Vůz je opět vyveden v bílo-černo-červeném zbarvení, na deflektor se objevuje malý zajíc. Vpředu používá zavěšení push-rod, vzadu pull-rod. Zaujme komplexními bočnicovými panely a celkově čistým a precizním vzhledem. Obsahuje ochranu kokpitu Halo i drobnou žraloží ploutev.
"Největší součástí evoluce vozu bylo přidání [ochrany kokpitu] Halo. Aerodynamici to museli hodně studovat a konstruktéři na úpravě šasi tvrdě pracovali, proto může snést požadované zatížení. Celková minimální hmotnost vozu se kvůli Halo zvýšila a těžiště je kvůli pozice Halo zkrátka výš. Ale všichni jsme na stejné lodi," komentuje šéf týmu Günther Steiner.
"Naše auto pro rok 2017 bylo celkem dobré, jen jsme z něj vždy nedostávali to nejlepší, což letos hodláme změnit. Postavili jsme ho co nejlehčí, aby mohlo vézt více závaží. Odvedli jsme lepší práci v rozmístění váhy tam, kde ji chceme mít.
Pravidla zůstala mezi roky 2017 a 2018 celkem stabilní, takže VF-18 je evolucí našeho auto z minulého roku. Je méně o znovuobjevování a spíše o vytříbení. Letos můžete na voze pozorovat prvky, které jsme na něm měli loni," dodává Steiner.
Na následujícím videu si jej můžete prohlédnout ze všech stran:
Technické specifikace vozu Haas VF-18: PDF.