Haasu.
Díky čemu jsou tak konkurenceschopní na rychlých tratích? "Většina okruhů není pomalá, takže naši kluci od aerodynamiky se na to moc nesoustředili, spíše se zaměřovaly na ty, kde se jede většina závodů. Auto je proto aerodynamicky lepší v rychlých zatáčkách," vysvětluje Steiner.
Před víkendem očekává, že velmi důležitým faktorem bude šetření paliva: "Budeme muset ubírat plyn před brzděním, všichni jsme ale na stejné lodi. Občas stejně musíte trochu šetřit své pneumatiky. Ale na těchto okruzích, kde hraje výkon motoru velkou roli, musíme trochu ubírat před brzděním.
Všichni čtyři výrobci motoru jsou si v tomto ohledu velmi podobní, takže nejde o nic zvláštního. Přesto půjde o něco, co si stále budeme muset hlídat," dodává šéf Haas, který je v šampionátu na páté pozici s náskokem 2 bodů před Force Indií.