McLaren letos projde tou největší změnou vzhledu ze všech, překvapit hodlá i mimo trať

Jeden z neoficiálních grafických návrhů McLarenu | foto: Sean Bull

Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown avizuje, že jeho tým letos předvede tu největší změnu zbarvení z všech týmů. Kromě toho připravuje pár dalších "skvělých věcí."

McLaren po stříbrné, zcela černé a loňské černo-oranžové barvě na svém monopostu chystá další překvapení. Usiluje o to výkonný ředitel Zak Brown, který se do vedení dostal po odchodu Rona Dennise, a velkou příležitost k tomu nabízí i přechod z pohonných jednotek Hondy k Renaultu.

"Auto nebude vypadat stejně jako loni. Celá značka, viditelnost McLarenu, se dostane na další úroveň. Bude to vzrušující. Víme, jak bude vypadat mnoho ostatních týmů, ale lidé snad tu největší změnu na dráze i mimo ní uvidí před Austrálií u McLarenu," prozrazuje Brown.

McLaren MP4-30 z roku 2015 | foto: McLaren

Na otázku, zda součástí nového zbarvení zůstane i tradiční oranžové, pro Autosport odpovídá: "Bude tam nějaký náznak naší historie, ale s naším zbarvením ještě nejsme hotovi, jelikož hodně toho záleží na sponzorech."

Kromě nových barev naznačuje ředitel McLarenu další odvážné kroky: "Nazýváme to novou érou. Budeme mít několik skvělých věcí, jako novou garáž. McLaren v posledních letech nebyl lídrem. S naší garáží a vším kolem vypadáme jako všichni ostatní, proto musíme udělat pokrok a v Austrálii být těmi, o kterých si všichni řeknou: 'Viděli jste to, co udělal McLaren?'"

Zbarvení McLarenu MP4-31 ze sezóny 2016 | foto: McLaren

"McLaren byl takový vždy. Myslím, že nedostatek naší konkurenceschopnosti to trochu zakalil. Musíme být opět týmem, kterému lidé závidí. Cítím, že se ubíráme svou cestou," pokračuje Brown, který se usilovně snaží sehnat týmu další sponzory. Neusiluje o titulárního sponzora, jakým byl kdysi Vodafone, uvítal by však velkého hráče.

"Podepsali jsme zatím se třemi partnery, které začneme oznamovat, a snad jich ještě přibude. Nebudeme vyprodáni, to zabere čas, ale jsem opravdu spokojený s tím, kudy se tým ubírá na dráze, s naší jezdeckou sestavou, a také mimo trať, s naší komerční činností, marketingovým zapojením fanoušků. Jde o skvělou společnost se skvělou značkou, která byla v poslední době podhodnocena," dodává Brown.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 45 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy